آموزش اینستاگرام از اول تا آخر 2023-06-26

آموزش اینستاگرام صفر تا صد استفاده از اینستاگرام به صورت تصویری

در ادامه آموزش اینستاگرام، هر کدام از این بخش ها را توضیح می دهیم. البته آنالیز پیج اینستاگرام با هوش مصنوعی نیر می‌تواند دید خوبی به شما بدهد. راه دیگر ورود بهپروفایل اینستاگرام اشخاص از طریق وب‌سایت است؛ برای این‌کار نام کاربریشخص مورد نظر را با یک علامت “/” پس از آدرس instagram.com وارد کنید. بهطور مثال اگر قصد دارید کاربر “farnet” را دنبال کنید کافیست وارد آدرسinstagram.com/farnet شوید و سپس تصویر مورد نظرتان را ذخیره کنید. و جایی است که شما صفحه هر شخصی را که دوست دارید می توانید سرچ یا پیدا نمایید. بعد از اینکه روی آیکون ذره بین کلیک کردید، صفحه اکسپلور نمایش داده می شود.

تنها با نصب کردن این پلتفرم و عبور از یک سری مسیر های مورد نیاز، به این خانواده بزرگ میپیوندید. اگر کسب و کار دارید و برند شما سایت دارد میتوانید آدرس سایت خود را در این قسمت وارد کنید تا کاربران دسترسی راحت تری به سایت شما داشته باشند . هایلایت استوری ها را می توانید در قسمت پروفایل افراد مشاهده کنید. مدت زمان نمایش استوری ها 24 ساعت است و بعد از آن به صورت خودکار پاک می شود اما می توانید استوری هایی که دوست دارید برای همیشه در صفحه شما باشند را هایلایت کنید. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار دردنیاست که روزانه میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند.

به این ترتیب با استفاده از اکانت سازندگان به اکثر امکانات اکانت بیزنسی، منهای آن‌هایی که مربوط به فروش کالا هستند، دسترسی خواهید داشت. وقتی شما اکانت خود را به تجاری تبدیل می‌کنید به برخی آمارهای اولیه مانند میزان رشد فالوور، ایمپرشن‌، اینگیجمنت و بازدید از پیجتان دسترسی پیدا می‌کنید که با کلیک بر روی گزینه View Insights در زیر پست‌هایتان می‌توانید آن‌ها را ببینید. در مورد پست‌هایی که می‌گذارند، هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنند، چه کپشن‌هایی می‌نویسند، هرچند وقت یکبار پست میگذارند و سرعت رشد آن‌ها تحقیق کنید. هنگام آنالیز رقبایتان تمام فرصت‌هایی را که آنها از دست داده‌اند را یادداشت کنید. اضافه کردن این موارد به ترکیب‌های قبلی می‌تواند شما را در این کسب و کار متمایز کند.

ما در آموزش اینستاگرام حرفه ایی می خواهیم چند تا از روش هکر حرفه ایی را به شما بگوییم تا بدانید هکرها چیکار می کنند. بلاک کردن یک کاربر در اینستاگرام به این معنا است که او نمی‌تواند پروفایل، پست‌ها و استوری‌های شما را بیابد. هنگام بلاک کردن یک نفر، هیچ اعلانی به دست او نخواهد رسید، اما با اندکی کار کارآگاهی می‌توان از موضوع باخبر شد. اگرچه کاربر بلاک شده می‌تواند نام کاربری شما را در پست‌های خود منشن کند، اما این منشن‌ها به شما اعلام نمی‌شوند. 4 – در این بخش با گزینه Show Activity Status مواجه می شوید که با فعال کردن آن افراد مختلف می تواند مشاهده کند که شما آنلاین هستید و خاموش کردن آن دیگر کاربری در اینستاگرام میتواند آنلاین بودن شما را تشخیص دهد.

معمول‌ترین نوع پست در اینستاگرام عکس است؛ پس هنگام پست کردن تصاویر، حتما تنوع را در دستور کار خود قرار دهید تا مخاطبان نیز با تنوع محصولات و برند شما آشنا شوند. در ضمن در نظر داشته باشید که افراد در اینستاگرام دنبال محتواهای خاص و جذاب هستند؛ پس حتما در نظر داشته باشید که عکس‌ها خوبی بگیرید و نه عکس‌های تبلیغاتی واضح. برای بهتر کردن این موضوع سعی کنید از فرهنگ و فضای کسب و کار خود نیز تصاویری را اپلود کنید و دائما در حال پست کردن تصاویر محصولات نباشید.

نکته دیگر این است که کاربر می تواند با نصب برنامه آنفالویاب اینستاگرام، کنترل بیشتری روی دنبال کنندگان خود داشته باشد. جالب است بدانید با فعال کردن قابلیت Quiet Mode اینستاگرام، سایر افراد از حضور شما آگاه نمی شوند. با لمس گزینه View in Live Archive، لایو شما ذخیره می شود. کاربر نمی تواند به طور مستقیم استوری اینستاگرام را دانلود کند.

وقتی شما عکس خود را در اینستاگرام آپلود می‌کنید، به طور اتوماتیک تبدیل به مربعی می‌شود که برای تبدیل آن به حالت اصلی بر روی آیکونی که دو فلش در کنار هم هستند کلیک کنید. در این مرحله می‌توانید از فیلترهای مخصوص اینستاگرام برای عکس خود استفاده کنید؛ اما عجله نکنید؛ زیرا هرکدام از این فیلترها شخصیت و حالت مخصوص خودشان را دارند که می‌توانند شدیدا تصویر شما را تغییر دهند. پست کردن تصاویر و محتوای طرفدارانتان نه تنها باعث ایجاد حس خوب در سازنده آن می‌شود؛ بلکه نشان می‌دهد که شما واقعا و عمیقا به کاربران خود اهمیت می‌دهید. حتما به یاد داشته باشید که سازنده اصلی را روی عکس و یا در کپشن تگ کنید. حال در همین بخش بر روی گزینه switch to a business profile کلیک کنید و به اینستاگرام اجاره مدیریت صفحات خود را بدهید. حال با انتخاب یک پیج فیسبوک اینستاگرام شما تبدیل به یک صفحه تجاری شده و اطلاعات مربوطه و مورد نیاز نیز از فیسبوک منتقل خواهد شد.

و یا شاید بخواهید در یک فضای تصویری کارها و خدماتی که انجام می‌دهید را به نمایش بگذارید و یا شاید هم فقط در اینستاگرام هستید که برند خود را رشد دهید و از جملات انگیزشی و بامزه استفاده کنید. چگونه می‌توانید تشخیص دهید که یک هشتگ مناسب چه پستی است؟ پیشنهاد ما تفکر زیاد در مورد کلمه‌های کلیدی مربوطه و تحقیق در مورد ترندهای حال حاضر فضای مجازی است. با چرخی در اینستاگرام متوجه می‌شوید که ایده‌های بسیار زیادی برای پست کردن وجود دارند.

برای ساخت یک پیج کامل در اینستاگرام باید موارد زیر را به اصولی ترین شکل درست کنید. اگر می خواهید به خوبی و با برنامه و به درستی پیج خود را مدیریت کنید و به اصطلاح ادمیت خوب و حرفه ای باشید به آموزش مقاله چطور یک ادمین عالی باشیم مراجعه کنید . اگر بخواهیم به صورت ساده معنی ریپلای در اینستاگرام توضیح دهید به این معنی است که زمانی که شما به پیغام های که در دایرکت شما ارسال میشود پاسخ ارسال کنیم و با آن واکنش دهید و آن ریپلای گفته می شود.

بعد از انتخاب فایل مورد نظر، شما میتوانید با افکت ظاهر جذاب تری به پست خود دهید و یا حتی عکس ها و ویدیو های خود را طبق سلیقه خودتان ادیت کنید. میتوانید منطقه مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و در زیر پست خود، متن دلخواه خود را اضافه کنید. بعد از اشتراک گذاری پست، میتوانید تعداد لایک ها و بازدید ها و همچنان، نظرات کاربران را ببینید. اطلاعات کاربری شما و پست هایی ک میگذارید در اینجا قرار میگیرند. پست ها و ریلز هایی که میگذارید را میتوانید از این قسمت مدیریت کنید.

اینستاگرام از زمان عرضه‌اش در سال 2010 تا کنون مانند یک طوفان تمام جهان را گرفته است و به نظر می‌رسد که همه در این پلتفرم حساب دارند. در بخش Change Photo قادر خواهید بود عکس پروفایل بگذارید یا آن را تغییر دهید. شما در این صفحه می توانید استوری و پست های فالوئرها و فالوئینگ های خود را مشاهده کنید. اگر می خواهید بدانید آیا از اینستاگرام می توان درآمدی کسب کرد یا نه، این بخش مقاله را از دست ندهید. برای اینکه پروفایل و اطلاعات پروفایل را کامل کنید، باید به صفحه پروفایل و بخش ویرایش پروفایل، Edit profile بروید. کامنت یا دیدگاه نیز یکی از اصطلاحات رایج اینستاگرامی است.

آیکون صورتک خندان نیز به شما این اجازه را می‌دهد که گیف، لوکیشن، موزیک، نظرسنجی و… را به استوری خود اضافه کنید. برای مثال اینستاگرام نایکی تصاویری از محصولات این کمپانی بزرگ دارد؛ اما اکثریت پست‌های این صفحه مربوط به ورزشکاران، کنسرت‌ها و رویدادهایی است که نایکی را تبلیغ می‌کنند. اگر برای اولین بار می خواهید اکانت اینستاگرام بسازید روی دکمه sign up مانند تصویر بالا کلیک کنید.

حتی خود سازندگان اینستاگرام هم فکرش را نمی‌کردند که ایده آن‌ها برای اشتراک تصاویر خود با دوستانشان، به چنین برنامه جامع، پیچیده و محبوبی تبدیل شود. اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان شناخته می‌شود که مخصوصاً در سال‌های اخیر به شدت رشد کرده است. از ارتباط با دوستان و خانواده تا کسب درآمد و تبلیغات تجاری، آموزش کار با اینستاگرام برای هر کسی که می‌خواهد در دنیای مجازی حضور داشته باشد بسیار مفید است.

سپس گزینه send را انتخاب کرده و چند روز منتظر بمانید تا درخواست شما توسط اینستاگرام تایید شود. برای هایلایت کردن استوری ها در قسمت پروفایل خود در زیر عکس پروفایل گزینه ای به نام هایلایت وجود دارد با انتخاب این گزینه به استوری هایی که تا به حال منتشر کرده اید دسترسی پیدا می کنید و می توانید آن ها را هایلایت کنید. همچنین امکات انتخاب کاور مناسب برای هایلایت و ادیت هایلایت ها نیز وجود دارد. می توانید استوری هایی که مربوط به هم هستند را در یک دسته جداگانه هایلایت کنید.

IGTV  می تواند از یک دقیقه تا حدودا یک ساعت به طول بینجامد. شما می توانید هر قسمت از ویدئو را که خواستید، عقب یا جلو ببرید و تماشا کنید. در اینستاگرام صفحه ای وجود دارد به نام Activity یا صفحه فعالیت ها.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دایرکت، آموزش 0 تا 100 تنظیمات دایرکت اینستاگرام را از دست ندهید. اینستاگرام همواره اکانت‌هایی را برای دنبال کردن پیشنهاد می‌کند. اینستاگرام دوستان فیس‌بوک را به طور خودکار به حساب شما اضافه نمی‌کند.

اگر می خواهید پست های اینستاگرام شما به صورت خودکار وارد فیسبوک شود روی گزینه start sharing to Facebook کلیک کنید. در اینستاگرم قابلیت اتصال به سایر شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد. در این بخش به آموزش کامل اینستاگرام به زبان ساده و اتصال به سایر شبکه های اجتماعی پرداخته شده است. برای یادگیری تبدیل اکانت عمومی به خصوصی خواندن مقاله «آموزش خصوصی کردن پیج اینستاگرام» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این قسمت می توانید اطلاعات پروفایل، رمز عبور و راه های ارتباطی را مشاهده و ویرایش کنید.

بعد از این کار زمانی که خواستید استوری‌ها را فقط دوستان نزدیک ببینند، در مرحله آپلود کردن استوری روی گزینه Close Friends کلیک کنید. برای اینکه مشخص کنید چه کسانی در کلوز فرند یا همان حلقه سبز رنگ معروف قرار داشته باشند، کافی است تا وارد قسمت مدیریت پیج خود شوید. در گوشه کادر قسمت بالا روی سه خط عمودی که بر روی هم قرار دارند کلیک کنید و وارد بخش کلوز فرند شوید.

چرا که ما قصد داریم در این مقاله به آموزش اینستاگرام بپردازیم. اگر کسب و کاری دارید حتما به شما پیشنهاد میکنیم که بعد از دیدن آموزش اینستاگرام برای کسب و کار پیج و فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. داشتن یک فروشگاه اینترنتی به شما کمک میکند تا در سرتاسر جهان دیده شوید و درکنار فروش فوق العاده ، برندسازی کنید. تعدادی از افرادی که در حوزه طنز و انگیزشی فعالیت میکنند پیج خود را با دیدن دوره آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال ارتقا میدهند و بعد با پذیرفتن تبلیغات هزینه زیادی دریافت میکنند. برخی از افراد هم طبق مهارتی که دارند شروع به فروش آموزش میکنند که از این روش درآمد چند صد میلیونی خواهند داشت. استوری یکی دیگر از انواع محتوا در اینستاگرام است که تا 24 ساعت قابل مشاهده برای کاربران میباشد و بعد از گذشت 24 ساعت بطور خودکار پاک و به آرشیو ها منتقل میشود.

استوری های داستان وار درست کنین نهایت ۴ تا ۵ اسلاید و در آخر هم معرفی محصول با تخفیف + ایجاد تعامل مثل نظرسنجی، سوال و امثال اینها که باز هم برمی گیرده به درگیر کردن مخاطب با محتوا – از ابزارهای تعاملی استفاده کنین. پایان هفته ها با یه استوری می تونین برای جمع آوری سوالات کاربران و پاسخ به اونها که در نهایت می تونه تبدیل بشه به پست های زیاد برای روزهای آتی شما. امروزه در اینستاگرام اگه تعامل نگیری (لایک، کامنت و..) نمی تونی براحتی در سرچ اینستاگرام بیای بالا. برای سفارش ادمین پیج اینستاگرام با شماره ۸۸۹۹-۱۵۵-۰۹۳۸ تماس حاصل نمائید. برای به دست آوردن میزان اهمیت یک شخص برای شما به میزان تعاملات شما با آن شخص و تاریخچه این تعاملات توجه می کند. همچنین برای دیدن علاقه مندی های و آنالیز فعالیتتان به پست هایی که لایک کرده اید و شما را به تعامل واداشته است توجه می کند.

در پایین سمت راست یک گزینه هواپیما وجود دارد، آن را لمس کرده و کاربران گیرنده استوری را مشخص کنید. اگر کاربری پست شما را لایک کرد یا برای آن کامنت گذاشت، از این قسمت متوجه خواهید شد. چنانچه شخصی شما را دنبال یا منشن کند، اعلان مربوط به آن در این قسمت قرار می گیرد. اگر با اعلان قرمز روبه رو شدید، آن را تغییر دهید تا تیک سبز را دریافت کند. دوباره گزینه Next را لمس کرده و یک رمز عبور قوی برای حساب خود تعیین کنید.

اینستاگرام همچنین به شما کمک میکند آگاهی از برند خود را افزایش داده و محصولات جدید خود را معرفی کنید. 80 درصد کاربران اینستاگرام بر اساس چیزی که در این پلتفرم پیدا کرده‌اند سفارش خرید داده‌اند. اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد که در یک محیط دوستانه و معتبر کالای خود را بدون دردسر به مشتریان بفروشید.

توجه داشته باشید که این قابلیت هنوز به صورت عموم برای تمامی افراد فعال نشده است. در اینستاگرام میتوانید با انجام مراحل زیر پیغام های خود را پاسخ دهید. در این قسمت می توانید اعلان های درون برنامه ای  و اعلان های اجباری و سایر اعلان ها رو تنظیم ، فعال یا غیر فعال کنید . در این قسمت یک نام برای پیج خود به صورت فارسی یا انگلیسی می تواند انتخاب کنید ، انتخاب نام این قسمت اختیاری می باشد .

اینستاگرام از ربات‌های مختلف، الگوهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی و ابزارهایی مانند هشتگ‌ها برای شناسایی علایق کاربران و درگیرکردن آن‌ها با محتواهای مختلف منتشرشده در این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کند. شما در هر شبانه‌روز می‌توانید ۱۰۰ پست موقت را در قالب استوری با دنبال‌کنندگان خود به‌اشتراک بگذارید. استوری‌های اینستاگرام، به شکل محتواهای ۶۰ ثانیه‌ای نمایش داده می‌شوند و پس از گذشت ۲۴ ساعت پاک خواهند شد. هر حساب کاربری در اینستاگرام، دارای نامی است که توسط صاحب حساب در زمان ساخت حساب جدید یا پس‌از آن تعیین می‌شود. این نام کاربری یا آیدی، منحصربه‌فرد است به‌طوری‌که با داشتن آیدی اینستاگرام سایر کاربران، می‌توانید بدون دردسر آن‌ها را پیدا کنید. ✅ علامت موشک در اینستاگرام که در صفحه‌ی Home یا خانه قابل رویت است، بخش دایرکت اینستاگرام را نشان می‌دهد.

اگر شما نمی خواهید که مخاطبین تلفن همراه خود را دنبال نمایید، این گزینه را بزنید تا بتوانید به مرحله بعد وارد شوید. در این بخش باید جنسیت خود را وارد کنید تا اینستاگرام بتوانید آنالیز دقیقی از کاربرانش داشته باشد. در این قسمت اگر ادرس وبسایت یا شبکه اجتماعی خاصی دارید میتوانید وارد کنید. این بخش مربوط به گذاشتن ویدئوی طولانی و بالای یک دقیقه است.

نرم افزایی برای بهتر کار کردن با اینستاگرام وجود دارد که مواردی مثل آنفالویاب ، افزایش فالوور و نرم افزاهای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام که تعداد زیادی از این نرم افزار ها در کوکل پلی موجود می باشد و فقط کافی است سرچ کنید  . این گزینه را اگر بزنید از حساب فعلی خود خارج می شوید و برای ورود مجدد نیاز به وارد کردن رمز و نام کاربری دارید . برای هشتگ گذاری بر روی پست ها کافیست # را قبل از هرکلمه وارد کرده و سپس کلمه کلیدی را بنویسیسد. توجه دشاته باشید هشتک هایی که استفاده می کنید باید مرتبط با محتوای پست شما باشد. استفاده از هشتک های نامربوط و فقط صرفا به خاظر اینکه پربازدید هستند به افزایش بازدید پیج شما کمکی نخواهد کرد. با استفاده از قابلیت ریلز اینستاگرام کاربران می توانند فیلم های کوتاه و جذاب منتشر کنند و روی فیلم هایشان از افکت ها و موسیقی هم استفاده کنند.

مانند اطلاعات تماس و رضایت مشتری و حتی میتوانید محصولات خود را در این قسمت دسته بندی کنید تا مخاطب شما به راحتی به خواسته خود دست پیدا کند. برای استفاده از هایلایت، کافی است تا در پایین بایو اینستاگرام خود، روی دایره ی هایلایت ضربه بزنید و با انتخاب استوری های مورد علاقه خود، و مربوط به موضوع تان، هایلایت خود را تشکیل دهید و برای آن عنوان انتخاب کنید. اینستاگرام فضای بسیار مناسبی برای شروع آینده شغلی شما است. برای شروع کسب و کار در اینستاگرام باید از یک سری اطلاعات و الگوریتم ها که در روند بهبود پیج شما تاثیر دارند، با خبر شوید. برای اینکه شروع محکم و قوی داشته باشید، تا انتهای این آموزش ما را همراهی کنید.

کاربرانی هستند که شما را فالو نکرده اند و می خواهند برای شما پیامی بفرستند. شما قادر خواهید بود  با انتخاب گزینه Allow با آن فرد چت کنید و پاسخ او را بدهید و یا می توانید با انتخاب گزینه Decline پیام او را بی پاسخ بگذارید. بعد از این مرحله کد تاییدی به ایمیل و یا شماره تلفن همراه شما ارسال می شود و آن را باید در قسمت خالی قرار دهید. در آموزش اینستاگرام خوب است که با برخی اصطلاحات آشنا شوید. در اینستاگرام افرادی هستند که به عنوان اینفلوئنسر معرفی می شوند، این افراد اگر برای یک شرکت کار کنند و یا یک محصول را تبلیغ نمایند از آن تبلیغ درآمد کسب می کنند. بازدید پیج تاثیر بسیار زیادی در افزایش فالور در اینستاگرام دارد.

چیزی نگذشت که دوست قدیمی کوین در دانشگاه استنفورد، Mike Krieger به تیم پیوست. مایک و کوین به علاقه مخاطبان به اشتراک گذاری عکس پی بردند. در همان سال 2010، پلتفرم از Burbn به اینستاگرام تغییر نام داد.

در این پلتفرم، ابزارهایی برای فیلتر تصویر نیز ارائه شده است. قبل از استوری کردن، تصویر را فیلتر کنید و به یاد داشته باشید استوری شما تا 24 ساعت ماندگار است. در این آموزش اینستاگرام، متوجه شدیم که کاربر می تواند از فضای شخصی درون دایرکت برای انتقال پیام های خصوصی استفاده کند.

اگر دوست دارید تصاویر اینستاگرامتان را در شبکه‌های اجتماعیهم به اشتراک بگذارید می‌تواند در قسمت تنظیمات گزینه Sharing Settings راانتخاب کرده و اکانت‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر، فلیکر، تامبلر وFoursquare را به آن اضافه کنید. سپس می‌توانید تنظیم کنید که در کدام قسمتاز هر شبکه تصویر شما به اشتراک گذاشته شود. به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ جذابیت ابتدایی سرویس اینستاگرام برای کاربران افکت‌ها وفیلترهای جذاب تصاویر بود. بعضی از این افکت‌ها قابلیت‌هایی مانندTilt-Shift را برای ایجاد عمق میدان مصنوعی به تصاویر اضافه می‌کنند و برخیهم به صورت جالبی رنگ و نور و کنتراست تصاویر را تغییر می‌دهند تا حالتیقدیمی به آن‌ها بدهند.

بخش‌های اصلی اینستاگرام که در قسمت کادر پایین صفحه به صورت نماد قرار دارند بلافاصله پس از باز کردن برنامه نمایش داده می‌شوند در ادامه به معرفی کاربرد هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم. عبارت هشتگ با نماد # نشان داده شده و در قسمت زیر پست مشاهده و به کار برده می‌شود که به رنگ آبی است و با کلیک بر روی آن می‌توانید پست‌های مربوط به کلمه‌های هشتگ را مشاهده کنید. با توجه به به اینکه این اپلیکیشن همواره در حال بروز رسانی شدن است، آموزش آپدیت اینستاگرام مسئله مهمی است. امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها شناخته می‌شود که کاربران فعال زیادی نیز دارد که از طریق اینستاگرام حتی به کسب درآمد نیز مشغول هستند. امروزه اینستاگرام برای کسب و کار بسیار طرفدار داشته و افراد زیادی به آن روی آورده‌اند. علاوه‌بر این موارد، استفاده از قابلیت ارسال پست مشترک در اینستاگرام نیز می‌تواند به رشد صفحه‌ی شما کمک کند، به‌ویژه اگر این پست مشترک را با حساب کاربری شخصی که دنبال‌کنندگان زیادی دارد، ارسال کنید.

روش دیگری که برای درآمدزایی میتوانید استفاده کنید ، انجام تبلیغات در پیجتان است. البته برای اینکار شما باید پیج قوی و پربازدیدی داشته باشید تا درآمد خوبی کسب کنید. برای تبلیغات هم حتما باید به کل اینستاگرام و قوانینش تسلط کافی داشته باشید. در این روش هکر با استفاده از برنامه گوشی شخص را هک می کند.

در واقع اصلی ترین قسمت پلتفرم است که کاربر می تواند پست های حساب های دنبال شده را ببیند. ترتیب نمایش پست ها نیز با توجه به رفتار قبلی و تعامل شما، تعیین می شود. در قسمت پایین پست‌ها چند علامت وجود دارد که برای گذاشتن کامنت باید آیکون کامنت را انتخاب کرده و دیدگاه و نظر خود را در کادر مربوطه وارد نمایید و در نهایت گزینه Post را لمس کنید. برای ارسال پست به دایرکت دیگران ابتدا علامت موشک زیر پست را انتخاب کرده و سپس به جستجوی کاربر موردنظرتان بپردازید.در نهایت گزینه Send که در کنار نام کاربر قرار دارد را لمس کنید. البته لازم به ذکر است پستی که می‌فرستید در صورتی برای کاربر قابل نمایش خواهد بود که پیج منتشر کننده پست خصوصی نباشد زیرا در اینصورت پست تنها برای فالورهای آن پیج نمایش داده خواهد شد.

در اینستاگرام اگه می خوایم آموزش سئو بدین جوری نباشه که بشیم مثل بقیه در کنار پیج های دیگه آموزش سئو در اینستاگرام، باید جوری عمل کرد که بیایم در کنار ۲ تا از پیج های اینستاگرام حوزه کاری خودمون که شاخصن. کسی که تبلیغ دهنده هست می ره هشتگ مرتبط با موضوع فعالیت کاری و پست تبلیغاتی خودش رو میزاره، اینجوری لیست پیج های خوب برای تبلیغ رو هم می شه راحت درآورد. در این مطلب سعی کردیم آموزش کامل اینستاگرام و هرآنچه که نیاز است در این رابطه بدانید را برای شما شرح دهیم.

یک محتوای فوق‌العاده برای به اشتراک‌گذاری می‌تواند دقیقا جلوی چشم شما باید و آن هم پست‌های کارمندان شماست. ریپست کردن عکس‌هایی که کارمندانتان در پیج‌های شخصی خودشان گذاشته‌اند می‌تواند به اعتباردهی و جذابیت کسب و کار شما بیافزاید. با این کار مخاطبینتان نه تنها در برند شما فعال‌تر می‌شوند؛ بلکه با کارمندانتان نیز ارتباط قوی‌تری برقرار می‌کنند. واضح است که اینستاگرام دیگر فقط برای استفاده‌های شخصی نیست و شرکت‌ها و کسب و کار‌های مختلف از آن برای تولید محتوای بیشتر، استخدام استعدادهای جدید، نمایش محصولات و تاثیرگذاری بر روی مخاطبان از آن استفاده می‌کنند.

همچنین می توانید با کشیدن پیام به سمت راست آن را ریپلای کنید. البته این قابلیت هنوز برای عده ی زیادی از افراد فعال نشده و تعداد کمی قادر به ریپلای در قسمت دایرکت خواهند بود. کسانی که پیج شخصی دارند می توانند عکس خود را بر روی پروفایلشان بگذارند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام