تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2024-02-28

نکات و ترفندهای عالی برای افزایش بازدید اینستاگرام شما پیواژ

در نهایت از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم این مطالب برای شما مفید و آموزنده بوده باشد. اگر در حین انجام این فرآیند با سوال یا مشکلی روبرو شدید، در بخش نظرات زیر این مطلب یا از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید. تیم متخصصان ما مشتاقانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره‌های لازم در این زمینه هستند. به عنوان مثال می توانید در قالب یک پست برای افرادی که تا یک ماه مانده به عید پست های شما را لایک و سیو کرده اند یک تخفیف و عیدی ویژه در نظر بگیرید. توجه داشته باشید در اکثر شبکه های اجتماعی اعداد به جای شما صحبت می کنند و می گویند چقدر محبوب و قابل اعتماد هستید.

این الگوریتم بر اساس تعامل کاربران عمل می‌کند؛ یعنی هرچه محتوای شما بیشتر لایک شود، کامنت بگیرد یا به اشتراک گذاشته شود، شانس دیده شدن آن افزایش پیدا می‌کند. شاید در نگاه اول، بالا بردن بازدید پست اینستاگرام کار ساده‌ای نباشد، اما غیرممکن هم نیست. در این فضای بصری با کمی خلاقیت و نظم می‌توانید به رشد صفحه خود کمک کنید.

اشتباه رایج که مانع رشد پیج اینستاگرام شما می‌شود!

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

برای افزایش بازدید، نسخه کاملی وجود ندارد اما با رعایت یکسری نکات و قوانین می توانید در این بستر رشد کنید. آیا شما هم در اینستاگرام فعالیت دارید؟ چه نکات دیگری را برای افزایش بازدید پست می شناسید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. تمام نکات بالا نیازمند تولید محتوای جذاب و ایجاد صمیمیت با مخاطبانتان است که باز متناسب با هر نوع مخاطب و حرفه ای قطعا متفاوت باید عمل کنید. اگر پیج فروشگاهی دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که اینستاگرام برای سرگرمی و تفریح ایجاد شده بنابراین بیشتر پست های خود را آموزشی و تفریحی و در ارتباط با حوزه کاری خود منتشر کنید. اما چه راه هایی برای افزایش بازدید پست و در نتیجه تعامل بیشتر مخاطبان با پست منتشر شده وجود دارد؟ این سوال و نکاتی بیشتر را در ادامه این مطلب خواهید خواند.

این روش ساده‌ترین روش بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام است که به رشد کسب‌وکارتان، به‌ خصوص کسب‌وکارهای محلی، کمک زیادی می‌کند. همیشه پست و استوری‌هایی منتشر کنید که کاربران را دعوت به انجام کاری می‌کند؛ همان کاری که برای کسب‌وکارتان یا صفحه اینستاگرام مفید است. مثلاً می‌توانید از استوری‌هایی که حاوی کوئسشن باکس هستند استفاده کنید، از کاربران خود بخواهید سوالاتشان را بپرسند، دوستان خود را تگ کنند و آخرین پست‌هایتان را لایک کنند. ویدیوهایی که زیرنویس ندارند به سرعت اسکرول می‌شوند و فرصت دیده‌ شدن را هم از دست می‌دهند.

اگر ده درصدی که اینستاگرام پست شما را به آنها نشان می‌دهد، فالوورهای فیک شما باشند، نرخ تعامل آن صفر می‌شود و مانع افزایش بازدید پست اینستاگرام شما می‌شود. پس حتی اگر قرار است محصولی را بفروشید باید محتوایی خلق کنید که برای مخاطبان مفید باشد. مثلا می‌توانید در مورد همان محصولی که قرار است در پیج بفروشید، آموزش‌های متفاوت قرار بدهید تا مخاطب شما را پیگیری کند و باعث افزایش بازدید پیج اینستاگرام و درنهایت فروش بیشتر شما شود.

اگر تنظیمات مربوط به این بخش را انجام ندهید، فیس‌بوک به صورت خودکار تبلیغ شما در هر دو پلتفرم فیس‌بوک و اینستاگرام نمایش خواهد داد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گزینه «Edit Placements» را انتخاب کنید. کاربران انتظار دارند که آیکون شبکه‌های اجتماعی در فوتر وب‌سایت قرار داشته باشد. اگر شغل شما عکاسی است یا نیاز به انتشار تصاویر قبل و بعد از کار دارید، با استفاده از تکنیک‌هایی می‌توانید فید اینستاگرام خود را به وب‌سایتتان متصل کنید. برای مثال در تصویر زیر دیجی‌کالا، آدرس شبکه‌های اجتماعی خود را در فوتر وب‌سایتش قرار داده است. براساس مطالعات، از هر ۳ نفری که صفحه کاری شما را بازدید می‌کنند، ۲ نفر فالوور شما نیستند.

اگر بودجه‌ای را برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده‌اید، حتما اینستاگرام را جزو گزینه‌های خود در نظر بگیرید. چراکه 27 درصد از کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که محصولات و برندهای جدید را از طریق تبلیغات می‌یابند. از طرف دیگر، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند به بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20 درصد از جمعیت بالای 13 سال جهان برسد. در ادامه فهرست دلایلی را مطرح می‌کنیم که اهمیت تبلیغ پیج در اینستاگرام را بیان می‌کند. را خزش کند و با بررسی تعامل کاربران با پیج بیزینس شما، میزان سوشال سیگنال پیج اینستاگرام را مستقیما بر اعتبار وب سایت تاثیر دهد. قدم بعدی در سئو اینستاگرام، شروع تولید محتوا برای این پلتفرم است.

با تحلیل این داده‌ها می‌توانید زمان ایده‌آل برای انتشار محتوا را شناسایی کنید و از این ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام نهایت بهره را ببرید. به یاد داشته باشید که صبر و تلاش کلید اصلی موفقیت در اینستاگرام است. با تولید محتوای باکیفیت، تعامل با مخاطبان و استفاده از استراتژی‌های مناسب، می‌توانید به مرور زمان بازدید پیج خود را افزایش داده و برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. استوری‌ها و ریلز اینستاگرام راه‌های عالی برای تعامل با مخاطبان و افزایش بازدید پیج شما هستند.

پس اگر می‌خواهید افزایش بازدید اینستاگرام را سریع تجربه کنید، تبلیغ کنید. هشتگ‌ یکی از کاربردی‌ترین ابزار‌ها برای بالا بردن بازدید اینستاگرام است که افراد مرتبط را به پیج‌تان سرازیر می‌کند. مصاحبه با افراد معروف این امکان را فراهم می‌کند، مخاطبان آن‌ها هم شما را دنبال کرده و با شما هم آشنا شوند.

✅ بله بهینه سازی پروفایل نقش مهمی در ماندگاری کاربر در پیج و افزایش بازدید پست اینستاگرام ایفا می‌کند. یک روش دیگر برای افزایش بازدید اینستاگرام و فالوور، تبادل شات با پیج‌های همکار است. شما می‌توانید با پیج‌های دیگر صحبت بکنید تا شما را تبلیغ کنند و شما نیز متقابلاً این کار را انجام دهید. در این مقاله سعی کردیم تا ترفندهایی را برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام بیان کردیم و سعی کردیم تا از جوانب مختلف این موضوع را بررسی کنیم. امیدواریم که از این ترفندها استفاده کنید و بازدید پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید.

می‌تونین یه مجموعه جذاب از محصولاتتون رو تو یه تبلیغ نمایش بدین تا کاربرا راحت‌تر خرید کنن. تو این روزگار دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی به ستون اصلی استراتژی‌های بازاریابی مؤثر تبدیل شدن. بین این پلتفرم‌ها، اینستاگرام به‌عنوان یه قدرت بزرگ برای کسب‌وکارها خودشو نشون داده که می‌خوان به یه جمعیت گسترده و فعال دسترسی پیدا کنن. با بیش از یه میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام فرصت‌های بی‌نظیری برای برندها فراهم می‌کنه تا محصولات و خدمات خودشونو نمایش بدن. اما چجوری می‌شه از این پتانسیل به بهترین شکل استفاده کرد؟ بیاید وارد دنیای تبلیغات اینستاگرامی بشیم و راهکارهایی رو پیدا کنیم که حضورتون تو این پلتفرم رو ارتقا بده.

این نوع تبلیغات معمولاً فقط چند ثانیه طول می‌کشه و برای جلب توجه در لحظه ایده‌آله. مثلاً می‌تونین یه استوری جذاب طراحی کنین که پیشنهاد ویژه‌ای رو تبلیغ کنه. در مورد موضوعی که در پیج خود دارید، سعی کنید با متخصصان آن موضوع لایو برگزار کنید.

البته این مورد، نکته ضروری نیست و اولویت در محتوایی است که تولید می‌کنید، اما به دلیل اینکه با دنیایی از کسب و کارها و محتواها سروکار دارند و این طراحی می‌تواند به نوعی مزیت رقابتی شما باشد. یکی دیگر از ترفندهایی که باعث افزایش بازدید پیج شما می‌شود، نوشتن بیو مناسب و توضیحات پروفایل کامل است. سعی کنید در بیو پیج خود کسب و کار خود را به صورت مختصر توضیح دهید و هدف خود از راه‌اندازی این پیج را به مخاطبی که تازه قرار است از پیج شما بازدید کند را نشان دهید. برای کامل‌تر شدن این بخش نیز می‌توانید آدرس سایت یا کانال تلگرام خود را نیز قرار دهید تا بتوانند بیشتر و بهتر شما را بشناسند. یکی از تکنیک‌های کلیدی در آنالیز این است که به بررسی رفتار فالوورها توجه کنید.

اما اینطور نیست و رفتن پست‌های شما به اکسپلور به هیچ وجه ربطی به گذاشتن تگ explore در لوکیشن ندارد. مطمئن باشید که آنها هم همین کار را انجام خواهند داد و به این ترتیب شما لایک و کامنت بیشتری دریافت می‌کنید. طبق تحقیقات ما، شما می‌توانید با استفاده از 9 هشتگ نتیجه‌ی خوبی بگیرید. اینستاگرام این امکان را برای شما قرار داده است که علاوه بر نام کاربری خود، یک نام هم برای پیج خود انتخاب کنید. این نام چون از بیو بزرگتر است و همچنین بولد شده است بیشتر از بیو به چشم می‌آید. شما می‌توانید از طریق ابزار Insights اینستاگرام، بدانید فالوورهایتان در چه ساعاتی از شبانه روز بیشتر آنلاین هستند و در همان ساعات محتواهایتان را منتشر کنید.

    {
  • شما هم می‌توانید پس از اینکه تعداد مخاطبین پیجتان کمی افزایش یافت، از دایرکت‌های جالب،اسکرین بگیرید و استوری بگذارید.
  • |}
  • پروفایل ویزیت فقط شامل پیج نیست و قسمت‌های مختلف از جمله عکس پروفایل، تعداد کل فالوورها، بخش هایلایت‌ها، بیو، تعداد کل پست‌ها و … را شامل می‌شود.
  • اینستاگرام به تازگی قابلیت انتشار پست های مشارکتی را برای شما فراهم کرده است.
  • {
  • این روش‌ها نه تنها تعامل را افزایش می‌دهند، بلکه فالوورها را به اشتراک‌گذاری محتوا تشویق کرده و در نتیجه شانس دیده شدن استوری‌های شما در بین فالوورهای جدید بیشتر می‌شود.
  • |}{
  • استوری‌ها، بخشی از اینستاگرام هستند که بیشتر مورد توجه کابران هستند و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر آن‌ها را مشاهده می‌کنند.
  • |}
  • شاید آن‌ها کامنت شما را نبینند، اما دنبال‌کننده‌های آن‌ها نظر شما را می‌بینند و ساید به صفحه شما برای بازدید سر بزنند.

درواقع با درک نیازها و علایق مخاطبان خود، می‌توانید محتوایی تولید کنید که برای آنها جذاب، آموزنده و ارزشمند باشد. به خاطر داشته باشید که محتوای منحصر به فرد و خلاقانه، کلید طلایی جلب توجه مخاطبان در اینستاگرام شلوغ امروزی است. بهترین تبلیغات استوری اینستاگرام آن‌هایی هستند که شبیه استوری‌های معمولی به نظر می‌رسند. برای طراحی استوری‌های تبلیغاتی، کسب و کارها می‌توانند از عناصر استوری‌های طبیعی اینستاگرام مانند GIF، فیلتر و متن استفاده کنند تا تمایز استوری‌های تبلیغاتی با استوری‌های معمولی کمتر شود. برای مثال در تصویر زیر، نمونه‌ای از تبلیغات در استوری اینستاگرام را مشاهده می‌کنید که از تصویر ثابت برای تبلیغ محصول با ارائه مشوق حمل و نقل رایگان استفاده کرده است. دکمه فراخوانی به اقدام نیز در پایین صفحه با عبارت «حالا خرید کنید» مشخص شده است.

تبلیغات اسپانسری یا حمایت‌شده گزینه‌ای برای حساب‌های تجاری در اینستاگرام است که به برندها اجازه می‌دهد تا پست‌ها و مطالب خود را از طریق روش‌های پولی، تبلیغ کنند. حتی ممکن است وب سایت هم نداشته باشید ولی به راحتی می‌توانید با جذب مقداری فالوور، برند خود را معرفی کنید و شروع به فروش محصولات خود کنید. حال اگر وب سایت دارید، می‌توانید برای برند خود اقدام به تبلیغات وب سایت خود کنید و با این کار میزان اعتماد مردم به وب سایت خود را شدیدا افزایش دهید. منظور از داشتن خلاقیت این است که تمام پست‌های خود را در یک موضوع یا با یک شکل خاص منتشر نکنید. داشتن خلاقیت باعث می‌شود تا ویو استوری و بازدید پست‌های شما روند صعودی داشته باشد و در نهایت منجر به افزایش بازدید صفحه‌ی شما می‌شود.

گفته می‌شود یک محتوای ویدئویی دو برابر بیشتر از یک محتوای تصویری کامنت دریافت می‌کند و به اشتراک گذاشته می‌شود. در تولید محتوای ویدئویی خساست به خرج ندهیدو از خلاقیت خود استفاده کنید و محتوای خود را به این سمت ببرید. ✅ افزایش بازدید اینستاگرام باعث می‌شود فالوورهای جدید جذب کنید و درآمد بیشتری از این طریق به دست آورید. چرا می‌گوییم فالوورهای فیک برای پیج مضر هستند؟ این فالوورها نرخ تعامل پیج شما را به شدت پایین می‌آورند.

در آپدیت های اولیه، الگوریتم، پست ها را طبق زمان انتشار نشان می داد اما امروزه پست ها را طبق علاقه شما به موضوع پست، میزان ارتباط شما با صاحب حساب کاربری و … نمایش می دهد. سعی کنید محتوایی که در پیج منتشر می شود،خاص و مختص برند شما باشد. قبلا کاربران به قسمت بیو و چینش پست ها در هر پیج توجه می کردند اما امروزه به دلیل محبوبیت و کاربردی بودن استوری، دسته بندی استوری ها بیشتر کاربران را جذب می کند. استفاده درست از هشتگ های مرتبط با محتوا، می تواند به طرز چشمگیری آمار بازدید پیج را افزایش دهد. دیگر شما یک سایت نیستید، بلکه به صورت گسترده و روزانه در حال تعامل با کاربران خود هستید.

ممکن است برای خلق محتوای خود زمان زیادی را بگذارید، اما چون محتوای شما نیاز کاربر را برطرف نمی‌کند از نظر بازدیدکنندگان قابل‌قبول نخواهد بود. مخاطبان شما برای اینکه بیشتر از 3 ثانیه ابتدایی یک ویدیو را ببینند، باید احساس کنند یا نیازشان برطرف می‌شود یا اطلاعات مفیدی دریافت می‌کنند و یا سرگرم خواهند شد. اگر هیچ یک از موارد نام‌برده در پست و استوری که منتشر می‌کنید مشاهده نشود، ویو و تعامل مورد انتظار را نخواهید گرفت. در این روزها که بیشتر کسب و کارها به فروش آنلاین رو آورده اند، رقابت شدیدتری در این بستر ایجاد شده است. هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا محتوای خود را به مخاطبان بیشتری در اینستاگرام معرفی کنید. بنابراین از هشتگ‌های مرتبط با صنعت، موضوع پست و موقعیت مکانی خود استفاده کنید.

با دیجیتال برندینگ کسب و کار خود را متحول کنید، همین امروز شروع کنید … تیم “میم” تلاش می کند که با بهره گیری از فضای دیجیتال در کسب و کار شما رشد چشمگیری ایجاد کند. یکی از نمونه‌های موفق محتوای وایرال، کمپین‌های چالشی مانند “چالش 10 سال” بود که میلیون‌ها بازدید به خود جذب کرد. شما نیز می‌توانید با ایده‌پردازی خلاقانه، چالشی مشابه را برای برند یا پیج خود طراحی کنید.

راستش را بخواهید، ایجاد چنین تعامل بسیار نزدیکی از طریق یک وب سایت کاری بسیار دشوار است. توجه داشته باشید که چیزی به نام ثبت رایگان پیج اینستاگرام در گوگل وجود ندارد. اگر به دنبال یک فرم در گوگل هستید که پیج خود را در آن ثبت کنید، چنین چیزی وجود ندارد.

پس از انتشار هر پست، آن را در استوری اضافه کنید و از کاربران بخواهید با لایک و کامنت در زیر پست، شما را همراهی کنند. استفاده از حداکثر تعداد هشتگ در زیر هر پست، غیرحرفه ای بودن شما را به مخاطب نشان می دهد. محتوای با کیفیت، شانس بیشتری برای دریافت پاسخ مثبت از سوی فالوورهای شما دارد که می تواند به پست های شما کمک کند تا در فید دنبال کنندگان شما رتبه و جایگاه بهتری داشته باشند. با داشتن استوری های تعاملی با پیج هایی که در یک حوزه کاری هستید می توانید اقدام به تبلیغ پست یک پیج دیگر و تبلیغ پست خود در استوری دیگری نمایید.

قبل از آپلود هر محتوا به صورت پست، هشتگ های مرتبط با موضوع را پیدا و آنالیز کنید. توجه داشته باشید این کار نیازمند انتشار چندین پست در ساعت مختلف یک ماه حداقل است. بنابراین تنها با انتشار چند پست در یک هفته تصمیم گیری نکنید؛ چرا که با توجه به جامعه آماری کوچکی قصد تصمیم گیری دارید و نتیجه آن جز پشیمانی نخواهد بود. برای همه ارزشمند است که شما آن ها را نادیده نمی گیرید و فرصت کافی برای بررسی دغدغه ها و سوالات آن ها دارید. معمولا مخاطبان اینستاگرامی از پست های طنز و آموزشی برای سیو کردن و مشاهده مجدد بیشتر استقبال می کنند.

اگر می‌خواهید افزایش بازدید اینستاگرام را تجربه کنید باید در مرحله اول بازدید پست‌هایتان را زیاد کنید. تمام این موارد با استفاده از ترفندهای کاربردی و اصولی امکان ‌پذیر است! در این مقاله از کارینو قصد داریم به بررسی 22 ترفند افزایش بازدید اینستاگرام بپردازیم تا ببینید که چطور می‌توانید از این پلتفرم درآمد بالا کسب کنید. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین استراتژی‌ها برای تأثیرگذاری بر فروش است. پلتفرم‌های مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما می‌توانید بسته به نیاز کسب‌وکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. تمامی پیج‌های کاری و تجاری به آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت نیاز دارند.

آیا نیاز به برگرداندن پیج اینستاگرام دارید؟

شما با استفاده از این قابلیت، می‌توانید ایمیل، آدرس و شماره تلفن خود را در پیج اینستاگرام خود به صورت دکمه‌ای جداگانه قرار دهید. اولین قدم شما برای تنظیم پروفایل خود باید انتخاب یک تصویر مناسب برای عکس پروفایل خودتان است. برای مثال اگر پیجی برای فست فودی خود دارید، نباید عکس خودتان را روی پیج بگذارید. اگر هم لوگو ندارید، بهتر است از عکس یک همبرگر یا پیتزا استفاده کنید.

{

پست مشترک برای افزایش بازدید اینستاگرام

|}

جدا از فعالیت‌های اینفلوئنسر مارکتینگ خود، باید با برندهایی همکاری کنید که مخاطبانی مشابه شما دارند اما در حوزه تخصصی شما نیستند و رقیب به حساب نمی‌آیند. برای مثال برندی با مخاطبان مشابه می‌یابید و با هم کمپینی را راه‌اندازی می‌کنید. به عنوان جایزه، ترکیبی از کالا و خدمات هر دو کسب و کار را پیشنهاد دهید و از کل مخاطبان بخواهید هر دو صفحه کسب و کار را دنبال کنند. با این کار به مخاطبان برند دیگری در اینستاگرام دسترسی پیدا می‌کنید.

ترفند‌هایی برای بالا افزایش بازدید در هر قسمت اینستاگرام به تنهایی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. اگر می‌خواهید تمام مراحل را به‌درستی طی کنید، از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ جریان استفاده کنید. جریان به شما کمک می‌کند تا با بهترین افراد، با تعرفه‌ای مناسب کار کنید. از انتخاب یک اینفلوئنسر خوب گرفته تا مذاکره با او، مراحلی وجود دارد که باید به‌درستی و با‌دقت طی کنید. این تبلیغات نسبتا گران‌تر از بقیه روش‌ها هستند، پس اشتباه در آن‌ها می‌تواند به بودجتان صدمه بزند. در بخش تنظیمات اینستاگرام، می‌توانید آمار مربوط به رشد صفحه خود را مشاهده کنید.

تگ‌های جغرافیایی می‌تواند امکان دیده شدن شما در بین کاربران و مسافران محلی را افزایش دهد. به ویژه اگر در مشاغلی که مربوط به خرده ‌فروشی و کسب و کارهای محلی فعالیت می‌کنید، این تگ نقش مهمی در  افزایش بازدید در اینستاگرام شما خواهد داشت. اگر به طور مرتب Reels تولید و منتشر می‌کنید، شانس بیشتری برای دیده شدن توسط کاربران دارید. زیرا اینستاگرام ریلزهای پرطرفدار را در صفحه فید کاربران قرار می‌دهد و باعث افزایش بازدیدهای پروفایل شما می‌شود.

یوتیوبر‌ها صراحتا در ویدیو‌های خود از فالوور‌های خود درخواست فعالسازی نوتیفیکیشن پیج می‌کنند اما این قابلیت زیاد در اینستاگرام مورد توجه قرار نگرفته است. از کاربران خود بخواهید دریافت نوتیفیکیشن ارسال پست و استوری پیج شما را فعال کنند. تحقیقات اخیری که روی بازدیدهای اینستاگرام به عمل آمده نشان می‌دهد که ویدئوها بیشتر از تصاویر بازدید دریافت می‌کنند.

توصیه ما به شما این است که از انواع مختلف محتواها در اینستاگرام استفاده کنید و پیج خود را محدود به تنها چند نوع محتوا نکنید. فرض کنید کاربر در جستجوی هشتگ و یا در صفحه اکسپلور با پست شما روبرو شده است. در این نقطه، چیزی که باعث تمایز شما می‌شود کیفیت کاور و عنوانی است که برای پست خود نوشته‌اید. اینستاگرام به شما اجازه می‌ده تبلیغاتتون رو در ساعات یا روزهایی که مخاطب هدفتون بیشترین فعالیت رو داره نمایش بدین. مثلاً اگه بدونین کاربرای شما بیشتر عصرها آنلاین هستن، می‌تونین تبلیغات رو طوری زمان‌بندی کنین که فقط تو این ساعات نمایش داده بشه. استوری‌ها به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شن و برای جذب فوری مخاطب طراحی شدن.

در دنیای شلوغ اینستاگرام، محتوای اورجینال و خلاقانه حرف اول را می‌زند و کپی‌برداری از محتواهای دیگران نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه باعث می‌شود در میان انبوهی از محتواهای مشابه گم شوید. کاری را به‌صورت معمول انجام نمی‌دهید، برای اولین بار در لایو به اشتراک بگذارید. برای مثال اگر بلاگر آرایشی هستید؛ ولی تا امروز با مواد آرایشی ارزان قیمت آرایش خلیجی انجام نداده‌اید، این کار را با اعلام قبلی در لایو انجام دهید. هرچه افراد تایم بیشتری روی محتوا بگذارند، اینستاگرام آن را ارزشمند‌تر می‌داند و در‌ نتیجه به افراد بیشتری نشان می‌دهد.پس شما باید با هوشیاری چند‌ ثانیه برای خودتان ایجاد کنید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا