[ad_1]

چند ملیتی ارائه دهنده ابزارهای تجاری مبتنی بر وب Zoho امروز از راه اندازی Canvas Customer Relationship Management (ZoM) ، یک استودیوی طراحی بدون کد با هدف سفارشی سازی Zoho CRM خبر داد.

Zoho می گوید که برای ایجاد سادگی در سطح کاربر به تجربه کاربری Zoho CRM طراحی شده است بوم شرکت ها در هر اندازه ای را قادر می سازد تا بدون دخالت فناوری اطلاعات یا توسعه دهندگان ، رابط های CRM خود را که بیشتر برای نقش هر کارمند مناسب است ایجاد کنند. هدف آن ساده سازی است CRM تبدیل ، تبدیل آنها به یک تجربه ساده و متناسب با هدف کارکنان.

“بسیاری از نرم افزارهای CRM در حال حاضر سفارشی سازی زیادی را برای مشتریان ارائه می دهند تجربه ، اما در مورد تجربه کارکنان صدق نمی کند. در نتیجه ، همه استفاده می کنند همان سیستم و پرداخت مالیات بهره وری بدون دلیل. “واقعیتی را تصور کنید که در آن سیستم متناسب با نقش هر کارمند طراحی شده است. این یک سفارشی سازی واقعاً جامع است و ما آن را با Canvas به بازار ارائه می دهیم. ما معتقدیم که این یک راه حل طبیعی تر برای چالش اتخاذ نرم افزار است. هدف این است که مشاغل تجربه نرم افزاری را برای کل شرکت به راحتی برای کاربران ایجاد کنند. “

Canvas دارای ویرایشگر کشیدن و رها کردن است که طراحی بدون کد را آسان می کند.

علاوه بر این ، استودیو طراحی همراه است یک گالری قالب که به کاربران اجازه می دهد از بین الگوهای از پیش ساخته شده متناسب با نیازها یا صنایع خود انتخاب کنند.

عکس نشان دهنده قالب های مختلف Canvas
بوم دارای کتابخانه ای از الگوها است (منبع: Zoho)

بوم همچنین به مشاغل اجازه می دهد طرح های مربوط به صنعت خود ، فرهنگ کار و / یا روند فروش خود را ایجاد کنند. و تعدادی دیگر از گزینه های قالب بندی را ارائه می دهد.

[ad_2]

منبع: night-sky.ir