SAS می خواهد با یک شعار جدید مردم را به تجزیه و تحلیل علاقه مند کند


هنگامی که بیش از 40 سال پیش م Instituteسسه SAS تاسیس شد ، تجزیه و تحلیل یک رشته تا حدودی باطنی بود که فقط توسط آمار شناسان و دانشمندان شناخته می شد و هوش مصنوعی (AI) علمی تخیلی بود. نرم افزار SAS بر اساس ویژگی ها و توابع ارتقا یافت. مردم خارج از پادشاهی او متوجه آن نبودند.

چگونه زمان تغییر کرده است!

عکس جنیفر تعقیب
جنیفر چیس ، معاون ارشد رئیس و رئیس بازاریابی در SAS

اکنون تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی تقریباً برای هر مشاغل مهم است و بازار مملو از شرکت هایی است که محصولات و خدمات را ارائه می دهند. در مواجهه با این موضوع ، SAS تصمیم گرفت بازی بازاریابی خود را با جلب توجه نه تنها به منطق مردم بلکه به طرف عاطفی مشتریان در تلاش برای افزایش آگاهی و اطمینان از درک تجزیه و تحلیل افراد ، بهبود بخشد.

“من فکر می کنم تجزیه و تحلیل ها فقط داغ و جالب هستند و تأمین کنندگان زیادی در این فضا وجود دارند ، هم برخی از جانشینان و هم برخی استارت آپ های جدید. همه می گویند که آنها در حال انجام تجزیه و تحلیل هستند. “جنیفر چیس ، معاون ارشد رئیس و مدیر ارشد بازاریابی در SAS گفت. “و این همان احساسی بود که ما انجام دادیم. ما هم بنیان گذار و هم آینده این فضا هستیم. و بنابراین وقت آن بود که داستان خود را تعریف کنیم. “

کنجکاوی

شعار جدید را وارد کنید: “کنجکاوی”.

چیس توضیح داد که مطالعه مارک سه چیز را نشان داد: این که SAS شناخت نام تجاری لازم را ندارد. عامل اصلی تصمیم گیری برای مشتریان درک آنها از توانایی شرکت در نوآوری است. و اینکه شما باید هم جنبه احساسی و هم منطقی مشتری را بپسندید. سومین تحقیق برای شرکتی که تولیدات آن در دانشگاه و مبتنی بر منطق است ، دشوارترین است.

Chase به بازاریابی B2C (تجارت به مصرف کننده) روی آورد ، که در جذب احساسات برای الهام بسیار خوب است.

وی گفت: “کنجکاوی به اینجا رسید.” “این برای ما یک ارزش تجاری است. این فرهنگ است. ما می دانیم که کنجکاوی باعث ایجاد نوآوری می شود. و نوآوری ممکن است در آینده متفاوت به نظر برسد ، اما کنجکاوی همیشه به آن دامن می زند. و بنابراین برای ما بسیار اصیل به نظر می رسید که هستیم. او قدرت دائمی دارد. و به ما امکان ارتباط در سطح احساسی بیشتری را داد. “

متصل:

کانادا در جریان نشست جهانی SAS در صحنه جهانی می درخشد

هدف این کمپین هنوز دانشمند داده است ، اما دانشمند داده به عنوان یک فرد ، بنابراین تحقیقات Chase به بررسی آنچه باعث توجه آنها می شود ، می پردازد.

وی گفت: “آنجا بود که فهمیدیم ارزش مشترک کنجکاوی را داریم.” “از آنجا که دانشمند داده شما در تلاش است تا موارد را بهبود بخشد تا پیشرفت کند. ما هم همین طور. “

بخش تبلیغاتی این کمپین در تاریخ 31 مارس در 20 کشور و به 12 زبان آغاز شده است و SAS در حال تهیه محتوای اضافی برای نشان دادن این است که چگونه تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به حل مشکلات در صنایع اصلی متمرکز بر بانکداری ، دولت ، تولید ، خرده فروشی و مراقبت های بهداشتی کمک کند. این شرکت وب سایتی را راه اندازی کرده است که برخی از روش های کنجکاوی را در کشف پاسخ در داده ها کمک می کند.

فراتر از کنجکاوی

در کنار کنجکاوی ، افراد به چیز دیگری نیز نیاز دارند: سواد داده. میزان اطلاعات غلطی که عمداً یا توسط کسانی که اطلاعات بهتری ندارند ، منتشر می شود برای افراد بسیار مهم است که یاد بگیرند آنچه را که می بینند درک کنند و از کلاهبرداری در استفاده از داده های سو mis استفاده نکنند.

چیس گفت: “من فکر می کنم توانایی پرسیدن” اگر چه “و” چرا “بسیار مهم است.” وی افزود: “یكی از مواردی كه ما در مجمع جهانی SAS راه اندازی می كنیم آموزش سواد داده است ، زیرا من فكر می كنم كه ما متوجه می شویم كه همه دانشمند داده نخواهند بود ، اما در واقع همه افراد باید سواد داده ها را داشته باشند و به جلو بروند. و من فکر می کنم که داشتن سواد در زمینه داده ها به کنجکاوی زیادی نیاز دارد و نه فقط پذیرفتن اطلاعاتی که پیش رو دارید ، بلکه به چالش کشیدن آنها و پرسیدن سوالاتی است. “

این برنامه جدید هم به كودكان و هم به بزرگسالان اختصاص یافته و بصورت آنلاین و به صورت رایگان در دسترس است و تابستان امسال با یك ابزار كلاسی به نام DataFly تلفیق خواهد شد.


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>