[ad_1]

شرکت جهانی پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی Hootsuite امروز اعلام کرد که شرکت پلتفرم پیام رسانی هوش مصنوعی (AI) را در مونترال به ارزش 60 میلیون دلار خریداری می کند.

Heyday یک پلتفرم پیام رسانی شرکتی ارائه می دهد که با سیستم عامل های تجارت الکترونیک ادغام می شود و به مارک ها اجازه می دهد تا با مشتریان خود در مکالمات پیام رسانی فردی شرکت کنند.

تحقیقی که توسط Edison Research انجام شد نشان داد که 39 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی انتظار پاسخ از سوی آنها را دارند شرکت ها ظرف شصت دقیقه ، اما زمان پاسخگویی متوسط ​​پنج ساعت است. با این خرید ، با ترکیب اتوماسیون و هوش مصنوعی ، مارک ها اکنون قادر خواهند بود با پاسخ های سفارشی در مقیاس بزرگ ، به صورت هوشمند پاسخ دهند.

تام کیزر ، مدیرعامل Hootsuite ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: “اجتماعی رابط جدید برای بازاریابی و مراقبت از مشتری است.” “مارک های مدرن باید تعاملات و مکالمات روزانه متعددی را در مقیاس مختلف مدیریت کنند – که بدون اتوماسیون هوش مصنوعی انجام این کار غیرممکن است. با خرید Heyday Hootsuite ، اکنون فرصت های هوش مصنوعی برای بازاریابی ، فروش و پشتیبانی فراهم می شود تیم های سراسر جهان قادر به ارائه مقیاس استثنایی هستند. “

این خرید ، همراه با خرید Hootsuite در اوایل امسال به دیگری ابزار تعامل با مشتری ، جرقه ای ، که پیامها را به صورت جداگانه از طریق کانالهای اجتماعی امکان پذیر می کند، انتخاب ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری را در اختیار مارک ها قرار می دهد.

“ما بستر چت Heyday را ایجاد کردیم تا خرید از یک مارک تجاری را به همین سادگی انجام دهیم استیو دی جارل ، یکی از بنیانگذاران Heyday ، می گوید که به یک دوست پیام ارسال کنید. ” “با هم در حقیقت ، ما بین تجربه فیزیکی و دیجیتالی مارک تجاری از طریق آن پل خواهیم زد استفاده از کانال های اجتماعی و کانال های پیام رسانی مانند لنگر و نخ طلایی مشتری مسافرت رفتن. “

[ad_2]

منبع: night-sky.ir