Google همکاری خود را با Shopify گسترش داده و ویژگی های جدیدی را برای افزایش کشف بازرگان راه اندازی کرده است


این شرکت در رویداد Google I / O این هفته اعلام کرد ، گوگل در حال گسترش همکاری خود با Shopify است که به 1.7 میلیون بازرگان غول تجارت الکترونیکی اجازه می دهد محصولات خود را در Google ارائه دهند.

جزئیات کمی از این مشارکت در طی اعلامیه فاش شداما گوگل راه های بیشتری را برای کشف خرده فروشان اعم از خرده فروشان یا مارک های جدید از کاربران مستقیم ، توسط مصرف کنندگان اعلام کرده است. Google در حال راه اندازی تجارب جدید خرید ایجاد شده پیرامون داده های جمع آوری شده از طریق برنامه خرید خود است.

این شرکت با الگویی پویا که با هوش مصنوعی تقویت شده است ، توضیح داده است که نمودار خرید از مجموعه محصولات ، فروشندگان ، مارک ها ، بررسی ها و اطلاعات مربوط به کالا و موجودی کالا که شرکت مستقیماً از مارک ها و خرده فروشان دریافت می کند و نحوه ارتباط این ویژگی ها با دیگری را درک می کند – به جلسات خرید را با اتصال افراد با بیش از 24 میلیارد تبلیغ از میلیون ها خرده فروش آنلاین ، مفیدتر کنید. این در زمان واقعی کار می کند تا افراد بتوانند محصولات موجود را پیدا و خریداری کنند.

به عنوان مثال ، غول نرم افزار توضیح داد که مردم چه زمانی از تصاویر مورد علاقه خود را بصورت آنلاین می گیرند ، گوگل اطمینان می دهد که سپس در مورد آن عکس ها اقدام می کنند. این به این معنی است که وقتی کاربر هر عکس از صفحه عکس را در Google Photos مشاهده می کند ، Google به او امکان جستجوی عکس با لنز را می دهد ، که به او امکان می دهد نتایج جستجو را پیدا کند که به آنها کمک می کند آن جفت کفش یا مدل را پیدا کنند. .

عکس پیشنهاد Google Lens
برای یافتن این جفت کفش ورزشی مناسب از لنز استفاده کنید
منبع: گوگل

ویژگی جدید دیگری که در Chrome وجود دارد به صورت محلی در دستگاه های کاربران کار خواهد کرد تا به آنها اجازه دهد هنگام باز کردن برگه جدید ، چرخ دستی های باز خود را مشاهده کنند تا بتوانند همان جا که توقف کرده اند شروع به خرید کنند.

تصویر یادآوری های سبد خرید در Chrome
یادآوری های سبد خرید در Chrome منبع: Google

علاوه بر این ، گوگل گفت که به زودی به کاربران امکان می دهد برنامه های وفاداری مورد علاقه خود را از بازرگانان مختلف به حساب Google خود پیوند دهند تا بهترین فرصت های خرید در Google را به آنها نشان دهد. این کار برای کمک به مارک ها و مشتریانشان است که ارتباط مستقیم تری دارند.

گوگل می گوید برای بهبود تجربه خرید برای کاربران Google Marketing Livestream 2021 ، که هفته آینده برگزار می شود ، به روزرسانی های بیشتری را معرفی خواهد کرد.


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>