CTO می گوید ، “عرصه دیجیتال” جدید MLSE برای طرفداران رپتورز و لیفز آینده ورزش است


توپ بلوری Humza Teherany نشان می دهد که در عرض پنج سال می توانید Toronto Raptors یا Maple Leafs را روی میز قهوه خود تماشا کنید. این خیلی قانع کننده به نظر نمی رسد تا اینکه مدیر ارشد فناوری و مدیر دیجیتال MLSE اشاره کرد که دستگاهی که روی میز قهوه نشسته است بازی را روی دیوار یا هوا به عنوان یک تصویر هولوگرافیک انجام می دهد. با تجربه اصلی مشاهده ، چت زنده به هواداران اجازه می دهد تا با یکدیگر یا حتی طلسم تیم تعامل داشته باشند. یک پنجره جداگانه عملکردهای تک بازیکنان را در زمان واقعی ردیابی می کند.

هیجان در صدای تهران محسوس است.

وی گفت: “من فکر می کنم همه چیز به آنجا خواهد رسید.” ITBusiness.ca در مصاحبه

اما اول – مراحل کودک. یا در این حالت ، پلتفرم جدید عرصه دیجیتال MLSE ، یک بروزرسانی قابل توجه برای آن برگهای افرا تورنتو و بالا تورنتو رپتورزs ، که هدف آن ایجاد استاندارد جدیدی برای تجارب صفحه دوم در ورزشهای حرفه ای است.

تهرانی گفت: “ما این امر را به عنوان افزایش میزان مصرف ورزش در آینده در مردم می دانیم.”

در صورتیکه آن را از دست دادید:

چرا رپتورها بدون کاخی لئونارد کار خواهند کرد

این دیجیتال که توسط تیم فناوری داخلی آزمایشگاه های دیجیتال با همکاری Travable Bits Media مستقر در ونکوور توسعه یافته است ، به کاربران امکان می دهد تا با برخی از سرگرمی ها و بازی های ارائه شده در Scotiabank Arena درگیر شوند: حقایق زنده ، ردیابی زنده و جوایز گفتگوی زنده لایه دیگری اضافه می کند تعامل برای طرفداران.

آزمایشات اولیه نشان می دهد که صحنه دیجیتال باعث شده است که کاربران 20-25٪ بیشتر از حد معمول در برنامه صرف کنند. Teherany انتظار دارد که با قرار گرفتن گزینه های دیگر روی سرعت و سرعت پخش ، و همچنین سایر شاخص های عملکرد در زمان واقعی ، این ارقام افزایش یابد.

یکی از تجربه های صفحه نمایش دوم که توسط برنامه ورزشی Toronto Maple Leafs ارائه شده است. منبع: MLSE.

تهران می گوید برنامه های ورزشی آنها با سایر برنامه های ورزشی رقابت ندارند و در عوض نماهای عمیق و دسترسی به Raptors and Leafs را فراهم می کنند.

رپتورز و لیف ها با شور و شوق ترین هواداران در لیگ های خود افتخار می کنند و هر دو تیم دارای شبکه های اجتماعی قدرتمندی هستند. رپتورها 2.3 میلیون دنبال کننده در توییتر و 3.3 میلیون نفر در اینستاگرام دارند. برای لیفز ، این تعداد در توییتر 1.9 میلیون و در اینستاگرام 1.1 میلیون است.

اما بدون شک یک تیم توسعه دهنده با استعداد نقش زیادی در موفقیت برنامه دارند. تیم فناوری داخلی MLSE Digital Labs یکی از بزرگترین شرکتهای فناوری جهان در هر سازمان ورزشی حرفه ای است و از زمانی که Teherany در سال 2018 به عنوان مدیر فناوری و مدیر دیجیتال MLSE شناخته شد ، تیم از 50 به 150 نفر رشد کرده است.

طی این سالها ، Digital Labs مهندسان نرم افزار ، توسعه دهندگان برنامه ها ، محققان داده ، طراحان بازی ، مدیران برنامه و محصولات و طراحان UX را استخدام کرده است. بعید به نظر می رسد شرکت هایی مانند بیت های قابل فروش ونکوور آخرین شرکایی باشند که MLSE با آنها کار می کند.

تهران درباره توسعه مداوم عرصه دیجیتال گفت: “برخی دیگر نیز وجود خواهند داشت که در آینده بیش از احتمال وجود خواهد داشت.” “این فناوری کانادایی است که سرعت این سیستم عامل ها را تعیین می کند ، که توسط سایر شرکت های رسانه ای و سازمان های ورزشی آمریکای شمالی مورد بررسی قرار می گیرند.

“ما مفتخریم که فن آوری کانادا و استعداد فناوری کانادا را ارتقا می دهیم.”


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>