54 برنامه بدنسازی برای افراد مبتدی و حرفه ای

از آنجائیکه این مطالب بوسیله خودم عده آوری شده و منعکس شدن دهنده نظرات فردی خودم نیز میباشد تنها به این بسنده می کنم که عمده تکنیکهای تمرینی که بهش خواهم پرداخت برگرفته از سیستم تمرینی High Intensity و یا تغیر یافته از این سیستم هست. اهمیت نمیباشد که هدف شما چیست ( عضله سازی و ارتقا حجم و یا چربی سوزی و کاهش وزن ) – گروه برنامه های ورزشی بدنسازی ما بوسیله متخصصان برجسته تناسب اندام طراحی شده میباشد و به شما در دستیابی به اهدافتان کمک شایانی می کند. از آنجائیکه کلیه ی ما بدنبال برنامه بدنسازی بوده و علاقمند به درک کردن بهترین اصول برنامه جهت رسیدن هر چه سریعتر به پتانسیل ژنتیکی ممکن در ساختن حجم عضلانی هستیم، تصمیم گرفتم که همین تاپیک را اهمیت هدف دادن اطلاعات به همین مورد اختصاص بدم. از این رو خوب تر است قسمت بالا رونده نسبتا سریعتر ۳ تا ۴ ثانیه ، پیک۱ تا ۲ ثانیه مکث و تحت رونده را تا ۴ ثانیه البته بواسطه به پروتکل تمرینی (بعضی وقتا تا ۱۰ ثانیه برای مثال در ذیل وارد شدن در حرکت پارالل یا این که بارفیکس در تمرینات پیشرفته) انجام دهید. در دنیای واقعی ممکن هست اشخاص برای برخی حرکات بجای 5 ست 5 تایی از 4 ست 6 تایی یا این که 3 ست 8 تایی به کار گیری کنند. به تیتر مثال، اگر شما برای 3 ست 12 تایی جلو بازو حیاتی دمبل را اصلی 5 کیلوگرم انجام می بدهید و احساس می نمایید بعد از آن از چندین هفته به وزن بیشتری نیاز دارید، درحال حاضر زمانه آن می باشد که وزنه خویش افزایش بدهید تا جایی که بتوانید کلیه تکرار ها را به درستی انجام دهید. با در حیث گرفتن این موضوع که شما در ست نخستین سنگینترین وزنه را انتخاب میکنید، در صورتی که عضله ها را بهخوبی گرم نکرده باشید احتمال آسیبدیدگی افزایش مییابد. پس در انجام یک تکرار می بایست هر ۳ بخش در نظر گرفته شود. همانطوریکه قبلا اشاره شد جلسات تمرین بدنسازی از حیث علم ورزشی تمرینات غیر هوازی هستند به این معنی که بایستی ۱. حتی میتوانید مقاومت و تعداد تکرارها را به شیوهی چرخشی تغییر تحول دهید تا عضلاتتان به یک موقعیت برنامه بدنسازی قدرتی مبتدی تمرین عادت نکنند. یادتان باشد که هر هفته خودتان را در یک ساعت معین وزن نمایید تا پیشرفتتان معلوم باشد و مطمئن گردید که مسیر را درست آمدهاید. هنگامیکه به سمت بالا حرکت میکنید، به جهت یکسری ثانیه انقباض ماهیچه ها ساق پا را حفظ کنید. به جهت افرادی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا چه جایی و همینطور هدایت در مورد چگونگی استفاده از برنامه بدنسازی برای نوجوانان لاغر ، شما شاید می توانید کلیدی ما در صفحه وب تماس بگیرید.

حتما بخوانید:
پیستون چگونه کار می کند؟