[ad_1]

این فناوری به عنوان کلید جدیدی برای تولید سرنخ تبلیغ می شود ، اما همچنین ابزاری برای مشتریان جعلی ، داده های سرقت شده و کلاهبرداری است. این اقدامات غیراخلاقی نه تنها باعث اتلاف وقت و کاهش بودجه بازاریابی می شود ، بلکه اعتماد مشتری را تضعیف کرده و بازده سرمایه گذاری (ROI) را کاهش می دهد.

دنی ساچدو
دنی ساچدو ، مالک TrueQC

دانی ساچدف ، یک کارآفرین زنجیره ای که در خارج از دبی فعالیت می کند و صاحب TrueQC ، یک پلت فرم بی طرفانه شخص ثالث هوش مصنوعی است که به شرکت ها کمک می کند تا بازده تحویل شده توسط تامین کنندگان نسل را تأیید و تأیید کنند ، گفت: “تولید تقاضای امروز کاملاً تغییر کرده است.” “فقط به این دلیل که کسی به شما لید بیشتری می دهد ، به این معنی نیست که لید خوبی است.”

به عنوان یک غوطه وری عمیق در بهترین روش ها برای اطمینان از تولید با کیفیت برای بازار آمریکای شمالی ، ساچدف به رئیس ITWC فاون عنان برای بخشی از گفتگوهای CMO در ژوئیه 2021 پیوست ، یک سری پادکست ها برای نمایش استراتژی های دستیابی به مزیت رقابتی از طریق تقاطع بازاریابی و فناوری بحث آنها به سرعت به مهمترین مشکلات در زمینه تامین سرب خارج از کشور تبدیل شد.

ساچدف گفت: “شركت هاي توليد تقاضا ادعا مي كنند كه آنها مي توانند مشتريان بالقوه را با قيمت هايي بسازند كه به نظر من براي تحقق آن بسيار پايين باشد.” و شركت ها به آنها قدرت داده اند زيرا اين مشتريان بالقوه را بررسي نمي كنند. این مانند این است که در یک امتحان شرکت کنید و کسی اسناد را بررسی نکند ، بنابراین همه دانش آموزان فکر می کنند که یک امتیاز مثبت دارند. “

به گفته ساچدف ، تنها راه برای کنترل مجدد سازمانها بر شرکتهای تولیدکننده جستجو ، احیای مجدد فرآیند تولید سرب آنهاست ، سرویسی که عنان به عنوان پلیس برای مشتریان بالقوه توصیف می کند. در مورد موضوع برون سپاری به تأمین کنندگان خارج از کشور ، او از ساچدو مشاوره گرفت تا مشخص کند دقیقاً چه کسی کار را انجام می دهد.

ساچدف توضیح داد که تولید سرب در حال تبدیل شدن به فضای بیش از حد است ، به همین دلیل تأمین کنندگان سرب افرادی را با مهارت کم استخدام می کنند. وی به شوخی گفت: “TrueQC در حرفه تمیزکاری عمیق است.” “اساساً ، ما به شرکت ها کمک می کنیم تا مشتریان بالقوه خود را تمیز نگه دارند و این باعث خوشحالی فروشندگان آنها می شود.”

هدف TrueQC رسیدن به مرحله ای است که بتوانند 70٪ بهداشت را از طریق فناوری و فقط 30٪ بهداشت را از طریق افراد انجام دهند. در این زمان ، ساخدف می گوید ، آنها شروع به ضبط حجم هایی می کنند که تیم فروش بلافاصله پاکسازی کرده و برگردانده اند. نتیجه نهایی بهبود تبدیل ها و دسترسی به مجموعه جدیدی از مشتریان خواهد بود.

این پادکست با نکاتی برای مدیران بازاریابی که تازه وارد قرارداد و برون سپاری شده اند به پایان رسید. از دیدگاه ساچدف ، درک اینکه چه کسی برای مشتریان بالقوه آنها کار می کند ، نحوه ارسال ایمیل و اینکه آیا این ایمیل ها در پوشه های هرزنامه قرار دارند ، از اهمیت زیادی برای مشتریان برخوردار است. ساچدف گفت: “کلید یک کمپین موفق برای تولید جستجو ، محتوایی است که در بین مردم جلب شود ، با روند بازار امروز همسو باشد ، آگاهی از برند را بهتر ایجاد کرده و شرکت را به عنوان یک مشاور قابل اعتماد در این زمینه معرفی کند.” “وقتی مشتریان بالقوه از چنین محتوایی تولید می شوند ، اساساً بازده سرمایه گذاری کمپین را افزایش می دهد.”

[ad_2]

منبع: night-sky.ir