کمتر از یک چهارم کانادایی ها به مشاغل بزرگ اعتماد دارند و شرکت ها را مجبور می کنند اولویت بندی مکان های مهم را انجام دهند


براساس مطالعه مرکز حاکمیت شرکتی کانادا (CCPC) ، اولویت های کانادایی ها تغییر کرده است و از مراقبت های اقتصادی و بهداشتی به سمت اطرافیان نابرابری ، نابرابری و محیط می رود. دکتر سارا دایموند ، رئیس جمهور امریتا ، دانشگاه OCAD و میزبان خبره ، CCPC و نخست وزیر سابق نیوبرانزویک برایان گالانت ، مدیر عامل مرکز کانادایی برای اهداف شرکت ، نتایج این تحقیق را IT World Canada مدیر عامل فاون عنان در این وبینار این هفته ، صداقت و پایداری: اولویت های جدید برای تجارت؟.

CCPC ، ابتکاری از شرکت عمومی برای راهبردها و ارتباطات Navigator ، سال گذشته برای کمک به سازمانها جهت تمرکز بیشتر و کمک به رفاه جامعه به عنوان یک کل ایجاد شد.

اعضای هیئت: برایان گالانت ، دکتر سارا دیاموند ، فاون عنان.

این نظرسنجی از کانادایی ها خواسته است تا به بزرگترین چالش های پیش روی جهان اشاره کنند. گذشته از COVID-19 ، بعد از نابرابری های ثروت / درآمد (28٪) ، محیط زیست و تغییرات آب و هوایی (25٪) و تبعیض / نابرابری در درمان (22٪) ، نگرانی های اقتصادی در جایگاه چهارم قرار دارد ، 21٪ آن را ذکر می کنند. بهداشت و درمان و انتظار خدمات بهداشتی با 5 درصد در مکان ششم قرار دارند.

Galant خاطرنشان کرد ، همه گیر شدن سرعت تغییرات را تسریع کرده است ، و پاسخ دهندگان گفتند که آنها فاکتور انسانی (ایجاد شغل ، مشتری ، کارمند ، بازنشسته ، منافع شخصی ، حفاظت از محیط زیست) نسبت به صاحبان و سهامداران را برای تصمیم گیری شرکت مهم ارزیابی می کنند. بیش از نیمی از (52٪) پاسخ دهندگان معتقدند که ایجاد شغل بسیار مهم است. منافع سهامداران تنها 21 درصد از موارد ذکر شده را به خود اختصاص داده است. تنها 39٪ معتقدند كه شركتهاي كانادايي اين عوامل را در نظر مي گيرند و 26٪ نيز معتقدند كه اين عوامل نيستند. بقیه (35 درصد) روی حصار بودند.

حدود دو سوم پاسخ دهندگان نگرانی های خود را در مورد موضوعات اصلی (محیط کلی اجتماعی ، محیط زیست و تغییرات آب و هوایی ، نابرابری ثروت و نابرابری نسبت به شهروندان) در 7 از 10 یا بالاتر ارزیابی کردند. و در این مناطق ، تفاوت بین نگرانی شخصی و نگرانی تجاری درک شده بیشترین اختلاف در نابرابری ثروت و درآمد است.

اعتماد کجاست؟

کانادایی ها به چه کسانی اعتماد دارند؟ این تجارت بزرگی نیست – فقط 25 درصد از پاسخ دهندگان اعتماد خود را در 7 از 10 یا بالاتر ارزیابی می کنند ، و اخبار را در رسانه های اجتماعی (13 درصد) در انتهای گروه منتشر می کنند. برترین ها: منابع خبری مانند رادیو ، تلویزیون و روزنامه ها (56 درصد) ، دانشگاهیان (52 درصد) ، مشاغل کوچک و متوسط ​​(48 درصد) ، دولت ها (41 درصد) و سازمان های غیردولتی (37 درصد). اخبار بزرگ تجارت و رسانه های اجتماعی نیز ستون فقرات آن دسته از گروه هایی را که بیش از پنج سال پیش به آنها اعتماد داشتند ، ایجاد کرده است.

علاوه بر این ، نزدیک به 70 درصد کانادایی ها معتقدند که دولت ها باید از طریق قوانین ، مقررات و مالیات برای مقابله با تغییرات آب و هوایی سختگیرانه در کار خود عمل کنند و 66 درصد آنها برای مقابله با نابرابری ها همین را می گویند.

CCPC ابزاری خود ارزیابی 26 ویژگی را ارائه می دهد تا شرکت ها بتوانند ارزیابی کنند که سهامداران چگونه از این دریچه به آنها نگاه می کنند. با نگاه ویژه به شرکت های فناوری ، دایموند گفت که هدف شرکت عامل بزرگی در این بخش است و سه مرحله را برای تبدیل شدن به یک سازمان متمرکز پیشنهاد داده است. اول ، او گفت ، دوباره تعریف کنید. دوم ، این پیش تعریف ها را تجربه کنید و سوم ، پیشرفت را ارزیابی کنید. چهارمین م unلفه ناگفته: شستشو و تکرار.

دایموند گفت: “کانادا می تواند نیرویی برای همیشه باشد.”

CCPC از یک نمونه متناسب ملی از 3000 کانادایی 16 ساله یا بالاتر استفاده کرد. در این گزارش سهمیه بندی برای مناطق ، سن و جنسیت تعیین شده است تا “اطمینان حاصل شود که نمونه ویژگی های جمعیت کانادا را بر اساس آخرین آمار از کانادا منعکس می کند”. برای اطمینان از اینکه سطح تحصیلات پاسخ دهندگان “منعکس کننده اطلاعات آماری کانادا” است ، از وزنی استفاده شد.


پخش اینترنتی اکنون برای مشاهده در صورت تقاضا در دسترس است.


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>