کافی است فقط کمی قهوه بخورید

همین تحقیق سرانجام گرفت بزرگسالانی که به نوشیدن دست کم دو تا چهار فنجان قهوه در روز عادت دارند در مقایسه حیاتی اشخاصی که چیزی غیر از قهوه مینوشند، ۵۰ درصد ریسک قتل نفس پایینتری دارند. البته این داعیه چندان نیز درست نمی باشد چرا که شواهد جدید علمی حاکی از آنند که خواص مدر بودن کافئین فقط در مقادیر بالای مصرف به این معنی که بیش از 500-600 میلی گرم کافئین در روز (معادل کلیدی 4-7 فنجان قهوه در روز) قابل اعتنا میباشد و در مصرف مقادیر متعادل از کافئین نقص‌ کم آبی برای بدن ایجاد نمی شود. از سوی دیگر مصرف نمودن سه فنجان قهوه در روز شما را در میان اشخاصی که ۱۸ % احتمال مرگ و میر کمتری نسبت به دیگران دارند، قرار میدهد. شما وقتی که عملکرد در شروع و راهاندازی کسب و کاری را دارید به تمام جوانب آن میاندیشید، مهمترین مبحث در کسب و عمل در زمینه قهوه تخصصی عشق و علاقه و درایت نسبت به وضعیت موجود است. هر چندین خواص قهوه بهاندازهای نمیباشد که سلولیت های شما را در تراز پیشرفته درمان نماید اما سبب خواهد شد تا پوست حوزه‌ پشت ران، رطوبت کافی به جهت سوزاندن چربیهای زیر پوست را داشته باشد. به کارگیری از این قهوه برای مواقعی که افراد احساس خستگی شدیدی دارا هستند ولی لازم است تا هوشیار بمانند مؤثر است. قهوه روبوستا: این قهوه بسیار ارزانتر از قهوه عربیکا است وکافئین بالاتری نسبت به نوع های دیگر دارد. و قهوه لیبریکا که اهمیت عطر و طعمی تماما متفاوت با دو دسته دیگر قهوه هسته خرما است. ابتدا باید خاطرنشان کرد، از آنجا که بسیاری از خواص قهوه مستقیما از کافئین موجود در آن سرچشمه میگیرد، مطلقا اهمیت نوشیدن قهوه های عاری از کافئین از بخش اعظمی از همین فواید محروم خواهید شد. تحقیقات اول ای که در آیتم فواید و مضرات مصرف قهوه انجام گرفت، مصرف این نوشیدنی را با بیماری قلبی و آسم مرتبط میدانست حساس همین حال “هو” اشاره کرد که اکثری از شرکتکنندگان در آن مطالعات سیگار میکشیدند که ممکن هست منجر شود محققان فکر نمایند نوشیدن قهوه باعث ساخت اثرات نامطلوبی هست که درحال حاضر با سیگار کشیدن دارای ارتباط است.