چگونه هواپیماهای بدون سرنشین 5G محصولات کانادایی را پس انداز می کنند


مدتی طول می کشد تا ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین بسته های دسته جمعی را به مناطق شهری تحویل دهند ، اما با بهبود قابلیت های شبکه های 5G ، آنها در صنایع روستایی مانند کشاورزی علاقه مند می شوند. علاوه بر این ، هواپیماهای بدون سرنشین همچنین می توانند کیفیت زندگی کسانی را که در سکونتگاه های کوچک جداگانه زندگی می کنند ، ارتقا دهند.

انگیزه کشاورزی برای بهبود کارایی منجر به کشاورزی دقیق شده است. همانطور که از نام آن پیداست ، کشاورزی دقیق به تشخیص زود هنگام ، محدود کردن مشکل و پرداختن به حداقل منابع بستگی دارد.

InDro Robotics ، تولید کننده کانادایی هواپیماهای بدون سرنشین ، متعهد است که به مدیریت مزارع آینده کمک کند. IT World Canada این فرصت را داشت که با Robics InDro گفتگو کند و در مورد وضعیت هنر هواپیماهای بدون سرنشین در کشاورزی و فراتر از آن بحث کند.

برای کشاورزان ، تشخیص تنش گیاه در اولویت است. هر چه زودتر تشخیص داده شود ، سریعتر می توان مشکل را حل کرد.

اما اعتماد به مردم برای تشخیص ناهنجاری های زراعی دست و پا گیر شده است. طبق اتحادیه ملی کشاورزان ، متوسط ​​اندازه مزرعه در انتاریو بین سالهای 1921 و 2006 بیش از دو برابر شد و از 114 جریب به 233 جریب گسترش یافت. با بزرگتر شدن اندازه ، شانه زدن در مزارع به یک چالش تبدیل شد.

ابتلا به یک مشکل زودهنگام دام کشاورز را تحت تأثیر قرار می دهد. تشخیص به موقع آفات به این معنی است که برای از بین بردن آنها به سموم دفع آفات کمتری نیاز است و یافتن لکه های حاصلخیز خاک می تواند محصولات را نجات دهد. با داشتن مزایای زیاد ، کشاورزی دقیق منجر به بازده بالاتر و سودآوری بیشتر می شود.

فیلیپ ریز ، مدیرعامل شرکت InDro Robotics گفت: “این در مورد سرعت واکنش است.” “این بدان معناست که اگر با چیزی مانند بیماری آتش سوزی ، آفتی که بسیاری از درختان میوه به آن مبتلا می شوند ، کار می کنید ، هر چه زودتر به آن مبتلا شوید ، زودتر می توانید آن را معالجه کنید … تا زمانی که کشاورز می تواند قرمز تاج گل را ببیند از گیاه ، در حال حاضر حداقل 20 درخت در اطراف آن را آلوده کرده است. بنابراین اگر می توانید با هواپیمای بدون سرنشین سریعتر آن را بگیرید ، داده ها را پردازش کنید و سپس آن گیاه را پردازش کنید ، کل باغ را ذخیره کرده اید. “

درختی که به آتش آلوده شده قرمز می شود و شبیه رنگ آتش است. این بیماری آتش سوزی توسط باکتری Burrill ایجاد می شود و تمایل به تأثیر بر روی درختان سیب و گلابی دارد. منبع تصویر: اداره کشاورزی ، غذا و امور روستایی انتاریو

بسیاری از مزارع در حال حاضر از حسگرهای اینترنت اشیا (IoT) برای نگهداری زمین استفاده می کنند. اگرچه شبکه های معمولی اینترنت اشیا و 4G در اتصال این سنسورها عملکرد خوبی داشته اند ، اما 5G نوار را حتی بیشتر می کند. متداول ترین سنسورها – سنسورهای تصویر ، سنسورهای تصویر فلورسنت ، سنسورهای صدا و گاز – می توانند از 5G بهره مند شوند. این ویژگی ها برای هواپیماهای بدون سرنشین که تقریباً به تأخیر فوری و خوراک های ویدیویی با کیفیت بالا نیاز دارند ، حتی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

ریز توضیح داد که به دلیل تأخیر کمتر خلبانان 5G دیگر فقط به پروازها محدود نمی شوند. کشاورز فقط باید هواپیمای بدون سرنشین را آزاد کرده و به اپراتور اجازه دهد صدها کیلومتر آن را کنترل کند. علاوه بر این ، پهنای باند 5G جریان های ویدیویی بالاتری را امکان پذیر می کند ، که این میزان خطا را کاهش می دهد.

با آموزش اپراتورهای آماده به کار ، این امر مانع ورود کشاورزان را کاهش می دهد و نیاز به آموزش های تخصصی را از بین می برد.

InDro Robotics در وب سایت خود گفت که وزارت کشاورزی BC در حال بررسی زنده ماندن هواپیماهای بدون سرنشین برای بخش روستایی استان است.

در حالت فعلی ، هواپیماهای بدون سرنشین برای تشخیص ناهنجاری ها بر اساس داده های تصویر بهترین گزینه هستند. کشاورزان هنوز به حسگرهای اینترنت اشیا اعتماد می کنند تا مشکلات زیر گل ، نزدیک خاک را تشخیص دهند. گفته شد ، هواپیماهای بدون سرنشین می توانند به این سنسورها کمک کنند تا سریعتر مشکل را مثلث یاب کنند.

پس تعجب آور نیست اگر بدانیم که هواپیماهای بدون سرنشین کشف جدیدی در شناسایی گیاهان و آفات انجام داده اند.

ریز گفت: “ما واقعاً نتایجی را یافتیم که انتظار آن را نداشتیم.” “یک بیماری آتش سوزی یا چیز دیگری وجود دارد ، اما هنگامی که دوباره برمی گردید و در تکرارهای قبلی به این درخت نگاه می کنید ، قرمز کاملاً از بین می رود. و سپس شما فکر می کنید ، “خوب ، ما هنوز می توانیم برخی صف ها را از او ببینیم.” اما حتی اگر هفته ها زودتر برگردید ، علائم جدیدی را می بینید که نشان می دهد مردم حتی با آتش سوزی ارتباط نداشته اند. اکنون می توانیم تقریباً به محض شروع تنش در گیاه ، آن را صید کنیم ، می توانیم آن را صید کرده و منجمد کنیم ، این به معنای کاهش آفت کش ها ، مصرف آب کمتر و عملکرد بهتر است. “

ریز در پاسخ به این سال که آیا قیمت هواپیماهای بدون سرنشین مانع از سرمایه گذاری کشاورزان می شود و آیا این راه حل در کشورهای در حال توسعه امکان پذیر است یا خیر ، گفت این مشکل قیمت هواپیماهای بدون سرنشین نیست بلکه نیاز به یک شبکه پایدار برای ادامه کار است. بدون پشتیبانی مستحکم از شبکه ، کشاورزان باید زیرساخت های خود را بسازند و خلبانان را به مزارع بازگردانند.

ریز با اشاره به لزوم ادامه سرمایه گذاری در شبکه های 5G کانادا گفت: “شما می توانید خلبان را به داخل زمین برگردانید و هواپیماهای بدون سرنشین هنوز هوشمند هستند – آنها فقط آنقدرها هم هوشمند نیستند.”

نوارهای قرمز نامرئی علاوه بر موانع فناوری ، مجموعه ای از چالش های خود را ارائه می دهند. در طی همه گیری ، InDro Robotics از هواپیماهای بدون سرنشین خود برای تحویل تجهیزات PPE به یک کلینیک بهداشتی در Penelacute ، یک شهر جزیره ای صمیمی در بریتیش کلمبیا استفاده کرد. جرمیا ایساکسن ، پرستار ثبت شده در کلینیک ، به این نشریه گفت که بیشتر محدودیت ها مربوط به فضای هوایی مورد مناقشه برای بندر آب و هواپیماهای عمودی است.

Penelakut در حال حاضر از هواپیماهای بدون سرنشین برای ارائه نمونه های آزمایشگاهی و مأموریت های جستجو و نجات استفاده می کند. ایساکسن می گوید هواپیماهای بدون سرنشین بزرگتری ساخته می شوند که می توانند مردم را منتقل کنند.

در حالی که مشکلات هواپیماهای بدون سرنشین Penelakut مستقیماً به کشاورزی مربوط نمی شود ، Neel Dayal ، مدیر نوآوری و مشارکت راجرز ، بار دیگر اظهار نظر کرد که مدیریت ترافیک باید در اولویت باشد. وقتی هواپیماهای بدون سرنشین از دید خارج می شوند ، یک مسیر پرواز خودکار و از قبل برنامه ریزی شده را در پیش می گیرند و تقریباً کاملاً به شبکه و نرم افزار ایمنی هوایی خود متکی هستند.

دیل گفت: “ما معتقدیم كه عنصری از مدیریت ترافیك وجود دارد كه باید اتفاق بیفتد.” “وقتی خلبان نداشته باشید ، شبکه به یک خلبان تبدیل می شود. و این شبکه باید بسیاری از جنجال ها را در فضای هوایی پیموده و اطمینان حاصل کند که مسیر پرواز بهینه را طی کرده است. بنابراین یک جنبه بزرگ از شبکه وجود دارد که واقعاً به عنوان پایلوت در این محیط عمل می کند. “

راجرز برای توسعه فناوری های 5G با دانشگاه های بریتیش کلمبیا و ایندرو روباتیک همکاری کرده است. در نوامبر 2019 ، راجرز و UBC پردیس 5 میلیون دلاری را اعلام کردند. از این محوطه برای آزمایش فناوری های پیشرفته مانند هواپیماهای بدون سرنشین InDro Robotic استفاده شد. در کل ، Dayal گفت که UBC 13 پروژه مربوط به 5G را ادامه می دهد.

سرانجام ، دائماً درباره مقررات و استانداردها صحبت می شود. همانند سایر فناوری های نوظهور ، ریز گفت که صنعت باید در مورد یک استاندارد مناسب توافق کند.

متصل:

ریز افزود: “از آنجا که این یک صنعت پر رونق است ، نه فقط به سرمایه گذاران پول بلکه به سرمایه گذاران فناوری به سرمایه گذاران نیاز دارد.” “افرادی مانند راجرز ، اریکسون و نوکیا برای گردآوری زیرساختهایی که هواپیماهای بدون سرنشین می توانند پرواز کنند ، مورد نیاز است. و آنها این کار را نمی کنند تا زمانی که ببینند ما در حال ایجاد یک زمین جامد هستیم.

“برای دستیابی به زمینی پایدار ، شما به مقررات مصوب نیاز دارید ، شما به استانداردهایی نیاز دارید که همه ما بتوانیم روی آن کار کنیم و شما نیز به توانایی دستیابی به این استاندارد نیاز دارید تا به عنوان یک نقشه راه برای چگونگی دسترسی همه اپراتورها به آنجا”.

اما ریز همچنین تأکید کرد که استانداردها باید به دقت طراحی شوند تا قابل اجرا باشند. خوشبختانه ، ریز گفت كه آمریكای شمالی “استانداردهای خوب و محكمی دارد كه بر اساس تحقیقات ساخته شده است”.

InDro Robotics به عنوان یک مشاور فنی در حمل و نقل کانادا و سایر سازمان های دولتی فعالیت می کند ، با ارائه سیاست و آموزش بازرسان مختلف حمل و نقل کانادا در مورد استفاده و کار با هواپیماهای بدون سرنشین.


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>