[ad_1]

گری موری

در زمانی که هیچ چیز واضح به نظر نمی رسد ، این قدرت وجود دارد که بدانیم حداقل برخی کارها طبق پیش بینی انجام شده است. پیش بینی ها در گزارش سالانه FutureScape ، که توسط سازمان بین المللی داده (IDC) منتشر شده است ، همیشه شاخص خوبی از روند جهانی در صنعت فناوری اطلاعات (IT) است ، اما گزارش امسال اساس ویژه ای بر نیروهای تخریب کننده COVID-19 دارد. .

گری موری ، مدیر تحقیق ، بازاریابی و فروش ، به IDC گفت: “ما اساساً از یک تغییر اساسی در مدل کسب و کار به بازاریابی دیجیتال برخوردار هستیم.” “شرکت هایی که آماده شدن برای این کار را شروع می کنند ، یک مزیت بزرگ دارند.”

موری در 27 ژانویه 2021 از CMO Talks ، مجموعه پادکست های ارائه شده توسط ITWC و IDC برای رفع چالش های فشرده بازاریابی ، به رئیس ITWC ، فاون عنان پیوست. او که اغلب سخنگوی حداکثر رساندن نتایج بازاریابی است ، نظرات خود را در مورد اینکه چگونه اختلالات ناشی از همه گیری جهانی سرعت دیجیتال را به عنوان دامنه ترجیحی برای تعاملات با انواع مشتری ها تسریع کرده ، به اشتراک می گذارد.

موری در پاسخ به س Annال عنان در مورد اهمیت روزافزون دیجیتال ، از تکامل از دیجیتال آماده ، ابتدا به دیجیتال ، فقط به دیجیتال صحبت کرد. وی گفت: “به طور واضح ، رژیم های مختلفی وجود دارد که خرده فروشان برای ارائه خدمات به مشتریان خود ، به ویژه اولین مشتریان دیجیتال و تنها دیجیتال ، باید آنها را پوشش دهند.”

موری و عنان بحث خود را در مورد پیش بینی های FutureScape با نگاهی به پیش بینی 4 آغاز کردند ، که ادعا می کند تا سال 2025 ، 20٪ از بخش های پیشرفته B2B MarCom شامل تیم های آموزشی برای تسریع تجربه مشتری خواهد بود. موری گفت: “بازرگانان باید به سمت همدلی با مشتریان خود حرکت کنند.” “شما فقط یک بازاریاب قدیمی نیستید ، بلکه یک معلم هستید و تحول بزرگی در روابط ایجاد می شود.”

عنان از پیش بینی اینکه تا سال 2022 دو سوم از 50 شرکت برتر دولتی مناصب سیاسی حزب را بر عهده دارند ابراز تعجب کرد ، بنابراین فروش را تا 10 درصد افزایش می دهد. موری گفت: “مارک ها در موقعیت دشواری قرار خواهند گرفت.” “یکی از تکنیک هایی که آنها به طور بالقوه می توانند استفاده کنند این است که برخی از کمک های مالی و تبلیغاتی آنها ترجیحات مشتری آنها را نشان می دهد. این می تواند باعث افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتری شود ، اما آنها باید واقعاً مخاطب و مسیر رشد خود را درک کنند ، زیرا ممکن است طی دو یا سه سال به مشتریان یکسانی خدمت نکنند. “

در بحث پیش بینی 8 ، بیان می کند که تا سال 2023 ، هوش هیجانی رانده شده توسط هوش مصنوعی در بیش از 90 درصد تعاملات دیجیتال با مشتریان بی درنگ استفاده می شود ، عنان و موری افزایش وفاداری و اعتماد را پیش بینی کرده اند. موری گفت: “این واقعاً به دسترسی همه جانبه از قابلیت های هوش مصنوعی و این واقعیت مربوط می شود که در چرخه های انتشار ابر سیستم هایی که قبلاً در حال کار هستند ، وجود دارد.” “بخش عمده ای از آن در برنامه های فعلی تعبیه شده است که به زودی گسترده خواهد شد.”

در پایان بحث خود با نگاهی دقیق به پیش بینی دهم IDC ، که بر تجزیه و تحلیل خلق و خوی زمینه ای فعال شده توسط هوش مصنوعی متمرکز است ، عنان پرسید که اگر هوش مصنوعی تا 32٪ مارک های مصرفی تا سال 2024 استفاده شود ، چگونه درک فعلی مشتری تغییر می کند. از دیدگاه ، کسانی که به سرعت به سمت هوش مصنوعی حرکت می کنند یک مزیت قابل توجه دارند. وی گفت: “این پایان یک دوره است ، اما در عین حال آغاز فرصتی برای کشف مجدد نقش بازاریابی است.” “برخی از مارک ها دچار تلو تلو خوردن می شوند و برخی دیگر عالی خواهند بود.”

[ad_2]

منبع: night-sky.ir