پیستون چگونه کار می کند؟

تاج پیستون می تواند به سه شکل صاف، محدب و یا این که مقعر طراحی گردد. هنگامیكه تاج پیستون به رنگ خاكستری در امده هست نشان دهنده همین است كه موتور داغ كرده می باشد پیستون تقویتی tu5 . همین لكه های در قسمت زیرین پیستون تماشا می شوند و ناشی از رسوب كربن و دوده ای است كه در اثر سوختن مخلوط روغن و سوخت به قسمت پائینی پیستون چسبیده اند و برهان آن نیز گرم شدن بیش از میزان تاج پیستون هورنت tu5 پیستون است . قابلیت حرکت حلقه ها در شیار حلقه نشین حائز حساس میباشد و مسافت موجود میان دو حاشیه حلقه را دهانه حلقه مینامند که به وسیله فیلر، اندازه گیری و در دست گرفتن میشود. این بدان معناست که لقی در همین پیستون میبایست اندکی عمده از لقی در پیستونهای چدنی باشد، غالبا به جهت خودداری از انبساط پیستونها از روشهای مخصوصی استفاده میشود . بدین معنی كه تكه هایی از بدنه پیستون آنقدر داغ شده اند كه بصورت پولكهای نازك در آمده اند و درصورتیکه همین موتور برای مدت طولانی آیتم استعمال قرار بگیرد احتمال دارد لكه های داغ بر آن ایجاد شدن و می تواند سبب سوراخ شدن گوشه ای كه بطرف خروج دود قرار دارد شود و در نهایت به از كار افتادن موتور سبب ساز شود . البته اگر میزان این نشتی ناچیز بوده باشد خودش را بصورت لکه های سیاه ریز بر بر روی واشر سر سیلندر نشان می دهد . و یک عدد از نشانه های پیدایش این نقص‌ آن می باشد که آب رادیاتور ذیل فشار قرار می گیرد و دارای فشار از لوله سرریز رادیاتور به بیرون می ریزد که علامت قطعی وجود نشتی در واشر سر سیلندر می باشد . همین واقعه زمانی شکل می دهد که مخلوط هوا و روغن در محفظه احتراق (از حلقه هایی که به خوبی کار نمی کنند) بیرون می آیند و سبب وارد وارد شدن فشار مثبت گوشه و کنار میل لنگ اتومبیل میشوند. فضای میان پیستون و سیلندر، دارای استفاده از رینگهای پیستون که در شیارهایی بر بر روی مرحله خارجی پیستون قرار میگیرند، آببندی می شود تا از نشت هوا وسوخت به بیرون از سیلندر و نشت روغن به داخل آن جلوگیری شود. برای این که جاذبه و اقتدار آن افزایش پیدا کند، از چندین پیستون و سیلندر در اتومبیل استعمال میشود. برای تماس کلیدی بخش مشاوره و خرید رینگ پیستون این هم اکنون مبادرت کنید. چنانچه برای خرید کردن خودرو دست دوم دچار ابهام یا سر در گمی هستید مشاوران متخصص همراه مکانیک به جهت وصال به یک تعیین مطلوب دارای موقعیت شما در کنارتان هستند. برای جلوگیری از بروز این اختلال بایستی یاتاقان سر بزرگ شاتون را هر گاه که موتور گشوده می شود آیتم بررسی و ترازو گیری قرار گیرد و مقدار لقی یا این که همان clearance آن مورد ترازو گیری قرار گیرد به جهت همین کار از یک فیلر گیج به کار گیری می شود که ان را بین شاتون و یاتاقان قرار می دهند و تحلیل کنید که میزان این لقی از مقدار مجازی که از طرف سازنده در دفترچه تعمیراتی دستگاه داده شده است اکثر نباشد. كه البته مشروط به باز كردن موتور میباشد البته زمانی موتور را گشوده كردیم به جهت تحلیل چگونگی پیدایش اشكالات موتور و خودداری از بروز دوباره این اشكالات؛ حالت پیستون می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار مكانیك ها و تعمیر كاران قرار دهد. گودی یا این که تورفتگیهای بر روی پیستون برای چیست؟ شایان ذکر میباشد که چنانچه، پیستون و سیلندر نسبت به هم خلاصی نداشته باشند و یا این که به عبارتی دیگر، اصطکاک در بین سیلندر و پیستون بیش از حد باشد؛ عملا حرکت رفت و برگشتی به دشواری انجام شده و سبب ساز به آسیب های جدی به سیلندر و پیستون خواهد شد. همین مدل پمپ ها طوری طراحی شده اند که پیستون ها به زمان عبور از دهانه ورودی بر می گردند به عبارتی حرکت به عقب پیستون در باطن سیلندر، موجب ساخت فضای بخش اعظم و در عاقبت موجب فشار کمتر از فشار اتمسفر و ایجاد خلاء می نمایند و در نهایت امکان ورود روغن به گوشه و کنار های پمپ را آماده می نمایند. شمع، همین ادغام را دارای جرقه ای ریز منفجر می کند و انرژی حاصل، موجب حرکت پیستون به ذیل می شود. متن تحت اشاره ای به همین مورد قضیه داراست هر چند بخش اعظم اهمیت دید موتورهای بنزینی دو دوران است ولی اطلاعات آن به مدل ای است كه برای انواع دیگر موتورها و از پاراگراف موتورهای دیزل كه مورد به کار گیری ما در بانك ماشین آلات می باشد و به جهت تعمیركاران و استاد كاران هم می تواند مفید واقع شود. علت همگانی دیگری که برای این فعالیت وجود دارد انبساط بیش از میزان پیستون در محل خروج دود هست البته همین حالتی بخش اعظم در سیلندرهایی حادثه می افتد که بر بر روی دهانه خروجی آن‌ها پل زده شده میباشد . علل کلیدی بروز این ایراد آن هست که یا سوخت تزریقی به موتور بیش از اندازه رقیق بوده است ، یا این که شمع های موتور از مدل خیلی گرم انتخاب شده اند و یا اینکه سیستم جرقه موتور زودتر از موعد واجب فعالیت می نماید ( به این معنی که آدوانس می باشد ) و یا این که این‌که نسبت چگالی به تناسب اکتان سوخت ، خیلی بالاست و یا این که اصلا موتور ایراد کلی گرم شدن را دارد. علت اساسی به‌وجود داخل شدن این ایراد ؛ گرم شدن سرعت بالا و بیش از اندازه ، تزریق سوخت رقیق و یا داغ بودن بیش از ترازو جور شمع ها است. درصورتیکه شما این نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در آیتم پیستون توربو tu5 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum