[ad_1]

AdStash ، یک پلت فرم علامت گذاری دیجیتالی ، به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​کمک می کند تا از طریق تبلیغات با فناوری استفاده آسان ، از نمایشگرهای دیجیتالی موجود خود درآمد کسب کنند.

این شرکت مستقر در تورنتو از کسب و کارها ، از مغازه ها و رستوران های محلی گرفته تا مراکز درمانی ، فناوری لازم را برای فروش تبلیغات در تابلوهای دیجیتالی خود بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه ارائه می دهد.

به جای پرداخت هزینه های ماهانه توسط سایر شرکت های تبلیغاتی دیجیتال ، کاربران AdStash هزینه یکبار هزینه 80 دلار را پرداخت می کنند. برای سخت افزار در عوض ، این شرکت درآمد تبلیغاتی را که سیستم خود ایجاد می کند با کاربر به اشتراک می گذارد. به گفته مدیرعامل داگلاس لوستد ، مشاغل معمولاً پولی را که برای سخت افزار خرج کرده اند در چند ماه پس می دهند. این مدل تجاری مشتریان را جذب می کند. Lusted گفت AdStash حدود 70،000 شخصیت دیجیتالی زنده در پلت فرم آمریکای شمالی دارد

داگلاس لوستد ، مدیرعامل AdStash. منبع: AdStash

ساده نگه داشتن آن

این فناوری ساده است و فقط به یک صفحه دیجیتال به همراه سه جزء دیگر نیاز دارد: سوکت ، کابل HDMI و اتصال به اینترنت.

سخت افزار AdStash به صفحه کاربر متصل است ، که برای مثال می توان از آن برای نمایش منوی رستوران استفاده کرد. به عملکردهای عادی خود ادامه می دهد ، اما در حدود 20 تا 30 درصد مواقع ، به مدت 15 ثانیه ، تبلیغ شخص ثالث نمایش داده می شود.

معمولاً این تبلیغ چیزی است که با تجارت قابل رقابت نیست. اگر رستوران باشد ، مالک چیزی را انتخاب می کند که هیچ ربطی به غذا ندارد ، مانند تبلیغات برای نایک ، یک تیم ورزشی ، یا چیزی که مربوط به COVID-19 است. شرکت علامت های دیجیتالی به سازمان ها این آزادی را می دهد که آگهی هایی را که روی صفحه نمایش خود قرار می دهند ، بپذیرند یا رد کنند.

برخی از مناطق در تورنتوی بزرگتر که از فناوری AdStash استفاده می کنند شامل Stag’s Head Bar & Grill ، پیتزای بوستون ، هر زن تناسب اندام و Bay Street Oxford Properties است.

همکاری با IDS کانادا

AdStash فقط از مشاغل کوچک پشتیبانی نمی کند. بیانیه ای در اوایل ماه آگوست نشان داد که این شرکت با IDS کانادا ، یک شبکه ملی مراقبت های بهداشتی علائم دیجیتال که 325 صفحه نمایش دیجیتالی را در کلینیک های پزشکی اداره می کند ، کار می کند و ماهانه توسط بیش از 1 میلیون کاربر مشاهده می شود ، کار می کند.

صفحه نمایش IDS کانادا منبع: IDS Canada Media Kit

صفحه های IDS برای سرگرمی و آموزش بازدیدکنندگان در زمان انتظار استفاده می شود.

به گزارش Lusted ، مشارکت جدید بین دو شرکت به IDS اجازه می دهد تا از تمام فناوری AdStash استفاده کرده و تبلیغات شخص ثالث را توسط توسعه دهندگان AdStash نمایش دهد.

وی گفت: “این به IDS راهی نه تنها برای آموزش و سرگرمی ، بلکه برای بهبود مدل تجاری آنها می دهد.”

همکاری با صنعت مراقبت های بهداشتی برای این شرکت چیز جدیدی نیست. Lusted گفت AdStash توانست به صدها خدمات اساسی مانند داروخانه ها و امکانات پزشکی در سراسر کانادا در طول همه گیری کمک کند. این شرکت به داروخانه ها کمک می کند تا از تردد عابران در حین خرید یا مراجعه به پزشک درآمد کسب کنند.

“در حالی که مردم در فروشگاه های خود بودند ، ما کمپین هایی را روی این صفحه نمایش اجرا کردیم … [such as] دولت کانادا و دولت استان انتاریو که برای افزایش آگاهی از بیماری مبارزه کرده اند. “

تبلیغ اطلاعات صحیح

در آغاز همه گیری ، اطلاعات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی ، واکسن ها و سایر قوانین مرتبط با COVID-19 جدید بود ، بنابراین تبلیغات مربوط به COVID-19 در صفحه های پزشکی راهی عالی برای اطلاع رسانی به مردم بود.

لاستد می گوید: “آموزش به بیمار هرگز مهمتر نبوده است.” وی گفت: “در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد گونه های COVID وجود دارد ، شایعاتی که در اینترنت در مورد واکسن ها می شنوید. بنابراین آموزش به بیماران ثابت شده است که جزء کاملاً حیاتی رسانه ها و فقط به طور کلی برای سلامتی است و من فکر می کنم IDS در حل این مشکل کار بزرگی انجام می دهد. “

[ad_2]

منبع: night-sky.ir