[ad_1]

نیکول آمسلر ، معاون رئیس بازاریابی در Formation ، یک بستر بازاریابی مجهز به هوش مصنوعی ، می گوید که با وجود گزینه های زیادی که روی میز وجود دارد ، پاسخ سریع به جدیدترین و بهترین ابزار آسان است ، که در نهایت حساب خود را از دست می دهد بلند مدت. “

در عوض ، وی پیشنهاد می کند هنگام گسترش پشته MarTech ، از سه س questionsال ساده برای محدود کردن گزینه های خود استفاده کنید.

اهداف شما چه هستند؟ – به جای اینکه ابزاری را وارد سازمان خود کنید ، بپرسید چگونه می تواند به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کند. به عنوان مثال ، اگر افزایش درآمد مهم است ، چگونه این ابزار خریدهای کامل را تحریک می کند؟

آیا داشتن یک نگاه ساده برای مشتری راحت تر است؟ – آیا این ابزار جدید می تواند با پشته موجود شما هماهنگ شود تا استراتژی ارتباطی و تنظیمات مشتری شما هماهنگ شود؟ آیا این ابزار فرآیندهای اصلی را به کارهای دستی تبدیل می کند زیرا نمی تواند با بقیه پشته همگام شود؟

مننظر شما در زمان واقعی است؟ – برای اطمینان از بهترین تجربه مشتری ، دید شما از رفتار مشتری باید به روز باشد. نیکول آمسلر می گوید: “با اندازه گیری مداوم خواسته ها و انگیزه های منحصر به فرد مشتریان خود ، می توانید پیام یا تجربه صحیح را در مکان مناسب و در زمان مناسب انتقال دهید … 62٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند شرکت ها براساس عملکرد خود وفق دهند رفتار.”

منبع: فوربس

[ad_2]

منبع: night-sky.ir