البته این موضوع مطلق نیست و با تنظیم زین دوچرخه، به نحوی که زانو زیاد خم نشود، می توان از درد زانو جلوگیری کرد ولی به هر حال به این افراد توصیه می شود به جای دوچرخه سواری، پیاده روی یا شنا انجام دهند. کیفیت ساخت: بدون تردید باید دستگاهی را انتخاب کنید که با گذر زمان سریع فرسوده نشود، ساختارش مقاوم باشد و از قطعات ثابت و متحرک باکیفیت تولید شده باشد. هیچگاه کفشی که در آن راحت نیستید را برای دویدن انتخاب نکنید.(بدون نیاز به بادیگارد، پیادهروی کنید!).۳ نیم لیتر آب بنوشید.حتماً ۹۰ دقیقه قبل از تمرین با تردمیل، نیم لیتر آب بنوشید. هرگز با پاهای برهنه نباید روی تردمیل پیادهروی کنید یا بدوید، باید کفشهای مخصوص دویدن را پوشیده باشید چراکه خطر آسیبدیدگی را به دنبال خواهد داشت. البته پیاده رویهای قدرتی بر روی شیبهای بالا مشکلی در پی نخواهد داشت.خطراتی که تردمیل داردکسانی که به استفاده از تردمیل عادت ندارند و مبتدی و تازهکارند یا به علل گوناگون، به انواع سرگیجه و نداشتن تعادل دچارند، در هنگام کار با تردمیل، ممکن است از روی دستگاه سقوط کنند و دچار عوارض ثانویه شوند، چون افراد میتوانند تعادل خود را در هنگام پیادهروی حفظ کنند، اما نمیتوانند روی تسمه تردمیل که دایم در حال حرکت است، به حفظ تعادل خود بپردازند و این موضوع خطر بروز آسیب را افزایش میدهد.کسانی که با تردمیل کار میکنند، به علت اینکه در فضای بیرون از منزل و فضای آزاد نیستند، ناخودآگاه مراقب رطوبت و گرما و میزان تعریق خود نیستند و این موضوع ممکن است موجب بروز شوک گرمایی یا افت فشار خون شود و افتادن ناگهانی فرد روی دستگاه یا روی زمین موجب بروز آسیب او میشود.دمای اتاق هم باید برای حرکت روی تردمیل مناسب باشد، چون اگر فضای اتاق از لحاظ میزان اکسیژن فقیر باشد، فرد دچار حملات قلبی خواهد شد و در آخر لباس فرد هم باید لباس مناسبی باشد، چون در غیراین صورت تهویه پوستی درست انجام نمیگیرد.کاربرد کورکورانه تردمیل خستگی منفی میآورد که یا به دلزدگی و کنار گذاشتن تردمیل ختم میشود (که اتفاقا این اشباع شدن زودهنگام، موضوع شایعی است) یا به یک صدمه بدنی بهخصوص در کمر و پاها.

تعویض زغال تردمیل اگر اولین بار است از دستگاه خود استفاده میکنید حتما از فروشندهی دستگاه بخواهید روش کار با تردمیل و دکمههای مختلف یا مانیتور آن را به شما یاد دهد. 175 سانتی متر با امکان تاشوندگی جهت حمل و نقل آسان و اشغال کمترین فضای ممکن است، در صورت استفاده مجدد از دستگاه می توان جهت نصب آن از جک گازی استفاده کرد . آرش شرافت وزیری گفت: با توجه به سرد شدن هوا و شرایط نامناسب آب وهوا که پیش رویمان است می توان به جای پیاده روی بیرون از خانه، از نقاله یا تردمیل (Treadmill) استفاده کرد. با توجه به سرد شدن هوا و شرایط نامناسب آب وهوا که پیش رویمان است میتوان به جای پیاده روی بیرون از خانه، از نقاله یا تردمیل (Treadmill) استفاده کرد، اما برای این کار باید نکاتی را نیز رعایت کرد. در صورتی که نمیتوانید بدون گرفتن دستگیره بدوید، سرعت شما نامناسب است.7- از اشتباهات شایع در حین دویدن روی تردمیل، کوتاه کردن قدمها و تندتر کردن سرعت قدمها (Over Striding) به علت استرس ناشی از افتادن از روی دستگاه است که باید از آن اجتناب کرد.8- همواره سعی شود که فرود پا بجای پاشنه بر روی سینه پا باشد.9- از آنجا که جهت حرکت تردمیل به سمت عقب و جهت حرکت پای شما به سمت جلو است، همواره سعی کنید برای جلوگیری از ایجاد نیروی مخالف (Shearing Force) روی مچ و زانوها، فرود پاها تقریبا در زیر مرکز ثقل بدنتان باشد و خیلی جلوتر از بدن، پاهایتان فرود نیاید.10- مرتبا برنامه سرعت و شیب دستگاه را تغییر دهید تا بدنتان به یکنواختی دستگاه عادت نکند.11- هرگز به طور ناگهانی در حین دویدن، از دستگاه پایین نیایید.12- از دویدن طولانی مدت بر روی شیبهای بالاتر از 6 تا 7 خودداری کنید و حتما بعد از حدود 5 دقیقه، شیب را کاهش دهید تا از فشار مضاعف بر روی کمر و زانوها خودداری کنید.

تردمیل بدون برق همچنین باید به طور مرتب، برنامه سرعت و شیب دستگاه را تغییر دهید تا بدنتان به یکنواختی دستگاه عادت نکند. همیشه راه رفتن بر روی تردمیل را از کم شروع کرده و به تدریج افزایش دهید و برای اینکه تمریناتتان دچار یکنواختی نشود از برنامه ها یا شیب و سرعت های متفاوت در زمان تمرین استفاده کنید و مدت زمان طولانی بر روی تردمیل راه نروید و تایم زمانی تمریناتتان را به دو یا سه مرحله تقسیم کنید تا فشار زیادی به زانوها و بدنتان وارد نشود. به علت استرس ناشی از افتادن از روی دستگاه است که باید از آن اجتناب کرد. انتخاب تردمیل براساس قدرت تحمل وزن به معنای آن است که شما آستانه تحمل وزن آن را در نظر بگیرید. مشخص است که هر چقدر قدر تردمیل بیشتر باشد، هزینهای که بابت آن میپردازید؛ بیشتر است. با استفاده از سنسورهایی که بر روی دستگاه قرار گرفته اند و نرخ ضربان قلب شما، می توانید تمرین را با یک ضربان قلب ثابت تنظیم کنید که باید حداقل 75٪ حداکثر ضربان قلب در حالت معمول باشد (که به صورت سن فرد منهای 220 محاسبه می شود). سطح شیب تردمیل را میتوانید از ۰ تا ۱۵ درجه تنظیم کنید و حداکثر سعرت آن به ۱۲ مایل در ساعت میرسد.

تردمیل صبح ناشتا در ورزش چهارم ساییدگی زانو در شرایطی که دستتان را به صندلی گرفته اید، کمی تا حد حداکثر 45 درجه از زانو خم شوید و سپاس بسیار ارام و در 30 تا 60 ثانیه بالا بیاییدو صاف بایستید . ممکن است مفصل سفت و متورم شده و خم و صاف کردن زانو را دشوار کند. محدودیت وزن ۲۲۰ پوند (نزدیک ۱۰۰ کیلوگرم) دارد و غیربرقی است. 1. این تردمیل توانایی تحمل وزن تا ۱۷۰ کیلوگرم را دارا می باشد بنابراین می تواند برای باشگاه های ورزشی که افراد مختلف با وزنهای گوناگون به آن مراجعه می کنند بسیار مناسب باشد. ولی امروز قصد داریم تا در مورد برنامه اینتروال برای تردمیل را معرفی کنیم. به گزارش «تابناک با تو»؛ بیش از یک دهه پیش تردمیل، به عنوان یک وسیله ورزشی با هدف کمک به لاغر شدن (بهویژه در مورد خانمهای خانه) و البته نشانهای از زندگی مرفه وارد خانههای بسیاری از ایرانیها شد. مسابقات به صورت شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد. مساحت سطح دویدن: هر چه طول سطح تردمیل بیشتر باشد به موازات آن ابعاد کلی دستگاه نیز افزایش خواهد یافت که مناسب افرادی است که گامهای بلندتری دارند. تردمیلهای مدرن، قابلیتهایی نظیر اندازهگیری ضربان قلب و یا شمارش گامهای شما را به راحتی در اختیارتان قرار میدهند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تعمیرکار تردمیل غرب تهران لطفا از سایت ما دیدن کنید.

ایندکسر