هشتگ پرطرفدار 25 آگوست – حل و فصل دعوای حریم خصوصی اسنپ. پست های تصادفی افراد مشهور در فیدهای فیس بوک؛ و شکایت تبلیغات هدفمند جیمیل


اسنپ ​​دعوای حریم خصوصی را در ایلینویز حل و فصل می کند، کاربران فیس بوک با پست های تصادفی افراد مشهور بمباران می شوند، و آیا گوگل برای نمایش تبلیغات در صندوق های ورودی جیمیل به رضایت نیاز دارد؟

این همه اخبار فناوری است که در حال حاضر در حال ترند است، به Hashtag Trending خوش آمدید. پنج شنبه 25 آگوست است و من میزبان شما سمیرا بالسارا هستم.

اسنپ ​​با پرداخت 35 میلیون دلار برای حل و فصل یک دعوی حقوقی محرمانه موافقت کرده است. در این دادخواست ادعا شده است که اسنپ با جمع آوری داده های بیومتریک کاربران اسنپ چت بدون رضایت آنها از طریق فیلترهای اسنپ چت، قانون حفظ حریم خصوصی اطلاعات بیومتریک ایالت را نقض کرده است. نسبت به سایر ایالت های ایالات متحده، ایلینویز قوانین سخت گیرانه تری برای حفظ حریم خصوصی دارد، به خصوص در مورد داده های شخصی. اسنپ ​​هر گونه تخلفی را رد کرد، اما به هر حال از روی “احتیاط فراوان” با پرداخت موافقت کرد. اکنون که این شکایت حل شده است، کاربران اسنپ چت ایلینوی که از لنزها و فیلترها استفاده می کردند، اکنون می توانند تا 117 دلار غرامت مطالبه کنند. همانطور که Verge گزارش داد، تسویه حساب در حال نهایی شدن است، اما در این مدت، کاربران تا سپتامبر مهلت دارند. 24 برای ارائه ادعا.

برخی از کاربران فیس بوک در روز چهارشنبه پست های تصادفی را در صفحات افراد مشهور از غریبه ها در جدول زمانی خود دریافت کردند. کاربران آسیب دیده شکایت داشتند که این پست‌ها در فیدهایی که انتظار داشتند ببینند کاهش می‌یابد. ظاهراً این باگ صفحاتی را از هر فرد مشهوری که کاربر قبلاً در گذشته درگیر کرده یا دوست داشته است، تحت فشار قرار داده است. فیس‌بوک در پاسخ به پرسش‌های TechCrunch گفت که از این مشکل آگاه است و دلیل آن یک “خطای پیکربندی” است. از آن زمان این شرکت این خطا را برطرف کرده است.

حتما بخوانید:
نظرسنجی ISACA می گوید که برای جلب اعتماد دیجیتالی مشتریان باید کارهای بیشتری انجام شود

مشکلی در برابر بیگ تک وجود ندارد. گوگل به دلیل درج تبلیغاتی که بیش از حد شبیه ایمیل های معمولی به نظر می رسد، در اروپا با شکایت دیگری برای حفظ حریم خصوصی روبرو است. یک گروه حامی حریم خصوصی به نام noyb شکایت خود را به ناظر حفاظت از داده های فرانسه ارائه کرد و گوگل را به نقض قوانین دستورالعمل حریم خصوصی الکترونیک اتحادیه اروپا متهم کرد. این گروه استدلال کرد که تبلیغات نمایش داده شده در صندوق ورودی کاربر به عنوان استفاده از ایمیل برای بازاریابی مستقیم محسوب می شود که اگر صحت آن ثابت شود، نیاز به رضایت کاربر دارد. جیمیل تبلیغات را از ایمیل های واقعی با حذف یک مهر زمانی و چسباندن برچسب “آگهی” به آنها متمایز می کند. این اولین باری نیست که noyb علیه Big Tech مخالفت می کند، این سازمان همچنین از Google Analytics و Facebook Connect شکایت دارد.

یک سیستم تشخیص جدید به طور بالقوه می تواند نهنگ های اسپرم را از برخورد با کشتی ها نجات دهد. برخورد کشتی، همراه با تورهای رها شده در اقیانوس، از علل اصلی مرگ نهنگ ها هستند. این سیستم جدید از سه هیدروفون برای تعیین دقیق مکان نهنگ اسپرم با گوش دادن به کلیک های آن استفاده می کند. در فاصله 30 تا 40 متری دقیق است. این سیستم توسط تیمی از محققان بیولوژیکی و محاسباتی توسعه داده شده است و به درستی SAvEWhales نامیده شده است که مخفف عبارت System for the Avoidance of Ship-Strikes with Endangered Whales است. در حال حاضر، این سیستم فقط برای نهنگ هایی کار می کند که کلیک تولید می کنند و نه آهنگ، مانند نهنگ های باله.

حتما بخوانید:
هشتگ روند ، 4 مه 2021 - ارزش Ethereum سه برابر می شود. Verizon یاهو و AOL را به قیمت 5 میلیارد دلار می فروشد. اینتل 3.5 میلیارد دلار در یک کارخانه ارتقا می دهد

این همه اخبار فناوری است که در حال حاضر در حال ترند است. Hashtag Trending بخشی از شبکه پادکست ITWC است. ما را به جلسات توجیهی Alexa Flash خود یا جلسات توجیهی روزانه Google Home خود اضافه کنید. حتما برای ما ثبت نام کنید سیم IT روزانه خبرنامه برای دریافت تمام اخبار مهم به طور مستقیم در صندوق پستی خود هر روز. همچنین، قسمت بعدی Hashtag Tendances، قسمت هفتگی پرطرفدار هشتگ ما به زبان فرانسوی را که هر پنجشنبه صبح پخش می‌شود، تماشا کنید. اگر پیشنهاد یا نکته ای دارید، در نظرات یا از طریق ایمیل با ما در میان بگذارید. ممنون که گوش دادید، من سمیرا بالسارا هستم.


منبع: night-sky.ir

دیدگاهتان را بنویسید