هشتگ روند – فیس بوک سیاست ادعاهای نادرست را گسترش می دهد. Dogecoin به شدت می پرد. هوش مصنوعی برای Super Bowl تبلیغ می کند


فیس بوک ادعاهای نادرست درباره COVID-19 را افزایش می دهد ، ارز دیجیتال Dogecoin به شدت جهش می کند و ما به AI نگاه می کنیم ، که نشان می دهد کدام تبلیغات انگیزه مردم را برای خرید محصولات ایجاد کرده است.

همه اینها اخبار فناوری است که در حال حاضر محبوب هستند. به هشتگ پرطرفدار خوش آمدید! چهارشنبه 10 فوریه است و من میزبان شما هستم ، بانت بریچ.

====

فیس بوک اکنون پست هایی را ادعا می کند که واکسن ها باعث اوتیسم می شوند. از فناوری

در حالی که برخی این اقدام را به عنوان اعزام آتش نشانان به محل حادثه پس از آتش زدن خانه توصیف می کنند ، فیس بوک می گوید با ادامه واکسیناسیون COVID-19 اطلاعات غلطی را که از بین می برد در حال گسترش است. برخی از آخرین ادعاهای نادرستی که مطرح خواهد شد شامل این فرض است که COVID توسط بشر ساخته شده است. واکسن ها به طور کلی مثر نیستند. اینکه ابتلا به این بیماری نسبت به واکسن ایمن تر است – و این لیست ادامه دارد. این غول شبکه های اجتماعی می گوید که این سیاست را بلافاصله اجرا می کند و بر گروه ها ، صفحات و حساب هایی تمرکز می کند که این نوع ادعاهای غلط را دارند

====

Dogecoin ، ارز رمزنگاری شده طنز با سگ نماد Shiba Inu ، به شدت می پرد. این یک سکه الگوی رفتاری است ، که به شوخی در سال 2013 ایجاد شده است و هم اکنون ارزش بازار آن 10 میلیارد دلار است. به دنبال حماسه GameStop ، سرمایه گذاران فردی به دنبال مشاوره آنلاین سهام هستند. ایلون ماسک اخیراً دوج را به عنوان “رمزنگاری مردم” تأیید کرد. او آرزو نکرد که دیگران مانند ژن سیمونز ، اسنوپ داگ و البته بازرگانان Reddit بپرند. به گزارش بلومبرگ ، اکنون ارزش میم است “به جای گذاشتن بیت کوین در گرد و غبار”. اگر شیوع Dogecoin ادامه یابد ، بیت کوین ها مانند FOMO هرگز رنج می برند. برخی دیگر نیز یک سوال بسیار مهم را مطرح کرده اند: چگونه میم می تواند بیت کوین را تصاحب کند؟ آیا در صورت سلطنت Dogecoin می توان ارز رمزپایه را جدی گرفت؟ اینها فقط برخی از سالاتی است که با حرکت سکه سگ به سمت جلو مخلوط می شود. [LinkedIn]

====

مردم به دلایل زیادی با Superbowl سازگار می شوند: یکی از آنها تبلیغات است. آخرین اطلاعات مربوط به هوش مصنوعی نشان داده است که کدام تبلیغات انگیزه مردم را برای خرید محصولات فراهم می کند. Influential ، یک پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی که توسط IBM Watson پشتیبانی می شود ، 278 میلیون پست در شبکه های اجتماعی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا مشخص کند کدام افراد از نظر آنها جالب ترین ، بهترین و بدترین افراد هستند. تبلیغ Cheetos اشتون کوچر با Mila Kunis و Shaggy بیشترین پست های اجتماعی را در نظر داشت که طبق اطلاعات AI ، Cheetos را خریداری کند. حضور افراد مشهور در این سال نیز اتفاق مهمی بود. باز هم ، چیتوها با حضور در مشاهیر خود پیروزی را به دست آوردند. Drake تورنتو ، که با Jake در Super Bowl State Farm ظاهر شد ، دومین مورد بحث برای A-lister بود.

====

این همه اخبار فناوری است که در حال حاضر در حال حاضر است. هشتگ روند بخشی از شبکه ITWC Podcast است. ما را به جلسات خلاصه الکسا فلش یا جلسات روزانه Google Home اضافه کنید. من بانت بریچ هستم ، ممنون که گوش دادی!


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>