هشتگ روند – توسعه کابوس Cyberpunk 2077 ؛ اخطار مدیر فنی پیشین Crowdstrike ؛ هشدار فیس بوک به SME ها


همه درمورد راه اندازی فاجعه بار بازی نقش آفرینی منتظر مدت طولانی CD Projekt Red صحبت می کنند ، مدیر فنی پیشین Crowdstrike می گوید که هک SolarWind یکی از مهمترین های تاریخ است و فیس بوک از اینکه به لطف ویژگی های iOS درآمد کمتری کسب می کند ناراحت است. حریم خصوصی 14.

همه اینها اخبار فناوری است که در حال حاضر محبوب هستند. به هشتگ پرطرفدار خوش آمدید! دوشنبه 21 دسامبر است و من الکس کوپ میزبان شما هستم.

====

ما در اینجا زیاد درباره بازی های ویدیویی صحبت نمی کنیم ، اما جلوگیری از انفجار شبکه های اجتماعی با راه اندازی فاجعه بار Cyberpunk 2077 غیرممکن است. اگرچه از زمان راه اندازی آن درآمد کافی برای تأمین تمام هزینه های توسعه خود به دست آورد ، آخرین بازی نقش آفرینی سازنده لهستانی CD Projekt Red تحت الشعاع خطاها و مشکلات قرار می گیرد. نه تنها این ، تقریباً غیرممکن است که بتوانید روی سخت افزارهای قدیمی ، به ویژه کنسول Playstation 4 و Xbox One ، بازی کنید. آنچه این داستان را جالب می کند این واقعیت است که حتی مشکلات باعث شده تا سونی نسخه دیجیتالی بازی را از بازار سونی حذف کند. و وقتی شرکتی مانند سونی * حوالی کریسمس * چیزی را از فروشگاه خود خارج می کند ، می دانید که این خبر بدی است. [Twitter]

====

دیمیتری آلپروویچ ، بنیانگذار Crowdstrike در مصاحبه با Face the Nation هشدار داد که هک SolarWinds توسط آژانس های برتر فدرال “یکی از ثابت ترین کارها برای جاسوسی سایبری در تاریخ” است – از نظر قربانیان و اهمیت آنها. دولت آمریكا معتقد است كه اطلاعات روسیه – به ویژه SVR – آژانس اطلاعات خارجی آنها (معادل سیا) در پشت این حمله قرار دارد. وی می گوید اگر ما می خواهیم در این فاجعه به دنبال یک پوشش نقره ای باشیم ، این بدان معناست که ما با یک کارزار جاسوسی روبرو هستیم ، نه برنامه ای که سیستم ها را بارگیری کند ، داده ها را از بین ببرد یا اطلاعات را دستکاری کند.

====

فیس بوک به کاربران تجاری می گوید که ویژگی های حریم خصوصی iOS 14 بر بازاریابی فناوری تأثیر می گذارد

سرانجام ، فیس بوک در سیستم عامل خود به مشاغل هشدار می دهد که ویژگی های جدید حریم خصوصی در iOS 14 می تواند به طور قابل توجهی بر تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی آنها “تأثیر بگذارد”. اپل اینسایدر گزارش می دهد که فیس بوک از بنرهایی در Facebook Business Suite و Facebook Ad Manager در iOS برای انتقال پیام خود استفاده می کند. بنرهای موجود در هر دو برنامه از قبل ادعا می کنند که “اپل تغییراتی را در محصولات و خط مشی ها اعلام کرده است که می تواند در نحوه اجرای تبلیغات ، اندازه گیری عملکرد و تعامل مشتریان تأثیر قابل توجهی بگذارد.”

این همه اخبار فناوری است که در حال حاضر در حال حاضر است. هشتگ روند بخشی از شبکه ITWC Podcast است. ما را به جلسات خلاصه الکسا فلش یا جلسات روزانه Google Home اضافه کنید. طی چند هفته آینده ، می خواهیم شما به ما بگویید که بزرگترین تاریخ فناوری کانادا در سال جاری چیست. به ما در توییترITWorldCa اطلاع دهید یا در مورد یادداشت های نمایش برای این قسمت در ITWorldCanada.com نظر دهید. پاسخ دهندگان برای کسب شانس لیوان IT World Canada در سال جدید به قرعه کشی می شوند!

من الکس کوپ هستم با تشکر برای شنیدن




منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>