نکات هزینه بازاریابی با پشتیبانی داده ها


وارن لین

مدتها قبل از آنکه حتی یک زرق و برق از COVID-19 وجود داشته باشد ، خریداران فناوری در حال تحول دیجیتالی بودند. همزمان با هجوم شرکت های بازاریابی برای اتخاذ فن آوری های تجزیه و تحلیل دیجیتال و بازاریابی ، همه گیری جهانی سرعت شگرفی پیدا کرده است.

وارن لین ، تحلیلگر تحقیق در تیم مشاوره CMO IDC و عضو CMO IDC و عمل مشتری ، گفت: “دیگر فقط برای استفاده بهتر از دیجیتال برای انجام بهتر بازاریابی سنتی کافی نیست.” “اختلال همه گیری ، شرکت ها را مجبور کرده است که دیجیتال دیجیتال را برای مدت دو سال در یک برنامه فشرده قرار دهند ، بنابراین عادی بعدی دارای یک تغییر دیجیتال از یک قابلیت عمودی بسته به یک صلاحیت اصلی افقی است.”

لین در مارس 2021 به رئیس ITWC فاون عنان پیوست و از وی کمک گرفت تماس CMO، مجموعه ای از پادکست های ارائه شده توسط ITWC و IDC برای پاسخگویی به چالش های فوری بازاریابی. آنها با هم مشخصات IDC 2020 را روشن کردند مطالعه بازاریابی فناوری معیار و لین رهنمودهای تحقیقاتی در مورد سرمایه گذاری در بازاریابی را ارائه داد.

در مقدمه آن به مطالعه IDC ، که اکنون 19 استشما در سال ، لین معیار را به عنوان یک منبع برنامه ریزی عالی توصیف کرد زیرا تاریخچه کامل سازمان بازاریابی را بیان می کند. وی گفت: “طی سه سال گذشته ، ما متوجه شده ایم كه سرمایه گذاری ها به سمت افزایش هزینه های برنامه شروع شده است.” “اکنون شاهد افزایش تأثیر سرمایه گذاری دیجیتال هستیم.”

لین در پاسخ به سوالی از عنان در مورد تغییرات احتمالی سرمایه گذاری در افراد گفت که تفاوت کمی در تعداد وجود دارد ، اما اکنون تمرکز بیشتر بر روی که اجاره ای است وی گفت: “این تغییر است.” “همانطور که می دانیم ، COVID بسیاری از اتفاقات را که باید در طول سال اتفاق می افتاد متوقف کرد ، بنابراین شرکت ها مجبور شدند زمینه های دیجیتالی خود را گسترش دهند و افراد بیشتری را با تجربه در آن زمینه جذب کنند.”

لین توضیح داد که گزارش بنچمارک IDC 9 طبقه را در تبلیغات برجسته می کند ، از جمله حمایت مالی شرکت ها ، تبلیغات اجتماعی ، رسانه های دیجیتال و رسانه های سنتی. در کمال تعجب عنان ، تبلیغات موبایل در واقع در نیمه پایین رتبه بندی قرار داشتند که در بالای صفحه نمایش دسک تاپ با 34٪ هزینه بودجه ، تبلیغات جستجو با 20٪ و حمایت مالی شرکت ها با 16٪ قرار گرفتند.

لین گفت: “IDC در گذشته برنامه های تبلیغاتی و كاركنان را عمدتاً بر روی آگاهی تعریف می كرد ، اما هدف در حال تغییر است كه نقش قویتری در ایجاد تقاضا ایجاد می كند.” “این تغییر با تغییر ماهیت فناوری تبلیغات امکان پذیر شده است.”

وی گفت ، تغییر دیگر این است که شرکت ها توزیع هزینه های جستجو و آگاهی از برند خود را معکوس کرده اند. وی توضیح داد: “امسال ویژه بوده است.” “با داشتن دانش از مارک در بالاترین سطح به دلیل صلاحیت های دیجیتال ، اگر به صورت آنلاین ، دیجیتالی آگاهی ایجاد نکنید ، چه کسی واقعاً می داند شما کی هستید و چه محصولات یا خدماتی را ارائه می دهید؟”

اگرچه او فکر نمی کند بیلبوردها به این زودی ها به جایی بروند ، لین پیش بینی می کند که به دلیل سهولت در اشتراک گذاری معادل های دیجیتال ، برخی از مسیرهای سنتی مانند پست مستقیم همچنان در حال کاهش هستند. وی گفت: “اکنون می توانید خوراک های RSS را به راحتی و با کارآیی بیشتر ارسال کنید زیرا می توان آنها را از طریق KPI ردیابی و اندازه گیری کرد.” “با پست مستقیم ، شما نمی دانید چه کسی آن را می خواند ، مگر اینکه کسی برای درخواست خدمات یا محصول شما تماس بگیرد.”

به گفته لین ، محرمانه بودن و رضایت ایجاد تغییرات استراتژیکی در روش و مکان جمع آوری داده ها ، به ویژه در کشورهایی که با تغییر فناوری ، سیاست های داده خود را بهبود می بخشند. وی گفت: “این امر به جای مخفی شدن در پشت کوکی ها ، به بازاریاب نیاز دارد که برای ایجاد یک رابطه توافقی تلاش کند.” “بازاریابی نیاز به سرمایه گذاری در محتوا و فعالیت هایی دارد که اعتماد را در ابتدای رابطه ایجاد می کند.”

وقتی لین در مورد تعداد مشتریان بالقوه ناشی از رویدادهای دیجیتالی سال شد ، لین از بازگشت نامطمئن سرمایه صحبت کرد. “ما می دانیم که بیشتر رویدادهای زنده در حال حاضر اتفاق نمی افتند و رویدادهای دیجیتال می توانند بیشتر از رویدادهای زنده چشم داشته باشند ، اما آیا این امر منجر به فروش بیشتر می شود؟” آیا این امر به مشتریان بالقوه بیشتری منجر می شود؟ این KPI جدیدی است که بسیاری از معامله گران باید سال آینده آن را تجزیه و تحلیل کنند. “

وی برای برنامه ریزی برای سال 2021 ، وی توصیه كرد كه شركتها انگیزه بیشتری در نشان دادن جنبه انسانی برند خود ، بلوغ قابلیتهای دیجیتالی و ایجاد پایداری و سازگاری تحمیل كنند. وی گفت ، نکته اصلی این است که به یاد داشته باشید که داده ها کل ماجرا را بیان می کنند. اگر آن را ندارید ، چه داستانی را بیان می کنید؟

برای اطلاعات در مورد دریافت گزارش نظرسنجی کامل یا تجزیه و تحلیل شخصی در مقایسه شرکت خود با گروهی از همتایان خود ، با وارن لین [email protected] تماس بگیرید.


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>