نکات بازاریابی از SurveyMonkey تجارت فناوری اطلاعات


به عنوان مدیر ارشد بازاریابی SurveyMonkey ، لیلا سرینیواسان برنامه های بزرگی برای سال 2020 داشت. ناگفته نماند که این سالی نیست که انتظار دارد.

سرینیواسان در سخنرانی اخیر خود گفت: “هیچ كتابی در مورد همه گیری جهانی ، نه در بازارها و نه در مورد رهبران وجود نداشت.” بازاریابی استراتژیک ایالات متحده آمریکا ، یک رویداد رویترز که صفت برخی از با نفوذترین PLO ها در جهان.

سرینیواسان با نگاهی به تأثیر منفی همه گیری ، سخنرانی خود را آغاز کرد ، از همه چیز از بیکاری گسترده و بحران در صنعت هواپیمایی گرفته تا مشکلات بهداشت روانی و ناامیدی فزاینده در مشاغل کوچک. این را با کاهش بودجه های بازاریابی مقایسه کنید و انتظار داشته باشید بازاریابان بودجه های موجود را برای انجام کارهای بیشتر تمیز کنند. وی گفت: “این امر ما را وادار می کند که به عنوان معامله گران بیشترین اختراع را داشته باشیم.”

درست یک سال پیش ، سرینیواسان و تیم او یک کمپین تجاری را در نظر گرفتند تا این واقعیت را برجسته کنند که SurveyMonkey یک پلت فرم و فناوری شرکتی است که توسط شرکت ها در هر اندازه برای پاسخ دادن به پرسش ترین سوال ها استفاده می شود. آنها قبل از شروع اقدامی که منجر به بسته بندی اتوبوس ها و تاکسی ها از سانفرانسیسکو به لندن شود ، آنها آزمایش کیفیت را برای تعیین تأثیرگذارترین رنگها و تصاویر انجام دادند.

به گفتگو بروید

این داده ها نشان داد که تبلیغات چقدر می توانند تأثیرگذار باشند و همچنین به سرینیواسان اطمینان می دهند که آنها در مسیر درست حرکت می کنند. وی توضیح داد: “این مکالمه را از ذهنی تغییر داد – زیرا همه در مورد مارک تجاری عقیده دارند – به مکالمه ای که مبتنی بر حقایق باشد.”

نکته داستان سرینیواسان این نبود که استفاده از داده ها برای تصمیم گیری در سال 2019 چقدر مهم است ، بلکه بیشتر این است که اکنون رویکرد داده محور در بازاریابی حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است ، زیرا از بازاریابان برای تهیه هر دلار دعوت می شود شماره. برای نشان دادن این موضوع ، وی حکایتی را در مورد آزمایش ادعاهای بازاریابی مطرح شده توسط سه مارک مختلف پاک کننده دست به اشتراک گذاشت: یکی به عنوان “ضد باکتری” ، دیگری به عنوان “ضد ویروس” و دیگری به عنوان “ضد COVID”.

شما باید واقعی باشید

ضدعفونی کننده دست در برابر COVID هنگام طرح شکایت عمومی بدترین عملکرد را داشت ، زیرا ادعا معتبر ارزیابی نمی شد و کیفیت آن زیر سوال می رفت. پاک کننده ضد ویروسی نتایج بالاتری دارد اما نسبت به محصول ضد باکتری که فقط کیفیتهای مثبتی دریافت می کند کمتر قابل قبول و از کیفیت پایین تری برخوردار است.

سرینیواسان گفت: “برای من معنی این است که مردم اصالت می خواهند ، واقعی می خواهند ، ارزش می خواهند.” “آنها همیشه این چیزها را می خواستند ، اما من فکر می کنم این بحران اهمیت آنها را بیش از پیش کرده است.”

با تغییر دنده ها ، Srinivasan خلاصه آنچه SurveyMonkey برای پیمایش در همه گیرها انجام می داد. در جبهه مشارکت ، آنها با همتایان و سازمانهای دیگری که کار بزرگی انجام می دهند همکاری کرده اند. برای مشتریان شرکتی موجود ، آنها ارزش افزوده دارند ، منابع رایگان و راه حل های بسته بندی شده ای برای پاسخگویی به بیشترین نیازها ارائه می دهند و در سطح سازمانی ، آنها داده های زیادی از افکار عمومی را برای کمک به شکل گیری دوره برای آینده به اشتراک می گذارند.

یافتن راههایی برای حمایت از کارمندان احساس رضایت خاصی به سرینیواسان بخشید. او می گوید: “من شخصاً هرگز احساس نکردم که به عنوان یک رهبر منابع انسانی مشارکت بیشتری داشته باشم ، به کارمندانمان کمک می کنم از این طریق عبور کنند و قدرت خود را حفظ کنند.” “داستان هایی که درباره چگونگی ایجاد تغییر در بین کارمندان ما بسیار طنین انداز بود ، بنابراین یک چرخه کاملاً با فضیلت شد.”


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>