نقش حیاتی مدیریت نتایج بازاریابی


جولیا استید

Allocadia با ده سال رشد چشمگیر و مشتریانی که شامل شرکتهایی مانند GE Healthcare ، Unilever و Charles Schwab است ، یک رهبر شناخته شده در مدیریت عملکرد بازاریابی (MPM) است. به گفته مدیر ارشد بازاریابی جولیا استد ، این یک داستان موفقیت است که یک دهه پیش در ونکوور آغاز شد ، زمانی که دوقلوهای همسان کریستین استوارت و کاترین بری قصد داشتند یک شرکت نرم افزاری مدیریت بازاریابی خود را تاسیس کنند.

استید گفت: “آنها معامله گر بودند ، و این احساس درد را داشتند كه نتوانستند بودجه های بازاریابی را به طور فعال مدیریت كنند و هر دلار بازار را ردیابی كنند.”

Stead در مصاحبه اخیر خود با رئیس ITWC ، فاون عنان ، به عنوان بخشی از مجموعه پادکست های CMO Talks ، مزایای استفاده از ابزارهای بازاریابی مانند Allocadia را برای کمک به مدیریت بازاریابی موثرتر و کارآمد بررسی کرد. وی گفت: “ما واقعاً برای کمک به سازمانهای بازاریابی در مدیریت و ردیابی سرمایه گذاریهایشان ، همسو کردن آنها با اهداف استراتژیک و اندازه گیری نتایج آنها هستیم.” “این فقط در مورد مدیریت منابع نیست ، بلکه در مورد مدیریت اثربخشی آن منابع نیز هست.”

Stead که یک متخصص در مدیریت بازار و رشد درآمد در شرکت های martech به عنوان یک نرم افزار به عنوان یک سرویس است ، می بیند که اتوماسیون بازاریابی در بنگاه های بزرگ در حال فراگیر شدن است ، اما هنوز هم درمورد افراد است. وی گفت: “شما می توانید بهترین فناوری دنیا و همه اشباح را داشته باشید ،” اما اگر افراد تیم شما از تجربیات و مهارت های ترکیبی درستی برخوردار نباشند ، این فناوری مثر نیست. “

این عنصر انسانی دوباره آشکار شد که عنان مسئله مناطق شایسته توجه CMO را مطرح کرد. از دیدگاه استید ، رهبری مردم حرف اول را می زند. وی گفت: “مردم هم در زمان و هم در پول و منابع سرمایه گذاری می كنند كه باید واقعاً هوشمندانه مدیریت شوند.” دومین حوزه تمرکز برای CMO بازاریابی و استراتژی تجاری است – که Stead آن را به عنوان توانایی دیدن تصویر کلان توصیف می کند. آخرین مورد در لیست او موقعیت یابی تجارت به روشی هیجان انگیز بود – ویژگی ای که استید هنگام توصیف آلوکادیای جدید نشان داد وضعیت هزینه – 2020، اولین گزارش در نوع خود در مورد نحوه تغییر هزینه سازمانها از قبل و بعد از کانالها و برنامه های COVID.

طبق گفته Stead ، COVID-19 بازی را به Allocadia تغییر داد. وی گفت: “همانطور که ما به سرعت رشد کردیم و واقعاً یک نقطه دردناک بزرگ را برای بازاریابان حل کردیم ، با توجه به سرعت مورد نیاز برای اداره یک سازمان بازاریابی موثر ، این نکته دردناک نیز تشدید شد.”

با رفتن به مبحث آموزش و مدیریت تغییر ، استید در مورد ارزش رویکرد مشاوره فروش آلوکادیا ، اجرای مرحله ای ، جلسات ماهانه انجمن شرکا و یک سیستم پشتیبانی مداوم صحبت کرد. وی گفت: “شما نمی توانید جنبه مدیریت تغییر را نادیده بگیرید و اگر تظاهر كنید كه وجود ندارد ، هرگز موفق نخواهید شد.”

هنگامی که عنان از او خواست درمورد مشکلاتی که بازاریابان مسن هنگام طراحی پشته فناوری بازاریابی باید از آنها اجتناب کنند ، توضیح داد ، استید به سرعت به وسوسه خرید ابزارهای براق و جدید بدون داشتن پایه عملیاتی مناسب و تجربه استفاده از آنها اشاره کرد. .

استید در سخنان پایانی خود به شنوندگان پادکست توصیه کرد که ارزش و اهمیت افراد و پشتیبانی اساسی را دست کم نگیرند. وی همچنین هشدار داد که احساس گناه نمی کند که بازده اندازه گیری های سرمایه گذاری را میخکوب نکرده است ، اما پس از گفتن آن ، از بازرگانان خواست که بلافاصله در این راستا گام بردارند. وی گفت: “زمان آن رسیده كه واقعاً با این قطعه برخورد كنیم.” “اندازه گیری بازده سرمایه گذاری شما بسیار مهم است و راه حلهایی مانند ما برای کمک به شما وجود دارد.”

به مصاحبه گوش دهید


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>