مطالعه نشان می دهد که مایکروسافت بر وفاداری برند برای دستگاه های بهره وری تسلط دارد


Plume، یک پلتفرم تجربه SaaS برای ارائه دهندگان خدمات ارتباطی، آخرین Plume IQ خود را منتشر کرد، که ماهانه اطلاعاتی مبتنی بر اطلاعات و بینش مشتری محور است.

این مطالعه نشان داد که حتی در میان مصرف‌کنندگان اپل، مایکروسافت پیشتاز وفاداری به برند در سطح جهانی است، به طوری که 76 درصد از خانواده‌ها یک یا چند رایانه یا تبلت با مارک مایکروسافت دارند.

در سطح جهانی، Plume بیش از 1.8 میلیارد دستگاه دارای WiFi را به هم متصل کرده است و این شرکت بیش از 41 میلیون مکان را در Plume Cloud مدیریت می کند.

داده‌های Plume رهبران برندها را در دسته‌های دستگاه‌هایی که برای بهره‌وری در خانه‌های هوشمند شناخته می‌شوند، و همچنین تأثیر برندهای اصلی گوشی‌های هوشمند مانند اپل، گوگل و سامسونگ، برای تعیین اینکه چگونه اکوسیستم‌های نرم‌افزاری بر انتخاب برندهای رایانه‌ای توسط مصرف‌کنندگان تأثیر می‌گذارند، نشان داد.

این مطالعه شامل دستگاه‌هایی می‌شود که حداقل یک بار در مارس 2022 در شبکه‌های خانگی مجهز به Plume ظاهر شده‌اند. اگر بیش از 33 درصد از تلفن‌های هوشمند خانواده را نمایندگی کند، برند گوشی‌های هوشمند غالب در نظر گرفته می‌شود.

در اینجا برخی از نکات برجسته وجود دارد

وفاداری به برند برای رایانه ها و تبلت ها، در سطح جهانی:

هفتاد و هفت درصد از خانواده ها یک یا چند دستگاه با مارک مایکروسافت و 48 درصد یک یا چند دستگاه با برند اپل دارند.

سیزده درصد از خانواده ها یک یا چند دستگاه با برند سامسونگ دارند

در خانه هایی که گوشی های هوشمند اپل غالب هستند:

چهل و یک درصد رایانه ها و تبلت ها دارای مارک مایکروسافت و 33 درصد رایانه ها و تبلت ها دارای مارک اپل هستند.

حتما بخوانید:
لوله فلکسیبل - پترو صنعت آنارام
در خانه هایی که گوشی های هوشمند سامسونگ غالب هستند:

چهل و پنج درصد از رایانه ها و تبلت ها دارای مارک مایکروسافت هستند. سیزده درصد رایانه ها و تبلت ها با برند سامسونگ هستند

در خانه هایی که گوشی های هوشمند گوگل غالب هستند:

چهل و دو درصد رایانه ها و تبلت ها دارای مارک مایکروسافت هستند در حالی که 9 درصد رایانه ها و تبلت ها دارای مارک Google هستند.

«در تکمیل مجموعه ما در مورد وفاداری به برند فناوری، متوجه شدیم که مایکروسافت به وضوح بر خانه‌های مجهز به Plume برای دسته رایانه‌ها و تبلت‌های ترکیبی تسلط دارد. بیل مک فارلند، مدیر ارشد فنی در Plume، گفت: آن دسته از دستگاه‌هایی که بیشتر با پشتیبانی از بهره‌وری در دوران کار از خانه مرتبط هستند. یک مشکل بالقوه برای اپل این است که این امر حتی در خانه‌هایی که آیفون‌ها محبوب‌ترین انتخاب هستند نیز صادق است، و این نشان می‌دهد که دستگاه‌های بهره‌وری ممکن است در مورد اتکای مصرف‌کنندگان به یک اکوسیستم نرم‌افزاری واحد استثنا باشند. دستگاه های متصل در خانه.”


منبع: night-sky.ir