مطالعه می گوید ، صراحت در مورد حوادث امنیت سایبری می تواند هم در هزینه و هم در پس انداز اعتماد صرفه جویی کند


یک جمله قدیمی وجود دارد که می گوید: “صداقت بهترین سیاست است.” یک مطالعه جدید توسط ارائه دهنده خدمات امنیتی کسپرسکی نشان می دهد که ممکن است نتیجه بدهد.

این نظرسنجی که روز دوشنبه منتشر شد ، می گوید مشاغل کوچک و متوسطی که به سهامداران و مردم در مورد نقض داده ها اطلاع می دهند ، احتمالاً 40٪ کمتر از همتایان خود که این حادثه را در رسانه ها فاش کرده اند ، ضرر می کنند. داده ها نشان می دهد که همین روند در شرکت ها نیز مشاهده شده است.

یانا شوچنکو ، مدیر ارشد بازاریابی محصولات در کسپرسکی ، گفت: “افشای فعالانه می تواند به سود شرکت کمک کند ، و این فقط از نظر مالی فراتر است.” “اگر مشتریان بدانند که دست اول چه اتفاقی افتاده است ، به احتمال زیاد اعتماد خود را به نام تجاری حفظ می کنند. علاوه بر این ، این شرکت می تواند به مشتریان خود توصیه هایی را برای انجام اقدامات بعدی ارائه دهد تا آنها بتوانند از دارایی های خود محافظت کنند. این شرکت همچنین می تواند به جای انتشاراتی که به منابع شخص ثالث تکیه می کنند و ممکن است اوضاع را نادرست به تصویر بکشند ، با به اشتراک گذاشتن اطلاعات قابل اعتماد و دقیق با رسانه ها ، جنبه خود را از ماجرا بیان کند. “

این یافته ها براساس نظرسنجی جهانی بیش از 5200 متخصص فناوری اطلاعات و امنیت سایبری در ماه ژوئن انجام شده است. هزینه مشاغل کوچک و متوسط ​​(شرکت هایی با حداکثر 999 کارمند) که تخلف را فاش می کنند 93000 دلار تخمین زده می شود (تمام ارقام موجود در بودجه ایالات متحده) ، در حالی که همتایان آنها که حادثه ای در رسانه ها داشتند به 155000 نفر مبتلا شدند خسارت دلار

مشاغل نیز همین است. کسانی که داوطلبانه مخاطبان خود را از این تخلف آگاه کردند ، خسارت مالی کمتری (28 درصد) نسبت به کسانی که حوادث آنها به مطبوعات نشت کرده است متحمل شدند – 1.134 میلیون دلار در مقایسه با 1.583 میلیون دلار.

در آمریکای شمالی ، تقریباً نیمی از آنها (48 درصد) از مشاغل پاسخ داده شده به نظرسنجی نقض عملی داشتند. در مقابل ، 27٪ از سازمانهایی که مورد نقض داده قرار گرفته اند ترجیح می دهند آن را فاش نکنند. یک چهارم (25 درصد) شرکت ها سعی کردند این حادثه را پنهان کنند ، اما مشاهده کردند که این اتفاق به رسانه ها نشت می کند.

کسپرسکی همچنین گفت که شناسایی به موقع تخلف ، شانس بیشتری برای جلوگیری از تبلیغات غیرمنتظره به مشاغل می دهد. به عنوان مثال ، 29 درصد از شرکتهای کوچک و متوسط ​​که بیش از یک هفته به طول انجامید تا تخلف را کشف کنند ، گفتند که این تخلف را در مطبوعات مشاهده می کنند ، در حالی که این تخلف تقریبا بلافاصله کشف می شود تقریباً نیمی از آنها (15 درصد). وضعیت بنگاه های اقتصادی نیز به همین ترتیب است ، زیرا این ارقام به ترتیب 32 و 19 درصد است. در این گزارش آمده است: “فشار بر سرعت در هنگام تشخیص و پاسخگویی به تخلفات داده ها ، هم بر هزینه ها و هم به اعتبار شهرت ناشی از افشای عمومی تأثیر می گذارد.”

در ایالات متحده و کانادا ، 39 درصد از کسانی که به طور فعال تخلف کشف کردند ، گفتند که این تخلف را تقریباً بلافاصله گزارش کرده اند ، در حالی که 48 درصد اظهار داشتند که این تخلف یک هفته طول کشیده و 50 درصد اعلام کرده اند که حذف آن بیش از یک هفته طول کشیده است.

توجه داشته باشید که این مطالعه شناخت عمومی یک تخلف را پوشش می دهد. در برخی از حوزه های قضایی ، ممکن است از شرکت ها خواسته شود که نقض کنترل های امنیتی را به یک نهاد نظارتی گزارش دهند ، اما این امر را به مردم اعلام نکنند.


در اینجا پیوندی به گزارش کامل وجود دارد. ثبت نام لازم است


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>