مرکز صفحه راه اندازی AWS Wipro Canada اکنون برای تجارت باز است


شرکت خدمات فناوری و مشاوره Wipro Limited Canada دیروز جدیدترین مرکز سکوی پرتاب Wipro-AWS خود را در تورنتو افتتاح کرد که به گفته این شرکت به مشتریان خود اجازه می دهد تا “هنر ممکن” را در تحول دیجیتال تجربه کنند.

این مرکز، مشابه مکان‌هایی در بنگلور، جایی که دفتر مرکزی Wipro، که در 66 کشور فعالیت می‌کند، سیدنی و سائوپائولو، شاهد کار پرسنل Wipro و AWS کانادا با مشتریان در زمینه‌های مهاجرت برنامه‌ها و پایگاه داده، نوسازی برنامه‌ها، بدون سرور خواهد بود. محاسبات، پایگاه داده های هدفمند، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی (AI).

کیم واتسون، رئیس کشور و مدیر عامل شرکت تابعه کانادایی، گفت که این تسهیلات “به برآوردن نیازهای مشتریان برای افزایش سرعت و چابکی و در عین حال دستیابی به بهینه سازی هزینه ها کمک می کند.”

“تخصص محلی Wipro و AWS به آنها کمک می کند تا از قدرت راه حل های مبتنی بر ابر بهره ببرند و کسب و کارهایی مقاوم و مقاوم در برابر آینده ایجاد کنند.”

این مرکز که در 50 واقع شده استهفتم طبقه First Canadian Place در مرکز شهر تورنتو، طبق یک نسخه، مهندسان، طراحان و مشاوران Wipro مستقر در کانادا و جاهای دیگر با مشتریان «برای نوآوری، همکاری، توسعه و ارائه» پیشنهادات ابری مقیاس‌پذیر کار می‌کنند.

در مصاحبه با IT World Canada اوایل این هفته، واتسون گفت که یکی از اهداف کلیدی این تسهیلات نه تنها پاسخگویی به بخش فناوری اطلاعات سازمان، بلکه جذب مدیران ارشد غیر IT مانند مدیران ارشد اجرایی (مدیرعامل) یا مدیران ارشد بازاریابی (CMOs) خواهد بود. برای تجربه آنچه ممکن است

حتما بخوانید:
یادگیری برنده شدن مصرف کنندگان و تأثیر فروش ناخالص با داروهای گیاهی

او گفت: “نکته کلیدی این است که واقعاً درک کنیم که نتیجه کسب و کار برای آن رهبر چگونه به نظر می رسد – از آنها بخواهیم آن را بیان کنند.” “این تعریف همه چیزهای دیگر را در این فرآیند تغذیه می کند. من دیده ام که ما زمان زیادی را صرف کرده ایم، فقط سعی می کنیم معنی آن را تشریح کنیم؟ این مهمترین قطعه است.»

او اضافه کرد که یک متخصص غیر فناوری اطلاعات نیز رویکرد متفاوتی به پروژه ابری خواهد داشت. “آنها می خواهند تماس های مرجع انجام دهند، آنها می خواهند با سایر (شرکت ها) در صنایع مختلف صحبت کنند، زیرا اینگونه است که آنها جهش نوآوری را به دست خواهند آورد. فناوری اطلاعات به خودی خود در کل یکسان است. نتایج کسب‌وکار زمانی است که واقعاً هیجان‌انگیز می‌شود، و حضور هر دو (مدیران فناوری اطلاعات و غیر IT) روی میز بسیار بزرگ است.»

از جمله سازمان هایی که درگیر خواهد شد، سازمان فرودگاه بزرگ تورنتو (GTAA) است. Wipro، عضو برنامه‌های ارائه‌دهنده خدمات مدیریت‌شده AWS (MSP) و برنامه‌های همکار خوب معماری، سیستم جدیدی را در طول اوج همه‌گیری در فرودگاه پیرسون، همراه با AWS، به نام سیستم صف مسافران (PQS) راه‌اندازی کرد.

یک وبلاگ شریک AWS که در اواخر سال 2021 منتشر شد، که به عنوان “دروازه سوار شدن به آینده” شناخته می شود، بیان می کند که هدف این پروژه “ارائه یک تجربه یکپارچه و پیشرفته برای مسافران در عین رعایت الزامات فاصله اجتماعی و بهبود ایمنی کلی است.”

ویپرو از خدمات ابری Wipro FullStride خود برای توسعه PQS استفاده کرد. این راه‌حل ازدحام مسافران را کاهش می‌دهد، رعایت استانداردهای فاصله‌گذاری اجتماعی در دروازه‌های سوار شدن را امکان‌پذیر می‌سازد، و آزادی بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کند تا قبل از فرآیند سوار شدن، غذا بخورند و خرید کنند.»

حتما بخوانید:
باربری تهران نو - تجربه یک اسباب کشی رویایی با اتوبار در محدوده تهران نو

مایکل براون، مدیر برنامه‌ها و استراتژی فناوری اطلاعات با این مقام، گفت که مرکز نوآوری مشترک به GTAA اجازه می‌دهد با AWS و Wipro همکاری کند تا پیشنهاداتی را با هدف بهبود تجربه کلی مشتری ارائه دهد.

اریک گیلز، مدیر عامل AWS کانادا، گفت که در اقتصاد دیجیتال امروزی، «شرکت‌های بیشتری برای سرعت، چابکی و نوآوری بیشتر به سمت فضای ابری حرکت می‌کنند. سکوی پرتاب Wipro-AWS تجربیات واقعاً نوآورانه‌ای را که می‌توان در AWS توسعه داد، نشان می‌دهد و به شرکت‌ها کمک می‌کند راه‌حل‌های خود را زنده کنند و سفر خود به ابر را تسریع کنند.


منبع: night-sky.ir

دیدگاهتان را بنویسید