[ad_1]

مارس 2020 همه چیز را برای آمریکایی ها ، و به ویژه افراد بالای 50 سال ، آسیب پذیرترین گروه سنی ، به COVID-19 تغییر داد. بزرگسالان که احساس می کردند در دریا با گزارش های متناقض و اطلاعات غلط رها شده اند ، به این کار روی آوردند انجمن بازنشستگان آمریكا (AARP) به عنوان یك دوست معتمد و مدافع خشن.

کاربران با AARP تماس گرفته اند تا بدانند برای محافظت از خود و عزیزانشان چه کاری باید انجام دهند. آنها همچنین می خواستند بدانند AARP برای کمک به آنها چه می کند. مارتا بودرو ، مدیر عامل AARP گفت: “از ابتدا فراخوانی این موارد وجود داشت و ما به جلو حرکت کردیم.” در 5 نوامبر که در بازاریابی استراتژیک ایالات متحده آمریکا، یک رویداد رویترز که بیش از 5000 شرکت کننده مجازی را به خود جلب کرد.

AARP به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی با 38 میلیون عضو عادت دارد که در آموزش و حمایت از 150 میلیون نفر در ایالات متحده نقشی اساسی داشته باشد. در طی یک همه گیری ، تحقیقات ، ابزارهای گوش دادن و داده های عملکردی به سازمان دید واضحی از آنچه بیشترین اهمیت را برای جمعیت بالای 50 سال دارد ، می دهند.

طی چهار سال گذشته ، برنامه صدای مصرف کننده AARP (VOC) نزدیک به 9 میلیون بررسی کاربر در 10 منبع مختلف داده از جمله تماس های تلفنی ، ایمیل ها ، رسانه های اجتماعی و امتیازات خالص پروموتر به دست آورده است. AARP با استفاده از ابزار پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی ، تمام داده های جمع آوری شده را برای شناسایی موضوعات داغ ، ارزیابی حالات و کشف موارد مهم در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند.

بودرو گفت: “این داده ها ابزاری است که ما هر روز برای حمایت از عضویت خود استفاده می کنیم.”

با اطلاعات دریافت شده از VOC ، AARP توانست سریعاً برای راه اندازی اتاق خبر 24 ساعته COVID-19 ، راه اندازی مرکز منبع ویروس کرونا در وب سایت خود ، تولید 25 فیلم در هفته به زبان های انگلیسی و اسپانیایی و جمع آوری بیش از 400 جلسه. در تالار شهر

طبق گفته بودرو ، عمق پشتیبانی از AARP تأثیر چشمگیری بر KPI ها داشته است. بازدیدکنندگان از صفحه فیس بوک AARP سالانه 30 برابر رشد کرده اند ، بازدیدهای ویدئویی 184٪ از سال گذشته افزایش یافته است ، مخاطبان تلویزیون ملی به طور متوسط ​​85،000 مخاطب دارند و AARP اکنون به عنوان سازمان غیرانتفاعی ایالات متحده رتبه بندی می کند. هدف در فیس بوک. وی گفت: “این سطح از مشارکت بیانگر اهمیتی است که با ردیابی VOC های ما ، بررسی بینش های اسیر شده و سپس تأثیر بر آنها حاصل می شود.”

از این به بعد ، AARP می تواند از داده های جمع آوری شده برای ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد چگونگی ادامه تأثیر COVID-19 بر افراد بالای 50 سال استفاده کند. از قضا ، برای جمعیت شناسی که به طور کلی عقب مانده از فن آوری تصور می شود ، پیش بینی ها شامل تعامل زیاد است. در رویدادهای مجازی علاقه به پخش جریانی و پذیرش سریع فناوری هایی مانند بانکداری آنلاین و سیستم عامل های تحویل غذا.

مارتا بودرو تأکید می کند که ما به اطلاعات بیشتری احتیاج نداریم. آنچه ما به آن نیاز داریم ، استفاده از داده هایی است که برای کمک به افراد در جهت یابی در این زمینه داریم. طوفانی کامل از ناامنی های مالی و بهداشتی.

در طی تحولات COVID-19 ، برنامه AARP VOC در شناسایی و رفع نیازهای کاربر بسیار ارزشمند بود. بودرو گفت: “ما در همه دستگاه ها ، در همه کانال ها و سیستم عامل های مختلف هستیم ، بنابراین داشتن منابع و همچنین بینش های لازم برای افزودن ارزش و ارتباط به زندگی مردم هر روز مهم است.”

[ad_2]

منبع: night-sky.ir

ایندکسر