مدیر بازاریابی جهانی محصولات می گوید: بازاریابی استراتژیک در ایالات متحده: 2020 “سال کلیدی” در سفر پرداخت eBay بود


به عنوان سال برنامه ریزی شده طولانی برای راه اندازی ابتکار پرداخت جدید eBay در پنج بازار اصلی ، 2020 برای اقدامات استراتژیک تعیین شد. COVID-19 یک توده در جاده ایجاد کرد ، اما این برای هدایت رهبر تجارت جهانی در سفر برای تبدیل شدن به یک بازار مدرن و قابل کنترل کافی نبود.

نیدی گوپتا ، مدیر بازاریابی جهانی محصولات ، GTM eBay ، گفت: “این یک سال مهم و کلیدی با نقاط عطف استراتژیک در مسیر پرداخت ما بود.” “و سپس COVID ضربه زد ، و همه را مجبور به مقابله با عدم اطمینان زیادی کرد.”

سخنران اصلی در بازاریابی استراتژیک ایالات متحده آمریکا، یک رویداد رویترز که شرکت می کند برخی از تأثیرگذارترین PLO های جهان ، Gupta نکات مهم انتقال از تجربه پرداخت دوگانه را توصیف می کند ، جایی که خریداران و فروشندگان مجبور بودند هر دو رابطه eBay و PayPal را به سمت تجربه نام تجاری eBay مدیریت کنند – از یک همه گیری جهانی وی گفت: “این یک تغییر به سمت بهتر بود.” “اما با این وجود تغییر کن.”

تغییر همیشه پرواز نمی کند و پرواز در این مورد کمی ناهموار بود. فروشندگان مشکلات ناشی از محدودیت های COVID را گزارش دادند و پیشنهاد کردند که روند پرداخت یکبار مصرف جدید حذف یا به تأخیر بیفتد. eBay گوش داد ، اما عقاید آنها را دنبال کرد و به کار با سیستم جدید ادامه داد. گوپتا گفت: “اعتقاد راسخ ما بر اساس بینش مشتری این بود که این تجربه برای فروشندگان ، خریداران و بازار به ویژه در شرایط فعلی بهتر است.”

پس از بررسی دقیق و بررسی همه گزینه ها ، eBay تصمیم گرفت كه رویكرد چهار جانبه ای داشته باشد كه شامل پشتیبانی لازم از فروشندگان ، حفظ اعتقاد و هدف آنها ، تمایل به گوش دادن و انعطاف پذیری برای پاسخگویی به نیازهای جدید باشد.

کمک به فروشندگان از طریق سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری eBay برای حمایت از کارمندان ، جوامع و مشتریان و همچنین 100000 تبلیغات رایگان برای کمک به فروشندگان با جریان نقدی صورت گرفته است. این شرکت همچنین برنامه UP & RUNNING را برای حمایت از انتقال از فروش شخصی به فروش تجارت الکترونیکی راه اندازی کرده است. در کل یک راه حل برای حمایت از مشاغل کوچک ، با ارائه تخفیف در هزینه های فروش ، به علاوه دسترسی به محتوای آموزش الکترونیکی برتر برای موفقیت در فروشندگان جدید ، رشد را امکان پذیر می کند.

در سه ماهه بعدی ، فروشندگان آهنگ های خود را تغییر داده اند و استقبال از انتقال به یکپارچه پرداخت های تحت مدیریت eBay را پذیرفته اند. خریداران همچنین از سیستم تک کانال برای ارائه پرداخت ساده ، ارتباطات سازگار ، خرید بی مرز و مرزی و اشکال مناسب محلی استقبال کردند.

برای گوپتا ، این بازخورد تأیید تصمیم eBay برای ادامه کار با برنامه پرداخت جدید است. وی گفت: “این یک زمان بسیار چالش برانگیز بود ، و نباید چنین چالش برانگیزی باشد ، اما نباید باشد ، فقط همان چیزی است که هست. و این رویکرد و این طرز تفکر بود که به ما کمک کرد تا پیروز شویم.” “


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>