شریک IWK Health، Cisco Canada، OnX Canada برای اتصال خانواده های NICU با برنامه های ارائه شده تحت وب


IWK Health، با همکاری سیسکو کانادا و OnX کانادا، خانواده‌های بخش مراقبت ویژه نوزادان (NICU) را با برنامه‌های ارائه‌شده تحت وب خود، Chez NICU Home، به آموزش، پشتیبانی و منابع مرتبط می‌کند.

این پلتفرم، همراه با مراقبت مجازی از طریق دستگاه‌های ویدئویی Cisco Webex، به والدین کمک می‌کند تا زمانی که نوزاد در NICU است، در مراقبت از نوزاد خود مشارکت فعال‌تری داشته باشند.

لیزا دی وولف، مدیر پروژه IWK Health برای خدمات دیجیتال و مشتری گفت: «Chez NICU Home دارای دو جزء است.

بخش اول یک وب سایت است که آموزش و منابع مجازی را برای خانواده ها ارائه می دهد و به آنها امکان می دهد پیشرفت نوزاد خود را پیگیری کنند.

“آنها فقط برای این وب سایت ثبت نام می کنند و می توانند آن را در هر زمان، هر مکان و در هر دستگاهی که بخواهند بخوانند و همچنین آموزش را تقویت می کند. دوولف گفت: پرستاران آموزش های زیادی را انجام می دهند، مانند نحوه قنداق کردن نوزاد یا داروی صحیح، و همچنین آنها را برای ترخیص از خانه آماده می کند.

جزء دوم سیستم ویدئو کنفرانس است. هر اتاق مجهز به DX80 است، یک دستگاه کنفرانس ویدئویی همه در یک Webex.

ما از WebEx به عنوان یک پلتفرم جلسه استفاده می کنیم تا هر خانواده، وقتی وارد واحد می شود، یک جلسه منحصر به فرد برای خود فراهم کند تا با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارد. بنابراین این یکی از راه‌هایی است که مادر می‌تواند پوست به پوست نوزاد را نگه دارد، در حالی که همچنان با خانواده‌اش در خانه در تماس است.”

پلت فرم جلسه همچنین به بستگان کمک می کند تا از طریق Webex به طور مجازی در دوره های بالینی شرکت کنند تا آخرین به روز رسانی در مورد پیشرفت کودک را دریافت کنند.

حتما بخوانید:
چگونه یک لباس بچگانه را به زمین بزنیم

“گاهی اوقات نوزادان به اندازه کافی خوب هستند که NICU IWK را ترک کنند، اما آنقدر خوب نیستند که به خانه بروند. بنابراین گاهی اوقات آنها به یک بیمارستان خانگی بازگردانده می شوند. یکی از کارهایی که پزشکان اکنون می توانند در آن جلسات گردآوری انجام دهند این است که می توانند در واقع از بیمارستان خانه ملحق شوند تا با نوزاد و خانواده اش آشنا شوند. دی وولف افزود: خانواده با پزشک آشنا می شوند، بنابراین انتقال راحت تر شده است.

این فرآیند ارتباطات را بهبود بخشیده است. به عنوان مثال، تیم بالینی به جای انتقال برخی اطلاعات در مورد نوزاد به پرستار دیگر، و سپس ارسال آن به پزشک دیگر، تمام آن اطلاعات را در یک زمان از منبع اصلی دریافت می کند.

دنیس لالان، مدیر خدمات دیجیتال و مشتری در مرکز بهداشت IWK گفت: از آنجایی که این برنامه با اطلاعات سلامت بیمار سروکار دارد، شرکت برای اطمینان از ایمن بودن سیستم و چیزی که به راحتی قابل هک نیست، فرآیند آزمایش و بررسی را انجام داده است. .

به گفته این شرکت، بازخورد بیماران بسیار مثبت بوده است، به طوری که 97 درصد از کاربران موافق بودند که درس های ارائه شده از طریق ویژگی های یادگیری آنلاین مفید بوده است. Chez NICU Home همچنین به بیش از 450 خانواده در طول اقامت خود در NICU کمک کرده است.

به عنوان مثال، یک مادر به طور غیرمنتظره بچه خود را زود به دنیا آورد و شوهرش به دلیل کار نتوانست به مرکز بهداشت بیاید. با کمک خانه Chez NICU، خانواده توانستند تقریباً به سرعت به یکدیگر متصل شوند.

این پلتفرم همچنین به خانواده‌هایی که بچه‌های دیگر در خانه دارند کمک می‌کند تا وقتی بچه‌هایشان را نمی‌توانند کنارشان باشند، ردیابی کنند.

حتما بخوانید:
دوزینگ پمپ|مترینگ پمپ|پمپ پیستونی|پمپ دیافراگمی|افق پمپ

“بنابراین یکی از چیزهایی که واقعاً برای این مادر خاص مفید بود این است که او یک فرزند بزرگتر در خانه داشت و می توانست به خانه برود و آن کودک را به مدرسه ببرد و همچنان در دورهای مجازی شرکت کند. او مجبور نبود اطلاعات حیاتی را که صبح برای نوزاد داشتند از دست بدهد. و سپس او توانست شب هنگام که از کودک بزرگترش مراقبت می کرد، وارد شود… او نیازی به حضور همزمان در دو مکان نداشت.” “این احساس امنیت بسیار خوبی بود که او همچنان از تمام اطلاعات مراقبت می کرد و هنوز می توانست مراقبت کند، و در آن شرایط، من فکر می کنم که او واقعاً از کنفرانس ویدئویی قدردانی می کرد.”

مراقبت‌های بهداشتی مجازی در طول این همه‌گیری محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. در اوایل همه‌گیری COVID-19، استفاده از سلامت از راه دور افزایش یافت زیرا مصرف‌کنندگان و ارائه‌دهندگان به دنبال راه‌هایی برای دسترسی ایمن و ارائه مراقبت‌های بهداشتی بودند. طبق مطالعه McKinsey and Company، سال گذشته، 84 درصد از پزشکان ویزیت های مجازی را ارائه می دادند و 57 درصد ترجیح می دادند به ارائه مراقبت های مجازی ادامه دهند.

لالان افزود که فناوری در مراقبت های بهداشتی به تکامل و رشد خود ادامه خواهد داد.

“این قطعا چیزی است که ما پیش بینی می کنیم همانطور که باید در مراقبت های بهداشتی رشد کند، زیرا فکر می کنم واقعاً به تجربه بیمار کمک می کند …. آنها [patients] لازم نیست منتظر تماس های تلفنی برای گرفتن قرار ملاقات بمانید، آنها به طور بالقوه می توانند وارد شوند و خودشان این کار را انجام دهند.”


منبع: night-sky.ir

دیدگاهتان را بنویسید