شروع: CMO Fender می گوید آزمایش 90 روزه رایگان Fender Play موسیقی برای گوش مشتریان است


در طی چند سال گذشته تبلیغاتی که احساس خوبی داشته باشد شتاب بیشتری به خود گرفته است اما برای بالا بردن آن به یک بحران جهانی بهداشت نیاز بود. در حالی که مارک ها استراتژی های خود را توسعه می دهند و به سرعت سازگار می شوند تا به راحتی مشتری مورد نظرشان را فراهم کنند ، ابتکار Fender’s Play Through یک نمونه برجسته از چگونگی ایجاد یک نام تجاری در ایجاد جوامع واقعی مشتاق به محصولات و هدفشان است. .

ایوان جونز ، مدیر ارشد بازاریابی Fender ، در 6 نوامبر در Strategic Marketing USA ، یک رویداد مهم رویترز که برخی از تأثیرگذارترین PLO های جهان را گرد هم آورد ، یک داستان اخیر درباره سازنده گیتار برجسته را به اشتراک گذاشت.

جونز با ارائه برخی پیشینه ها ، نگاهی به مشخصات جمعیتی مصرف کننده فندر انداخت. نیمی از فروش گیتار این شرکت مربوط به خانم ها و افرادی با زمینه های مختلف است. حدود 45 درصد بازیکنان اولین بار هستند و بیشتر آنها در سال اول ترک می کنند. جالب اینجاست که 10 درصدی که به گیتار می چسبند 10.000 دلار در طول زندگی تولید می کنند.

فندر با فهمیدن اینکه این مسئله رها شدن است ، به دنبال راه هایی برای کاهش میزان ترک تحصیل و رشد صنعت است. نتیجه نهایی در سال 2017 Fender Play بود ، یک برنامه کامل یادگیری آنلاین برای گیتار ، باس و وکول. جونز گفت: “هدف ما این بود كه به بازیکنان جدید كمك كنیم و به آنها كمك كنیم تا به آن پایبند باشند.”

با استفاده از Fender Play یک اثر زنده ، Fender به طور مداوم ویژگی ها و ابزارهایی را برای افزایش تجربه زبان آموز اضافه می کند و هزاران آهنگ از برخی از شناخته شده ترین هنرمندان جهان را ارائه می دهد. از سال 2017 ، این برنامه 4.4 میلیون بار بارگیری شده است ، 1.6 میلیون کاربر آن را امتحان کرده اند و بیش از 56 میلیون درس در سیستم عامل مشاهده شده است. جونز گفت: “خلاصه ، ما طی سه سال گذشته گیتار زیادی یاد داده ایم.”

از نظر جونز ، همه اینها به عنوان پس زمینه ای عمل کردند تا مارس 2020 ، زمانی که همه گیری اتفاق افتاد و همه چیز تحت فشار قرار گرفت. از آنجا که Fender در یک زمان بسیار چالش برانگیز از طریق واقعیت های ناوبری تجاری کار می کند ، این شرکت تصمیمی آگاهانه گرفته است که Fender Play را به مدت 90 روز به صورت رایگان به هر کسی که می خواهد آن را امتحان کند ارائه دهد. برای قرار دادن این در متن ، اشتراک معمولاً 10 دلار در ماه یا 90 دلار در سال به فروش می رسد.

جونز گفت: “هدف ما از این پیشنهاد ، همانطور كه ​​آن را به صورت رایگان انجام دادیم ، چیزی بیش از یك حسن نیت ساده نبود.” “هیچ کارت اعتباری مورد نیاز نیست و هیچ رشته ای برای افرادی که ممکن است به دنبال راهی برای مقابله با یک شرایط دشوار باشند متصل نیست. همانطور که در پیشنهاد ما بیان شد ، همه ما زمان بیشتری را در داخل خواهیم گذراند تا بتوانیم سر و صدایی ایجاد کنیم. “

در آن زمان ، فندر تخمین می زد که 100000 تعداد قابل توجهی اشتراک رایگان باشد و تکمیل پذیرش ممکن است حدود یک ماه طول بکشد. در کمال تعجب این شرکت ، در سه روز اول ، بیش از 100000 نفر به این پیشنهاد پیوستند ، بنابراین آنها تصمیم گرفتند تا یک میلیون نفر را باز کنند. جونز گفت: “آنچه در آن زمان اتفاق افتاد بسیار شگفت انگیز بود.” “لحظه ای که اعلام کردیم به یک میلیون نفر می رویم ، شاهد حمایت گسترده جامعه بودیم.”

در زمانی که اعتماد به نفس برند از همه زمان پایین تر است ، اعتماد به نفس برند در Fender در بالاترین سطح زمان است. هفت میلیارد نمایش روابط عمومی ، 1300 داستان قدرتمند و 140 سهم اجتماعی از مجریان منجر به افزایش 150 درصدی اشتراک های پرداختی و افزایش 232 درصدی تجارت الکترونیکی در طول سال شده است. و فال خوب برای فروش در آینده ، از نزدیک به یک میلیون نفری که به پیشنهاد فندر پیوسته اند ، 99٪ تازه برای Fender و 33٪ برای گیتار تازه کار بوده اند.

جونز گفت: “اگر بازیکنان بیشتری را حفظ کنیم ، می توانیم تجارت و صنعت Fender را گسترش دهیم.” “این فقط یک نگرانی تجاری نیست ، بلکه مبتنی بر تشویق بیان خلاقانه و انتشار موسیقی بیشتر در جهان است. این برای مدل تجاری ما ضروری است. “


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>