شخصی سازی اشتباه درک شده است: گزارش دهید تجارت فناوری اطلاعات

[ad_1]

شخصی سازی و شخصی سازی به مشاغل کمک می کند تا تجربه عالی مشتری را ارائه دهند ، اما طبق یک مقاله سفید Progress Sitefinity اخیر ، در حالی که شخصی سازی به خرده فروشان و دارندگان محتوا امکان مدیریت تجارب مشتری خود را می دهد ، شخصی سازی هنوز هم یک مبارزه بزرگ است و … بسیار اشتباه درک شده است. “

شخصی سازی کاری است که تجارت برای مشتری انجام می دهد. داده های کاربر را می گیرد و به کاربر ارائه می دهد. به عنوان مثال ، هنگامی که یک وب سایت محتوا را بر اساس فعالیت مرور قبلی مشتری ارائه می دهد.

شخصی سازی کاری است که کاربر برای خودش انجام می دهد ، مانند تغییر تم تصویری یک وب سایت.

با شخصی سازی ، تجربه مشتری متناسب است و به درستی چون آنها خودشان این کار را کردند از طرف دیگر ، سفارشی سازی به داده ها و ابزارهای بازاریابی نیاز دارد و بسته به پیچیدگی هر دو ، ممکن است دقیقاً متناسب با هر مشتری در همه زمان ها نباشد.

[ad_2]

منبع: night-sky.ir

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme