[ad_1]

ITWC و IDC سری پادکست های CMO Talks را در آوریل 2020 معرفی کردند و شنوندگان را با روشی آسان و آسان برای مقابله با چالش های فشرده بازاریابی متصل می کنند. بیست قسمت بعد ، این برنامه همچنان به ارائه محتوای جذاب طراحی شده برای اطلاع رسانی و پشتیبانی PLO ها در سفرهای دیجیتالی خود می پردازد.

لارس گورانسون ، مدیر عامل IDC کانادا گفت: “بسیاری از سازمان ها به راحتی با تأثیر فناوری بازاریابی کنار می آیند.” “با این سری پادکست ها ، طعم آنچه را که برای حرکت به جلو نیاز دارند ، می چشیم.”

گورانسون در 23 دسامبر برای آخرین گفتگوهای CMO در سال 2020 به رئیس ITWC پیوست. این بخش در مورد بسیاری از روشهای تغییر فناوری در بازاریابی ، در اولین پادکست پخش شد.

عنان بر اهمیت درک آنچه مشتری می خواهد تأکید کرد. وی گفت: “با داشتن فناوری های شگفت انگیز از تلفن ها و تبلت ها گرفته تا سیستم های خانه هوشمند ، بلندگوهای هوشمند و پوشیدنی ها ، مشتری واقعاً مسئولیت پذیر است.” “بازاریابان بهتر می دانند چگونه واکنش نشان دهند.”

Goransson و Annan هر دو سخنان Drift CMO Tricia Gellman ، مهمان پادکست را به خاطر آوردند که نقش CMO را به بافت همبند در مجموعه C تشبیه کرد. گورانسون گفت: “تریشا مدام درباره OOP صحبت می کرد ، و نه تنها به این دلیل که متولی برند است ، بلکه به عنوان شخصی که در نهایت مسئولیت تجربیات انسانی مشتریان را به عهده دارد.”

گورانسون موافقت کرد که مسئولیت CMO و پاسخگویی برای تجربه مثبت مشتری بسیار مهم است. وی اذعان کرد: این چالش این است که تجربه مشتری کل زنجیره ارزش را شامل می شود و اغلب مستقیماً توسط CMO کنترل نمی شود. وی گفت ، بهترین راه پیش رو این است كه CMO مدیر اجرایی باشد كه كرسی ای روی میز داشته باشد و بتواند در كل شركت با تمام تیم اجرایی و هیئت مدیره كار كند.

“در قسمت دیگری از گفتگوهای CMO ، پیتر مارستون ، مدیر IDC Research ، مسئول خدمات جهانی برنامه های هوشمند، همان پیام را به اشتراک گذاشت “، عنان گفت. “او به ما یادآوری کرد که OOP ها باید در همه بخشهای تجارت ، حتی توسعه دهندگان نقش داشته باشند.” مهمان دیگر ، Ved Bhat ، رهبر بازاریابی جهانی Wipro کانادا ، بیشتر در مورد خط اصلی متمرکز بود ، و نقش CMO را توصیف کرد. به عنوان تلاقی مدیریت تجارت و بازاریابی.

گورانسون گفت: “برخی از مهمانان شما واقعاً تأكید كردند كه مشتری واقعاً كنترل دارد ، بسیار بیشتر از گذشته.” “من فکر می کنم درست است که بازاریابان موفق باید بسیار بسیار مشتری مدار باشند و همسویی در تجارت بسیار مهم است.”

از آنجا ، عنان و گورانسون به سراغ برخی از ابزارهای مشتری جدید بازاریابی مشتری گرا رفتند که در قسمت های قبلی CMO Talks شرح داده شد ، یک نگاه گذشته نگر که در آن آنها مشاوره Bev Altberg ، معاون اجرایی مدیر هلدینگ های خانواده Chandaria را به یاد می آورند. آلتبرگ هشدار داد كه اشیا objects براق حواسشان را پرت نكنند و از شنوندگان خواست كه اصول و مشكلاتی را كه می خواهند حل كنند به خاطر بسپارند.

این تشویق برای برقراری ارتباط آنچه شرکت نمایندگی می کند ، به شدت به گوش گورانسون می رسد ، وی این امر را یک روند اصلی برای مشتریان می داند که بتوانند با مأموریت شرکت ارتباط برقرار کنند. گورانسون نظر خود را با گزیده ای از پادکست قبلی نشان می دهد که در آن گری موری ، مدیر تحقیقات بازاریابی و فناوری فروش IDC ، در مورد پیشرفت های فراوان از طریق هوش مصنوعی و ربات ها و نیاز بازاریابان برای استفاده از مهارت های جدید صحبت کرد.

عنان و گورانسون همچنین به تعدادی دیگر از مهمانان گفتگوهای CMO اشاره کردند و پیشنهادات اصلی را فراخوانی کردند زیرا در بسیاری از موضوعات مطرح شده در طی مجموعه پادکست های 2020 قرار گرفتند. آلن وبر ، معاون رئیس IDC ، گفت که وقتی ما در مورد تجربه صحبت می کنیم برای مشتریان ، همه چیز – چه جلو و چه عقب – باید مشتری را لمس کند. تام سیل ، مدیر ارشد گروه خدمات اروپایی IDC ، نظرات خود را در مورد نتایج پروموترهای خالص ، نتایج سازمان دهندگان داده ها و اهمیت استفاده از داده ها به گونه ای که اعتماد را تقویت کند ، به اشتراک گذاشت. از نظر Phil Bliss ، بنیانگذار Perceptible ، بهترین کار برای بازاریابان این است که بتوانند با میزبانی از کانال های خود از YouTube به طور استراتژیک استفاده کنند. وینای نایر ، مدیر کل Kira Systems ، گفت که چگونه وکلا را برای توسعه مدل های هوش مصنوعی که قراردادها را مطالعه می کنند ، استخدام کرد.

حتی با تمام اشتیاق به هوش مصنوعی ، برخی از مهمانان پادکست آنان هشدار داده اند که هر مدل به اندازه داده هایی است که با آن آموزش داده می شود. گورانسون گفت: “من فکر می کنم اکثر مدل ها مغرضانه عمل می کنند ، اما شرکت های پیشرو در واقع اقدامات واقعی را برای تلاش برای مقابله با آن انجام می دهند.” “به عنوان تاجران ، باید در این مورد بسیار مراقب باشیم. ممکن است عاقلانه باشد که از مشاوره یا پشتیبانی خارج استفاده کنیم. “

پادکست با نگاهی به آینده فناوری بازاریابی واقعیت مجازی و یادآوری از عنان به پایان رسید که ما واقعاً در مورد دنیای همکاری – در سراسر تجارت – صحبت می کنیم.

گورانسون گفت: “داشتن یک PLO بسیار مفید خواهد بود ، اما بسیار دشوار است. “تغییر در حال تسریع است و ما باید قطعات مختلفی را به هم متصل کنیم تا تجربه عالی مشتری را فراهم کنیم.”

[ad_2]

منبع: night-sky.ir