[ad_1]

هنگام ادغام شرکت ها در مارک تجاری جدید ، چالش های مختلف بازاریابی وجود دارد. داشتن نیت خیر اولین قدم مثبت است ، اما همه چیز بدون توجه کافی به کارمندان و خرید مشتری از بین می رود.

عکس کلودین دومونت
کلودین دومونت

کلودین دومونت ، رئیس مارکوم و برند ، برای Aptum ، یک ارائه دهنده خدمات جهانی و مبتنی بر ابر در کانادا ، گفت: “مارک همان چیزی است که افراد شرکت نمایندگی آن را دارند”. “داشتن افراد و رهبری مناسب بدیهی است که امری کلیدی است و ترک صدای آنها معتبرترین راه برای ساختن برند است.”

دومونت ، یک طراح موفق برند ، در آوریل 2021 به رئیس ITWC ، فاون عنان پیوست و از وی کمک گرفت تماس CMO، مجموعه ای از پادکست های ارائه شده توسط ITWC و IDC برای پاسخگویی به چالش های فوری بازاریابی. بحث آنها بر تجدید Cogeco Pier 1 به عنوان APTUM و اهمیت مدیریت تغییر مبتنی بر تغییر بود.

تحقق چشم انداز تیم اجرایی

به عنوان بخشی از تیم مدیریت اجرایی آپتوم ، دومونت مستقیماً به مدیر عامل شرکت سوزان بوون گزارش می دهد ، عملی که به او امکان می دهد دیدگاه بوون را احیا کند. دومونت گفت: “ما به عنوان یک مارک تجاری باید بتوانیم موقعیت خود را به شکلی درک کنیم که بازار هدف ما را درک کند.” “برای من ، نام تجاری همیشه در مورد شهرت بوده است. برای این منظور ، ما سخت تلاش می کنیم تا اعتبار سنجی و اعتبار را از طریق اشخاص ثالث بدست آوریم تا اعتماد سازی کنیم و توانایی های خود را ارتقا دهیم.

دومونت چالش های تجاری و اینکه چگونه فناوری می تواند در رفع آنها کمک کند را می فهمد. وی گفت: “همکاری با دیگران – به ویژه با رهبران مشتری محور ما – و گوش دادن به داستان های آنها از مشتریان در زندگی واقعی ، واقعاً به ایجاد دیدگاه های ملموس و چشمگیر کمک می کند” “همانطور که می دانید ، مارک هرگز آرام نمی گیرد. این موجودی زنده و تنفس است و باید به طور مداوم برای بهبود تلاش کند. “

یادگیری از اشتباهات گذشته

در پاسخ به س fromال فاون عنان در مورد درسهای آموخته شده از موقعیت های قبلی بازاریابی ، دومونت حکایتی را در مورد تأثیر خریدها بر فرهنگ یک شرکت مهندسی جهانی بیان کرد. وی توضیح داد: “این شرکت تعدادی شرکت را به خود اختصاص داده و آنها را از نظر نام تجاری ادغام نکرده است.” “هنگامی که سرانجام تصمیم به علامت گذاری مجدد کل سازمان به عنوان یک مارک گرفته شد ، ما در نظر نگرفتیم که کارمندان شرکتهای خریداری شده با شرکتهای موروثی” متاهل “باشند. اگرچه ممکن است سالها باشد که آنها خریداری شده اند ، اما وابستگی آنها هنوز به شرکت سابق بوده است. “

با توجه به این داستان ، دومونت اولویت را برای ورود به مارک Cogeco Peer 1 به عنوان Aptum داد. وی همچنین متخصصان مدیریت تغییر را برای کمک به سفر استخدام کرد. وی گفت: “آنها وقت خود را صرف شناختن اهداف نهایی ما ، جمع آوری اطلاعات از کارمندان ، مصاحبه ، تجزیه و تحلیل و سپس بر اساس برنامه با ما کار کردند.” “هدف اصلی این بود که کارمندان درگیر شوند و از توصیه های آنها پیروی کنند.”

تنها یک سال بعد ، تأثیر این استراتژی آشکار است. اکنون کارمندان به عنوان سفیران داخلی فرهنگ عمل می کنند و Aptum به جای ترکیبی از شرکت های وراثتی به عنوان یک مارک شناخته می شود. دومونت گفت: “ارتباطات واقعی باید دو طرفه باشد.” “این یک مگافون بودن برای برقراری ارتباط با کارمندان ، مشتریان ، رسانه ها و تحلیلگران نیست. این در مورد گوش دادن دقیق ، شنیدن آنچه گفته می شود ، پذیرش و یادگیری از آن است. “

[ad_2]

منبع: night-sky.ir