[ad_1]

بسیاری از سازمان ها برنامه ای برای سازماندهی رویدادهای فیزیکی در سال 2020 داشتند ، اما بیشتر آنها مجبور شدند از مردم بخواهند در خانه بمانند و تمرین کنند. خبر خوب این است که هنگام انتخاب یک بستر برای میزبانی یک رویداد آنلاین ، گزینه های زیادی وجود دارد. به گفته کارشناسان ، خبر بد این است که هنوز اکثر ما در این زمینه تبحر نداریم.

اما vرویدادهای مجازی به گزینه ای برای ارتباط با مشتری ، توسعه مشاغل و ملاقات با مردم تبدیل شده است. بنابراین چگونه این تجربه را بهبود ببخشیم؟ حداقل یک متخصص می گوید این کار با این تفاهم آغاز می شود که هر آنچه بصورت آنلاین میزبانی می کنید نمی تواند کاری را که از نظر جسمی انجام داده اید بازتولید کند.

باب بژان ، معاون رئیس رویدادهای جهانی مایکروسافت گفت: “آنچه شما باید انجام دهید کشف مجدد واسطه ای است که اکنون در آن کار می کنیم ، که بسیار متفاوت از دنیای تجربه زنده است و گفتن آن بسیار آسان به نظر می رسد.” او در مصاحبه ای به ما گفت. وی افزود ، اما این مفهومی است که درک آن آسان است.

شرکت ها هنگام جلب نظر مردم فاقد تخیل هستند

به گفته کریس کارتر ، مدیر شرکت مشاوره Orgshift Solutions ، علاوه بر یک نظرسنجی ساده یا دعوت به عمل ، اکثر شرکت ها در هنگام جلب مخاطبان در هنگام وقایع مجازی ، فقدان تخیل را نشان می دهند.

کارتر گفت: “آن بخش از وبینارها که جلساتی برای رویدادهایی با نوعی تعامل داشتند ، به طور کلی موفقیت آمیزتر از بخشهایی بودند که فقط ارائه بودند.” “از آنجا که انتظارات برای شروع کم بود ، انتظارات از سال آینده افزایش می یابد. رویدادهای مجازی باید با خلاقیت بیشتر تعاملی باشند. “

Dayoan Daumont ، شریک مشاور Ogilvy مشاور در زمینه نوآوری و تحول دیجیتال ، موافق است.

وی گفت: “اگر قصد دارید مشتریان ، مشتریان را تحت تأثیر قرار دهید و مردم را تحت تأثیر قرار دهید ، وقت آن است كه وقتی صحبت از غرفه ها ، ارائه ها ، جلسات و سرگرمی ها می شود ، (عملا) واقعی شوید.”

جلب توجه مردم کافی نیست

به گفته مدرس اصلی تور جهانی و نویسنده کتاب چرخ را بشکن جی آکونزو ، بیشتر رویدادهای مجازی بد هستند زیرا اکثر مجریان برنامه بد هستند. وی می گوید هیچ ارتباطی با فناوری ندارد. وی پیشنهاد کرد که هرکسی که بخواهد مردم را در عمل مشغول کند ، باید حداقل روی یک قانون طلایی تمرکز کند.

آکونتزو گفت: “وقتی صحبت از وقایع مجازی می شود ، ما به عنوان سازندگان باتجربه باید مراقب باشیم ، نه فقط آن را بگیریم.” “وقتی محیط تغییر می کند ، روانشناسی تغییر می کند. عدم برخورد با این دلیل پوک بودن بسیاری از مارک های تولید کننده محتوا است. مشکل عدم سفارشی سازی هر ابزار تحویل منحصر به فرد برای ارزش ، هر کانال منحصر به فرد است. بنابراین ، این عدم شخصی سازی ، نشان دهنده عدم همدلی مخاطبان است. تجربه آنها در هر مکان کاملاً متفاوت است ، بنابراین محتوا باید یکسان باشد. “

=====

همچنین:

=====

این نشان می دهد که ایجاد تجربیات پایان به پایان برای سخنرانان مهم است. هر کاری که گوینده در یک تجربه مجازی انجام می دهد باید با پخش مجازی مطابقت داشته باشد ، در حالی که درک اینکه برای متقاعد کردن مخاطب برای توجه بسیار سخت تر است.

کارتر موافقت می کند ، میزبان علاوه بر فناوری مورد استفاده ، کلیدی در هر رویداد مجازی موفق است. “من فکر می کنم همه کسانی که ارائه می دهند باید لیموناد از لیمو درست کنند و درک کنند که آنها ما را در یک سیستم عامل مجازی تحویل می دهند و فقط این نیست که آنچه می توانند در یک کنفرانس در یک اتاق انجام دهند و فقط آن را بزرگ می کنند. آنها باید برای برقراری ارتباط فعالانه با مخاطبان ، فنون را درک کنند و از آنها استفاده کنند.

جایگزینی واقعی فیزیکی؟ نه خیلی سریع

رویدادهای مجازی هرگز نمی توانند جایگزین رویدادهای جسمی شوند. در عوض ، آدام فرومن ، مدیرعامل شرکت جهانی نوآوری دیجیتال دلووینا می گوید ، در عوض ، آنها رویدادهای فیزیکی را تکمیل می کنند.

فرومن گفت: “شرکت های رویداد هوشمند عناصر مجازی را در رویدادهای فیزیکی خود ادغام می کنند.” او پیشنهاد کرد که در “یک یا دو سال” این تجارت با موفقیت تجربیات ترکیبی قوی ایجاد کند که بهترین ها را از هر دو جهان می گیرد.

لوئیز مارتینس ، مدیر ارشد بازاریابی ارائه دهنده محیط جهانی مجازی 6Connex ، انتظار دارد که همین روند پیش رود.

“در حال حاضر ، هیچ نشانه ای وجود ندارد که کسی یک رویداد فیزیکی را بدون مقایسه آن با یک واقعه مجازی انجام دهد. و ما معتقدیم که راز یک رویداد ترکیبی موفق همان چیزی است که ما آن را “برابری جفت پیوسته” می نامیم – این بدان معنی است که تجربه ای که کسی برای حضور در یک رویداد فیزیکی دارد باید با تجربه حضور در یک رویداد مجازی ترکیب شود. مارتینز توضیح داد ، و این مربوط به فعال سازی برخی ویژگی ها است که قبلاً به صورت مجازی داشته ایم ، اما می خواهیم آنها را برای موارد فیزیکی انتقال دهیم.

پیگیری تجربه انسانی شده

وقایع مجازی به راحتی می توانند یکی از بهترین مزایای رویدادهای زنده را از دست بدهند: ارتباط انسانی نشان داده می شود امیلی رالی ، مدیر HubSpot و مدیر مشارکت های استراتژیک.

رالی پیشنهاد می کند شرکت هایی که از یک رویداد زنده به یک رویداد مجازی منتقل می شوند ، بر ارزش افزوده برای بینندگانی که اکنون در حال تنظیم آنلاین هستند تمرکز کنند. “یک جلسه اضافی انجام دهید. زمان بیشتری را برای پرسش و پاسخ پیشنهاد دهید. یک پیشنهاد ویژه اضافی بدهید. روش های خلاقانه ای برای افزودن پیدا کنید علاوه بر این از لحظه ها لذت ببر “

کارولین فورسی ، مدیر وبلاگ بازاریابی HubSpot ، اخیراً نوشت که مردم اکنون عادت دارند تفکر تاریخی پیرامون کنفرانس ها را کنار بگذارند: خرید بلیط هواپیما ، بسته بندی کارت های بازرگانی ، غرفه های فریاد در طبقه نمایش.

همه اینها حاکی از آن است که وقتی صحبت از این تجربیات مجازی باشد ، فناوری تجربه کاربر را تحریک نخواهد کرد. “تجربه مجازی باید برای فعال سازی فناوری های مصرف کننده مهم باشد. و در حالی که شرکت ها روی آن تمرکز کرده اند ، ابزارهای زیادی برای ایجاد تجربه مشتری در دسترس است ، اما متأسفانه آنچه می شنویم همه ویژگی ها و ویژگی های این فناوری است ، نه تجربه کاربری که می خواهند شما ایجاد کنید. ” فرومن در مصاحبه ای برای ما.

[ad_2]

منبع: night-sky.ir