[ad_1]

در میان بیماری همه گیر COVID-19 ، دو رستوران در تورنتو با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ، یک سرویس سفارش بی نظیر و بدون تماس برای مشتریان در مرکز شهر خود ایجاد می کنند.

Box’d و Cubby Smart Kitchen به مشتریان این امکان را می دهد تا از تلفن های خود سفارش دهند و مناسب ترین زمان را برای تحویل گرفتن از آنها ترتیب دهند و در بدو ورود ، مواد غذایی وجود دارد که در یک مکعب کاملاً بسته بندی شده اند.

داخل قسمتهای مختلف رستوران Box'd.
داخل قسمتهای مختلف رستوران Box’d. برای بزرگنمایی کلیک کنید.

Box’d واقع در منطقه مالی ، توسعه یافته غذاهای خوب Paramount ، به شرکت رستوران فناوری کانادایی GiveX متکی است تا به غذاهای خاورمیانه خود پیچ ​​و تاب دهد.

یک رستوران دیجیتالی بدون مکعب ممکن است به عنوان مکانی “رویایی” برای غذا خوردن در طی یک بیماری همه گیر به نظر برسد ، اما احمد دایفی ، صاحب امتیاز در Box’d Paramount ، گفت که برنامه ریزی جعبه حتی قبل از افق همه گیر COVID-19 آغاز شده است.

دایف در مصاحبه ای گفت: “بسیاری از مردم وقت زیادی را برای سفارش غذا ، رفتن به یک رستوران می گذرانند … و سپس تا وقتی که به آنجا می رسند ، تعطیلات خود را از دست می دهند.”

جعبه در ژوئن سال 2020 درهای خود را به روی مشتریان گشود.

در اینجا نحوه کار آن آورده شده است

برای دریافت جزئیات در مورد گزینه های مختلف صفحه ، بر روی دکمه های سبز کلیک کنید. منبع: Box’d

بیشتر فناوری این رستوران توسط GiveX ، یک شرکت کانادایی ارائه می شود که POS ، پردازنده های کارت هدیه و سخت افزار مهمان نوازی ارائه می دهد.

مشتریان حدود 20 دقیقه قبل از اینکه به غذای خود احتیاج داشته باشند ، از طریق تلفن خود در اپلیکیشن GiveX سفارش می دهند و کارمندان پشت صحنه شروع به پختن ظرف می کنند.

پس از ورود مشتری ، نام او با استفاده از سیستم نمایش آشپزخانه در یکی از کیوبیت ها نشان داده می شود و آنها می توانند غذای خود را تحویل گرفته و خارج شوند.

اگر مشتری دیر رسید ، می تواند زمان تلفن خود را در برنامه تنظیم کند.

برای مشتریانی که از استفاده از این برنامه راحت نیستند و یا به کمک نیاز دارند ، Box’d غرفه هایی را در رستوران با استفاده از GiveX ارائه می دهد.

چندین گزینه از فهرست Cubby Kitchen. منبع: Cubby Kitchen.

در همین حال ، 12 دقیقه پیاده روی با کوئین استریت شرق ، آشپزخانه هوشمند Cubby وجود دارد که از فناوری سفارش آنلاین UEAT برای تأمین انرژی سیستم سفارش خود استفاده می کند. Cubby Smart Kitchen منوی متنوعی از همبرگر گرفته تا Poké Bowls را ارائه می دهد.

در Cubby Smart Kitchen ، مشتریان می توانند غذاهای مختلف دنیا را تجربه کنند و از تجربه بی نظیر تکنولوژی مکعب های دیجیتال لذت ببرند.

یک روز افتتاحیه بعدی این رستوران بود که از سپتامبر 2020 شروع می شود. اما مانند Box’d ، ایده ای مانند این بیش از چند ماه برنامه ریزی طول می کشد.

جی جوردی ، مدیرعامل Cubby Kitchen ، این ایده را در نوامبر سال 2019 مورد بررسی قرار داد. با این حال ، هنگامی که همه گیری در مارس سال گذشته رخ داد ، تیم مجبور شد افتتاح آن را متوقف کند.

جوردی در هنگام ایجاد ایده منحصر به فرد مکعب ها ، یک مرحله به مرحله انجام داد.

“ما تحقیقات زیادی انجام دادیم و شروع به جمع آوری قطعات در مورد نحوه کار کردیم. ما با بسیاری از شرکت های شخص ثالث صحبت کردیم. ما به POS نیاز داشتیم تا بتوانیم با Uber Eats ، SkipTheDishes و DoorDash ادغام شویم. “

سفارش دهید ، بردارید و بروید

Cubby Kitchen علاوه بر استفاده از UEAT ، به Lightspeed ، یک شرکت ادغام در محل فروش که با UEAT شریک است ، اعتماد می کند.

مشتریان سفارشات خود را در غرفه ها ثبت می کنند و سفارش غذا به آشپزخانه ارسال می شود.

سرآشپزها سفارش را آماده می کنند و از طریق سفارش کوچک به عقب می فرستند. به مشتریان از طریق صفحه نمایش تلویزیون اطلاع داده می شود و به مکعب سمت راست هدایت می شود.

با این حال ، اگر مشتریان از استفاده از کیوسک ها احساس راحتی نکنند ، کارگری سفارش آنها را در پیشخوان می گیرد.

آنچه کانادایی ها می خواهند

طبق تحقیقی که رستوران های کانادا با همکاری آنگوس رید انجام داده اند ، 59٪ از کانادایی ها معتقدند که پرداخت بدون تماس برای آنها مهم است و 23٪ معتقدند که این مهم هنگام غذا خوردن بعد از همه گیری مهم است.

حدود یک چهارم کانادایی های زیر 55 سال بیشتر در رستوران هایی که منوها را روی تلفن های هوشمند یا از طریق کد QR ارائه می دهند بیشتر غذا می خورند.

و 51 درصد کانادایی ها ترجیح می دهند رستورانی را انتخاب کنند که سفارش آنلاین را در یک برنامه یا وب سایت ارائه دهد.

Box’d و Cubby Kitchen دو رستوران هستند که در خواسته مشتریان کانادایی قرار می گیرند و به آرامی راه را برای رستوران های پیشرفته از نظر فنی هموار می کنند.

مشتریان همچنین امکان سفارش غذا از هر دو رستوران در برنامه های شخص ثالث مانند Uber Eats و SkipTheDishes را دارند ، اما Daify و Yordi هر دو مشتری بیشتری را در فروشگاه دریافت غذا یا استفاده از برنامه خود رستوران می بینند.

Daify می گوید مشتریان در Box از کل تجربه لذت خواهند برد. “این برای مردم جالب است.”

جوردی در Cubby Kitchen می گوید که معمولاً مشتریانی که وارد رستوران می شوند بیشتر هستند.

“ما فکر می کردیم لوازم بیشتری بدست خواهیم آورد. اما در حال حاضر احتمالاً حدود 60 پیاده روی و 40 مورد از طریق زایمان و تحویل است. این تجربه کمی جالب تر است. “

گسترش فناوری

اما فناوری این رستوران ها فقط در جایی که هست متوقف نمی شود ، زیرا همیشه جا برای رشد وجود دارد.

Cubby Kitchen قصد دارد با توسعه برنامه خود پیشرفت کند. Box’d می گوید که می خواهد با توسعه سیستمی از طریق برنامه ، مکعب دیجیتال به طور خودکار با لمس یک دکمه تلفن خود برای افراد باز شود ، فن آوری خود را بهبود بخشد.

[ad_2]

منبع: night-sky.ir