راه حل CRM لوله محور Zoho ، که برای مشاغل کوچک طراحی شده است ، ویژگی های جدیدی پیدا می کند


شرکت SaaS جهانی Zoho ویژگی های جدیدی از جمله اولین نمایش خط لوله تلفن همراه در صنعت را به راه حل مدیریت ارتباط مشتری با مشتری (CRM) خط لوله ، Bigin اضافه کرده است.

Zoho در اعلامیه 2 ژوئن گفت ، ویژگی های جدید سفارشی سازی ، API های عمومی ، ادغام های جدید و قابلیت های بهبود یافته تلفن همراه از جمله ویژگی های تازه ایجاد شده Bigin است.

مشاغل کوچک و متوسط ​​به طور فزاینده ای به دنبال پیاده سازی راه حل های جدید یا به روزرسانی متمرکز بر مشتری هستند تا ضمن بهبودی از اثرات COVID-19 ، تجربه مشتری را ارتقا دهند. طبق مطالعه اخیر SMB Group در مورد چگونگی تغییر فناوری پس از همه گیری ، 42٪ از مشاغل کوچک می گویند تأمین نیازهای مشتری عامل اصلی سرمایه گذاری در یک راه حل دیجیتالی جدید است.

به روزرسانی های مهم Bigin شامل قابلیت استفاده از طریق نمایش خط لوله سفارشی است که به مشتریان امکان می دهد مراحل خط لوله خود را مرتب کرده و ماژول های پیش فرض را بر اساس نیازهای منحصر به فرد خود تغییر نام دهند. همچنین به روزرسانی ها شامل بهبود تحرک از طریق نمای خط تلفن همراه است که فروش مستقیم را از طریق تلفن هوشمند یا یک برنامه اختصاصی macOS برای مشاغل کوچک آسان می کند.

مانی ومبو ، مدیر عامل Zoho ، در یک انتشار اخبار اخیر گفت: “تحرک یک جنبه اصلی است که اغلب برای بسیاری از ارائه دهندگان SaaS ایده است.”

Bigin هم اکنون در مه 2020 راه اندازی شد بیش از 7،500 مشتری مشتری دارد. این محصول از زمان راه اندازی یک سال پیش در ابتدای همه گیری ، گزارش کرده است که 40٪ افزایش متوسط ​​درآمد کل در هر سه ماهه و متوسط ​​32٪ افزایش در خریدهای ماهیانه مشتریان جدید دارد. زوهو گفت که در اواخر سال جاری پیشرفت های جدیدی را در Bigin ایجاد خواهد کرد ، از جمله بهبود اتوماسیون گردش کار ، پشتیبانی از چندین ارز جهانی و اتوماسیون فرآیند ساده متناسب با مشاغل کوچک.

با شارژ 7 دلار برای هر کاربر در هر ماه در سال ، اکنون Bigin قابلیت جستجوی سریعتر و به روز را ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد فوراً نتایج جستجو را تجسم کرده و سریع اقدام کنند ، مانند به روزرسانی پرواز ، ایمیل و افزودن مورد جدید بدون مراجعه به سوابق جداگانه یادداشت کنید.

علاوه بر این ، فرصت های تازه ایجاد شده در Bigin این امکان را فراهم می کند شرکت کوچک یادداشت می کند که تجارت کوچک به هر برنامه شخص ثالثی که انتخاب می کند متصل می شود و با ادغام جدید با Mailchimp ، Zoho Books و Zoho Invoice به خوبی بازی می کند.

“من به عنوان مشاور حجم فروش زیادی ندارم که به CRM کامل نیاز داشته باشد … اما باید معاملات را پیگیری کنم زیرا چرخه های فروش طولانی و پیچیده هستند. Bigin یک پلت فرم مقرون به صرفه و کامل ارائه می دهد که به خوبی با محیط Zoho من ادغام می شود. من همچنین اطمینان دارم که وقتی CRM کامل Zoho را تکمیل کنم ، انتقال بدون وقفه انجام می شود. ویژگی های تلفیق تماس یک امتیاز عالی است … خوشحالم که من همچنان که پیشرفت می کنم از این سرویس استفاده می کنم. “

زوهو همچنین ویژگی های مرکز تماس مانند ضبط تماس ، انتقال تماس و قرار دادن خودکار تماس های ورودی منتظر را معرفی کرد. این ویژگی همچنین به بیش از 85 ارائه دهنده تلفن شخص ثالث اجازه می دهد تا با CRM ادغام شوند.


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>