دفتری ندارید؟ مشکلی نیست Softchoice مجدداً با مارک تجاری جدید روبرو می شود ، نشان جدیدی را نشان می دهد


یکی از مشهورترین بازیکنان فناوری اطلاعات کانادا می گوید جدیدترین برندسازی وی چیزی فراتر از تبادل آرم است.

جاستین هاین ، مدیر برند و ارتباطات در Softchoice ، گفت: “فلسفه ما با این تمرین تغییر نام تجاری از داخل بود.” اخبار کانال روزانه. “Softchoice طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته و متحول شده است. ما به خوبی مورد احترام مشتریان و شرکای خود هستیم. اما متوجه شدیم که این برند ناموفق است. “

هان می گوید این شرکت از سال ها قبل دارای اجزای شناخته شده برند بوده است – آرم ، بیانیه ماموریت و حضور در شبکه های اجتماعی. اما همانطور که بسیاری از شرکای دیگر کانال در تلاشند تا در یک بازار شلوغ و پررنگ در طی سال گذشته تلاش کنند ، این م componentsلفه های مختلف هرگز یک چارچوب استراتژیک برای کمک به پاسخ دادن به یک سوال مهم تشکیل نداده اند: “چرا کسی ما را انتخاب می کنید؟ ؟ “

پاسخ این س questionال را بخشی از شعار جدید می دهد: “موفقیت. کاملاً متوجه شدم “این به معنای ایجاد یک استراتژی خریدار گرا ، درک نیازهای خریدار و حمایت از سفر کامل خریدار است. اما همچنین به این معناست که روی لپ تاپ های شرکت آرام نگیرید. همانطور که یک بار سرمربی سابق NBA ، فیل جکسون گفت:” شما فقط زمانی موفق می شوید که یک اقدام موفق. “برای تبدیل شدن به یک افسانه ، باید این کار را دوباره انجام دهید. و دوباره و دوباره.

Softchoice بسیاری از مشاغل مایکروسافت در کانادا را کنترل می کند. این شرکت ارائه دهنده خدمات Microsoft Azure Expert Managed Service، Microsoft Cloud Service Provider (CSP)، Licensing Solutions Partner (LSP) و Gold Certified Partner با 13 صلاحیت مایکروسافت از جمله Gold Cloud Platform و Gold Cloud بهره وری است. تابستان گذشته ، مایکروسافت Softchoice را به عنوان شریکی با “تمرین قوی” برای تحریک سریع تصمیم گیری در بسیاری از ابرها معرفی کرد.

اما هان می خواهد شرکا و مشتریان Softchoice را با “موفقیت” همراه کنند ، نه فقط در مورد مدیریت Azure. Softchoice همچنین با شرکای فناوری مانند Google و Cisco در ارتباط عمیق است. وی توضیح داد ، آرم جدید نشان دهنده “سیر صعودی” است که شرکت به مشتریان در دستیابی به آن کمک می کند.

دفتر نیست ، مشکلی نیست

علیرغم اینکه دفتر آنها خارج از محدوده بیماری همه گیر معرفی شده در سفارشات قفل در سراسر کشور است ، نام تجاری Softchoice به جلو رشد کرده است.

هان می گوید بیشتر دفاتر آنها هنوز دارای آرم قدیمی Softchoice هستند و مشخص نیست که چه زمانی آنها می توانند طرح اصلی برای دفن کتیبه های قدیمی را با کتیبه های جدید انجام دهند.

“ما خوشبختانه یک سازمان دیجیتال هستیم. وی گفت: ما در حال حاضر از راه دور کار می کنیم ، بنابراین برخی از تغییرات فیزیکی مربوط به تغییر نام تجاری هنوز اتفاق نمی افتد ، اما البته ، نام تجاری جدید باید راه اندازی شود و در وب سایت و درگاه های مشتری و همچنین برخی از پورتال های داخلی گنجانده شود. . “ما می خواهیم Softchoice را به توصیه شده ترین شرکت تبدیل کنیم.”


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>