[ad_1]

تنها یک دهه پیش ، منبع باز با ترکیبی از شک و سوء تفاهم مواجه شد. امروزه بر چشم انداز دیجیتال تسلط دارد. برای تاد ویلسون ، استراتژیست ارشد Red Hat ، این تغییری است که به همکاری کمک می کند و نوآوری را تحریک می کند و برای بخش عمومی امیدوار کننده است.

تاد ویلسون
تاد ویلسون ، استراتژیست ارشد ، کلاه قرمز کانادا

ویلسون که یک مبلغ منبع باز خود توصیف شده بود ، از اوت 2021 برای مشارکت CWW ITWC Fawn Annan پیوست. تماس های CMO، یک مجموعه پادکست طراحی شده برای نشان دادن استراتژی های کسب مزیت رقابتی از طریق تلاقی بازاریابی و فناوری. این گفتگو بر استفاده از عملکرد CMO برای به دست آوردن فرصت های پیش فروش در بخش عمومی متمرکز بود.

پیچیدگی را کاهش دهید

با برشمردن مزایای Red Hat OpenShift ، یک بستر کانتینری Kubernetes که برای استراتژی ابر ترکیبی باز طراحی شده است ، ویلسون آن را پاسخی به پیچیدگی های سیستم های مدرن توصیف می کند. وی گفت: “خدمات ابری فرصت های جدیدی را برای حرکت سریعتر به ارمغان آورده است ، اما این سرعت همچنین پیچیدگی بسیار بیشتری را به دنبال داشته است.” “ما متوجه می شویم که تنها یک بار مشترک برای مدیریت همه این زیرساخت ها و تمام راه حل هایی که مردم در کنار هم قرار داده اند وجود دارد.”

او توضیح داد که OpenShift بر زیرساخت های موجود است ، چه زیرساخت ابری باشد و چه مراکز داده ، و بسیاری از این پیچیدگی را انتزاع می کند تا تیم های توسعه برنامه بتوانند به راحتی مجموعه داده های در مقیاس بزرگ را مدیریت کنند. وی در پاسخ به این س Annال عنان مبنی بر اینکه یک سازمان برای کسب سرمایه گذاری چقدر باید بزرگ باشد ، گفت: “و شما می توانید از سرعت تحویل در محیط کانتینر Kubernetes و تمام این مقیاس با یک مانع نسبتاً متوسط ​​استفاده کنید.”

در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید

در مورد اندازه ترجیحی سازمانها ، او گفت OpenShift به محض اینکه یک سازمان دارای بیش از سه یا چهار تیم باشد که خدمات ابری را ایجاد می کنند و از پیش زیرساخت استفاده می کنند ، قابل اجرا است. او توضیح داد: “شما کوهی از قطعات کوچک و حبوبات برای مدیریت خواهید داشت” و اگر بستری برای مدیریت آنها ندارید ، زمان زیادی را صرف و تلاش زیادی برای انجام این کار خواهید کرد. چیز اشتباه “

ویلسون با سه روش اصلی با مشتریان Red Hat ارتباط برقرار می کند ، ابتدا اطمینان حاصل شود که آنها از محدوده پیشنهادات Red Hat مطلع هستند ، سپس به آنها کمک می کنند تا از طیف وسیعی از ابزارهای Red Hat استفاده کنند ، و در نهایت به عنوان سفیر شرکت در کنفرانس ها و سایر مشارکت ها. وی گفت: “من به بازاریابی به عنوان قصه گویی نگاه می کنم ، و از آنجا که تحویل داده ام ، می توانم به تیم های بازاریابی کمک کنم تا تصاویری را بکشند که واقعاً برای مردم طنین انداز شود.”

به گفته ویلسون ، هیچ مشتری کاملی وجود ندارد ، اما یکی که برجسته است مشتری است که تلاش زیادی در جهت دگرگونی انجام می دهد. به گفته وی ، در بیشتر موارد ، اینها شرکت های بزرگی هستند که از نیاز به تغییرات بزرگ آگاه هستند و همچنان به تحولات چشمگیر ادامه می دهند و صدها میلیون دلار صرفه جویی می کنند. وقتی این داستان ها را روی میز بیاورید و به این مشتریان بزرگ نگاه کنید ، می توانید تصویری را ترسیم کنید که افراد بخش دولتی بتوانند خودشان را ببینند. “

مجوز عوامل تغییر داخلی

به گفته ویلسون ، بخش دولتی باید به عوامل تغییر داخلی خود چیزی شبیه ابزارهای بازاریابی ارائه دهد تا نوآوری هایی را که سعی در تحریک آنها دارند ترویج دهد. وی گفت: “آنچه ما در بخش دولتی مشاهده می کنیم این است که جیب های کوچکی در همه جا وجود دارد که احتمال آن زیاد نیست ، اما آنها به خوبی به هم متصل نمی شوند.” “آنها با یکدیگر صحبت نمی کنند و هیچ کانال خوبی بین آنها وجود ندارد که نقاط را برای مردم متصل کند.”

با خلاصه نکات کلیدی گفتگوی خود با عنان ، ویلسون به قدرت داستان سرایی بازگشت. وی گفت: “حجم کاری که ما باید انجام دهیم دائماً در حال افزایش است ،” بدون سابقه قوی اتوماسیون ، مردم در آینده با مشکل روبرو خواهند شد. این در مورد ارائه محصول نیست. این در مورد حل مشکلات است. اگر خرده فروشان و بازاریابان این روحیه را در هر کاری که انجام می دهند وارد کنند ، همه ما موفق خواهیم بود. “

[ad_2]

منبع: night-sky.ir