هر لینکی نمیتواند مورد تایید گوگل قرار گیرد پسباید در لینک دادن یک سری قوانین و ضوابط را رعایت کرد. باید این چهار بخش را برای هر تکه از محتوا بهینه­سازی کنید. برای اینکه در ارائه پاسخ­های مستقیم عملکرد خوبی داشته باشید، ماز (Moz) لیستی از تمامی جنبه­های مهم آن آماده کرده است که شما باید آنها را به خاطر داشته باشید. تمامی مشکلاتی که در بالاتر بیان شد را مرتفع کنید و سعی کنید که خاص باشید؛ در این صورت است که گوگل عملکرد شما را باکیفیت تلقی کرده و صفحات سایتتان را در بین رتبه های برترش جای می دهد. صفحات doorway یا همان درگاه از نظر الگوریتم رتبه بندی گوگل، اسپم شناخته می شوند. اگر بک لینک ارزان باشد یعنی هرکسی میتواند به راحتی در همان فضایی که شما حضور دارید برای خود لینک سازی کند و با افزایش تعداد این لینک ها در یک سایت عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به هریک از این سایت ها کاهش می یابد. در ایران لینک بیلدینگ اغلب به صورت مصنوعی اتفاق میافتد و این همان چیزی است که گوگل از آن به عنوان سئو خارجی البته به روش سئو کلاه سیاه یاد میکند.

همانطور که بهترین بازاریابیها در جهان به شما اجازه نمی­دهند که محصول بدی بفروشید، سئو فوق پیشرفته نیز بی­فایده است اگر محتوای شما بدردنخور باشد. وقتی که مطمئن شدید محتوای شما همیشگی و بروز است، بخش بزرگ بعدی که باید حواستان به آن باشد HTML است. بک لینک PBN از آن دسته بک لینک هایی است که هر کسی دوست دارد برای وب سایت و یا پروژه خود داشته باشد زیرا این نوع بک لینک به خوبی میتواند جایگاه کلمات مورد نظر شما را بهبود ببخشد و حتی شما را در خط اول صفحه اول نتایج گوگل قرار دهد . اما باید دانست که لزوما هر بک لینکی نمی تواند برای ما مفید باشد و گاهی وجود بک لینک های مخرب می تواند تاثیر معکوس بگذارد. باید بگویم خیر! اگر استراتژی درستی را برای لینک سازی و معرفی برند خود در سئوی خارجی رعایت نکنید انجام اینکار نتیجه معکوس برای شما به ارمغان می آورد و ممکن است گوگل سایت شما را پنالتی کند. خرید بک لینک کاری پر ریسک خرید و فروش بک لینک از آن جاییکه که ممکن باعث شود یک سری سایت ها به سرعت رتبه بگیرند و به صفحه اول گوگل بیایند، گوگل به شدت با این سایت ها مقابله می کند و در صورت متوجه شدن، سایت را پنالتی و جریمه می کند.

همانطور که در جریان هستید نظرات مختلفی در زمینه خرید بک لینک در سئو سایت و بهینه سازی سایت وجود دارد. در کل هر کاری که خارج از وبسایت شما انجام شود و بتواند رتبه شما را در گوگل بهتر کند سئوی خارجی به حساب میآید و روشها و تکنیکهای زیادی برای این کار وجود دارد. هر صفحه باید تنها یک عنوان اول ( h1-tag) داشته باشد تا عنوان برای گوگل واضح و آشکار باشد. به خوانندگان مقالات کمک میکنند تا محتوا را آسانتر درک کرده و نکات برجسته آن را بدانند، علاوه بر دو مزیت بالا بر سئو هم اثر می­گذارند. هر چه پاسخ هایتان تخصصی تر باشد، محبوبیت شما بیشتر می شود چرا که به عنوان یک متخصص در این زمینه شناخته می شوید. با نصب پلاگین Moz bar هم میتوانید نوع لینکهای هر صفحه را تشخیص دهید. اگر محتوای خود را به اندازه کافی واضح بنویسید که گوگل آن را پاسخی به سوالی خاص تشخیص دهد، این محتوا مستقیماً در نوار جستجو قرار می­گیرد. اگر در اول کار هستید به شما پیشنهاد میکنم خود را متعهد کنید که هرروز مقالهای را بنویسید. کلمات و حرف­های نامفهوم و ساختار­های پیچیده جمله نه شمارا باهوش جلوه می­دهد و نه کمکی به بازی سئو شما می­کند.

با این حال، او تمام پست­های خودش را با بازنویسی آنها و اضافه کردن اطلاعات جدیدی که پیدا می­کند، بروزرسانی می­کند. بررسی و پیدا کردن کلمات کلیدی قبل از نوشتن محتوا، بخشی مهم از تولید محتواهای برتر است. زمانی که نوشتن را آغاز کردید، مطمئن شوید که تمامی عناصر مهم برای ارائه یک محتوای عالی را در پست خود ارائه میکنید. وقت خود را صرف نوشتن و ارائه آن کنید. بعد از چند وقت که لینک ها ثبت شدند برای بک لینک هایی که ساخته اید شروع به لینک سازی می کنید. بدیهی است بعد از شروع سئو داخلی بایستی کار بر روی سئو خارجی را آغاز کنیم تا از مجموع آنها به سئوی خوبی دست پیدا کرده و رتبه و جایگاه خود در صفحه اول گوگل را بالا ببریم. موتورهای جستجو همواره در تلاش هستند تا بهترین صفحات و و بسایت ها را در نتایج خود نمایش دهند و جهت دستیابی به این هدف بسیاری از فاکتورهای درون و بیرون از یک سایت را در نظر می گیرند. اگر معماری وبسایت خوب انجام شده باشد، باعث می­شود کاربر در هنگام پیمایش و گردش در صفحات سایت، تجربه­ای عالی داشته باشد. کافیست در آن سایت سوشیال بوک مارکینگ ثبت نام کنید، آدرس های صفحات خود را وارد و طبقه بندی کنید.