کریستی ماربل در 25 سال زندگی حرفه ای خود به عنوان یک مدیر بازاریابی، ماجراجویی بسیار خوبی داشته است. او اکنون در سومین نقش مدیر ارشد مدیریتی خود، به عنوان رئیس بازاریابی با Pantheon، قدرت ناشی از تغییر روشی که سازمانها از طریق مهمترین داراییهای دیجیتالی خود – وب سایتهایشان – ارائه میکنند، به دست میآید.
ماربل می گوید: «وب سایت شما نمونه نهایی نحوه دسترسی مشتریان و مشتریان بالقوه به شما در اینترنت است. طعنه آمیز این است که برای اکثر شرکت ها در واقع کندتر به روز رسانی وب سایت هایشان نسبت به تولید محصولاتشان برای آنها انجام می شود.
ماربل برای قسمت ژانویه 2023 از CMO Talks به ITWC CMO Fawn Annan پیوست، مجموعهای از پادکستها که توسط ITWC برای نمایش استراتژیهایی برای کسب مزیت رقابتی از طریق تلاقی بازاریابی و فناوری طراحی شده است. بحث آنها حول محور رهبری Pantheon بود که دسته WebOps (عملیات وبسایت) را رشد میداد به گونهای که به مشتریان و بخشهای متقابل امکان همکاری سریع و کارآمد را میداد.
یک صندلی ردیف جلو برای بهبود بهره وری
ماربل میگوید: «من فوقالعاده خوششانس هستم که میدانم چگونه سازمانها از نرمافزار Pantheon برای ایجاد وبسایتهایی استفاده میکنند که واقعاً تأثیرگذار باشند.» «ما فناوری میسازیم که شیوه کار تیمهای وب را دوباره تصور میکند و زندگی دیجیتال را بهتر میکند
سازندگان، و آنها را آزاد می کند تا تجربیاتی را ارائه دهند که به آنها افتخار می کنند. هدف ما ساده کردن پیچیدگی همه عناصری است که در استراتژیهای وبسایت بسیار کارآمد و بسیار موفق قرار میگیرند، به گونهای که برای شرکت ارزش به ارمغان بیاورد.»
Marble تیم Pantheon را به عنوان قهرمانان وب باز توصیف می کند و می گوید که آنها معتقد نیستند که کسب و کارها نیازی به خرید نرم افزارهای مختلف ندارند. نکته ای که او به آن اشاره می کند این است که ابزارها و سیستم های فوق العاده ای وجود دارد که افراد می توانند آنها را در بالای پشته عملیات وب خود قرار دهند و پانتئون ستون فقرات آن را فراهم می کند.
یک دسته در حال ظهور
در پاسخ به سوالی از عنان در مورد اینکه چه چیزی پانتئون را از سایر پلتفرمهای دخیل در ایجاد وبسایتها متمایز میکند، Marble به توانایی آن در ساخت بهترین سایتهای وردپرس و دروپال با زیرساخت مقیاسپذیر و شبکه تحویل محتوای سریع و چشمگیر اشاره میکند. او همچنین بر تعهد شرکت به آزمایش، توسعه، ایجاد تغییرات و نوآوری در زمانی که وبسایتها هنوز زنده هستند، تأکید میکند. او میگوید: «یکی از تمایزات ما این است که چندین تجربه وبسایت توسعهدهنده و گردش کار داریم که به افراد اجازه میدهد به کار خود ادامه دهند.
در مورد ایجاد WebOps به عنوان یک مقوله جدید، Marble مشتاق است که همه را از توسعه دهندگان و طراحان گرفته تا ویرایشگران محتوا و مهندسین سیستم بازاریابی در یک تیم پویا از بازیکنانی که حتی ممکن است خود را متخصص وب سایت تلقی نکنند، گرد هم آورد. او میگوید: «این واقعاً راهی است برای تفکر در مورد پیشرفت مداوم، چابکی، همکاری، آزمایش و یادگیری، و سپس به چالش کشیدن آنچه که کار میکند تا ببینیم چه چیزی میتواند بهتر کار کند.»
همانطور که پادکست به پایان می رسد، ماربل تمایل خود را به اشتراک می گذارد که یکی از افراد زیادی در داخل شرکت باشد که بیشتر از خود محصول با مشتری هماهنگ هستند. برای این منظور، او به CMOها توصیه می کند که روی تجربه کاربر تمرکز کنند، برای محصولی که مردم دوست دارند تلاش کنند و مشتریان خود را بشناسند و توانمند سازند. پیشنهاد نهایی او این است که به معیارهای کسب و کار توجه زیادی داشته باشید و از آنها استفاده کنید تا از انجام کارهایی که کسب و کار را به سمت جلو نمی برند، دست بردارید و کارهایی را که هستند دو برابر کنید.
منبع: night-sky.ir