[ad_1]

سوالات مارتک با بیش از 7000 راه حل نسبتاً جدید فن آوری بازاریابی برای انتخاب ، مایک کانچ را مشغول می کند.

کوچ ، مدیر عامل شرکت و مدیر عامل شرکت Couch & Associates ، یک شرکت بازاریابی و تبلیغات در تورنتو ، گفت: “خرید عمومی موضوع مهمی در این فضا است و ترکیبی بسیار جالب از افرادی که چیزهایی می خرند و افرادی که چیزهایی می فروشند وجود دارد.” ارائه راه حل های بازاریابی به شرکتهای Fortune 1000 و مارک های برجسته در سراسر جهان. “جابجایی در همه اینها بسیار جالب است.”

مایک کوچ ، مدیر عامل و شریک مدیر Couch & Associated

Couch بعنوان یک غوطه وری عمیق در بهترین روشها در تصمیم گیریهای مربوط به خرید فناوری بازاریابی ، در جولای 2021 ، بخشی از پادکستهای طراحی شده برای نمایش استراتژیهای دستیابی به مزیت رقابتی از طریق تقاطع بازاریابی و فناوری ، به رئیس ITWC فاون عنان در بخش گفتگوهای CMO پیوست.

سه نفر

دیوان توضیح داد: “وقتی به کسی می گویم کجاست ، معمولاً سعی می کنم او را به یکی از این سه روش قرار دهم: کسانی که به دنبال دانش هستند ، کسانی که می خواهند مشکلات را حل کنند و کسانی که می خواهند اقدامی انجام دهند.”

کوچ با تأیید اهمیت هر سه رویکرد ، بیشتر به دنبال حل مسئله است. وی گفت: “یکی از مزایای بزرگ حل مشکلات و شناسایی مشکلاتی که دارید این است که معیارهای بیشتری برای کمک به شما در انتخاب ابزار ایده آل دارید.” “اگر به تازگی برای خرید چکش بیرون رفته اید زیرا می خواهید یکی از آنها را در داخل ابزار قرار دهید ، تصمیم گیری در مورد معیارهای انتخاب یک چکش نسبت به دیگری دشوار است.”

روی یک عکس بزرگ تمرکز کنید

کوچ در پاسخ به س Annال عنان در مورد چگونگی مدیریت بسیاری از راه حل های جدید ، خواستار اطلاعاتی درباره دستاوردهای کلیدی دیجیتال شد. وی گفت: “ماندن در بالای مفاهیم سطح بالا بسیار آسانتر از تلاش برای ماندن در بالای آرم های موجود است.” “بررسی مفاهیمی که وجود دارد راهی بسیار منطقی تر از این است که بخواهید همه موارد را دنبال کنید.”

طبق گفته Couch ، در صورتي كه احتمال انتخاب آن وجود ندارد ، هيچ معنايي براي مطالعه تمام زنگ هاي يك نرم افزار ندارد. روش بهتر ، او توضیح داد ، تلاش برای درک چیزهایی است که بسیار خاص نیازهای کسب و کار و نحوه اعمال آنها در سازمان است. وی افزود ، همچنین مهم است که رهبر بازاریابی از فن آوری های جدید مطلع شود ، هم برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای حل مشکلات و هم برای تجهیز CMO به یک پاسخ آموزش یافته مربوط به یک منطقه خاص از فن آوری.

با توجه به کل هزینه

پس از بحث در مورد مدیریت تغییر ، كانچ و عنان توجه خود را به تجربه مشتری معطوف كردند ، و كوچ توصیه كرد كه CMO ها ارزش فن آوری های جدید را نسبت به كل هزینه ها ارزیابی كنند تا مقایسه ای عادلانه داشته باشند. وی گفت: “علاوه بر انجام همه این اندازه گیری های کمی ، اینکه چگونه یک سیستم می تواند به شما کمک کند و ارزشی که برای آن به ارمغان می آورد ، مهم است که هزینه های مربوط به همه را درگیر کنید.”

پادکست با لحظات کلیدی در دستیابی به فناوری جدید به پایان رسید. دیوان گفت: “سعی کنید بفهمید که در کجا هستید و چه کسی هستید.” “اگر به دنبال دانش هستید ، پس خود را آموزش دهید تا توسط فناوری هدایت نشوید. و از نداشتن فناوری خاصی نترسید زیرا رقبای شما از این فناوری برخوردار هستند. اگر رقبای شما راه حل دارند و شما ندارید ، باید به یاد داشته باشید که این می تواند مزیت رقابتی آنها را از بین ببرد ، اما اینطور نیست. “

[ad_2]

منبع: night-sky.ir