تأملاتی در مورد بازاریابی استراتژیک در ایالات متحده: همه ما در این امر با هم هستیم


من از شرکت در آن خوشحال شدم بازاریابی استراتژیک ایالات متحده آمریکا، یک رویداد رویترز که جمعیت مجازی 5000 نفره را به خود جلب کرد تا بینش برخی از سازمان های آزادیبخش برجسته ما را بشنود. من بعنوان رئیس و مدیر ارشد بازاریابی IT World Canada ، معتقدم که مارکها تأثیر عمیقی در جامعه دارند و نقش مهمی در کمک به مشتریان و مشتریان ما در جهت یابی به این همه گیری جهانی دارند. به اشتراک گذاری استراتژی ها برای همه خوب است.

در طی صبح روز 2 این رویداد ، من این امتیاز را داشتم که میزگردی در مورد تأثیر بحران جهانی بهداشت بر رفتار مصرف کننده تنظیم کنم. چه راهی بهتر برای گرفتن فرضیات از رویکردهای بازاریابی از گرفتن کالاهای مناسب از پنج رهبر مارک تجاری است؟

COVID-19 همه چیز را تغییر می دهد

کتی تیلور ، ویراستار راه اندازی ایالات متحده ، WARC ، نمونه هایی از تسریع عمیق تجارت الکترونیکی و افزایش چشمگیر تعداد خریداران آنلاین را به اشتراک گذاشت ، گزینه ای برای تحویل با نام اختصاری BOPIS. او همچنین با اشتیاق در مورد امکان خرید رسانه صحبت کرد. وی گفت: “بازگشتی وجود ندارد.” “حتی وقتی این مرکز تجاری به عنوان یک مکان امن دوباره باز شود ، هیچ کس واقعاً فکر نمی کند که اوضاع به همان شکلی که بود برگردد.”

تیم ریچاردز ، چارلز شواب ، مدیر بازاریابی ، تملک و تعهد ، در میان COVID-19 سریعاً دیدگاه امیدوار کننده ای راجع به احساسات مصرف کننده ارائه داد. وی گفت: “این همه گیری امری کاملاً فردی است و تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد.” به عنوان مثال واحد خانواده را در نظر بگیرید: این دانشگاه دارای یک استراتژی اقتصادی ، جغرافیا ، گرایش سیاسی … نژاد ، جنسیت و سطح تحصیلات است. همه این متغیرها برای ایجاد روحیه مشتری ترکیب می شوند. “

از نظر جیسون تیچمن ، مدیر عامل WP Engine ، تأثیر قابل توجه COVID-19 راهی است که مشاغل کوچک و متوسط ​​را مجبور می کند به راه حل های ساده فناوری متوسل شوند. وی گفت: “آنها وقت ، دانش و منابع لازم برای سازگاری ندارند ، بنابراین به دنبال کمک هستند.”

کارول تران ، رئیس سابق رشد در آزمایشگاه های دالبی ، با تکرار نکاتی که ریچاردز در مورد اهمیت همدلی در طی یک بیماری همه گیر بیان کرد ، گفت: تجارت بزرگ باید کاری انجام دهد تا جهان به یک مکان بهتر تبدیل شود. به گفته ترون ، این نه تنها خوب است ، بلکه برای تجارت نیز خوب است. وی گفت: “مصرف کنندگان دلسوزی را می بینند و می خواهند از آن حمایت کنند.” “آنها ترجیح می دهند از مردم خرید کنند تا از شرکت های بزرگ.”

محتوای ایمن

کوین مک گورن به عنوان رئیس فروش و توزیع Vevo ، بزرگترین ارائه دهنده ویدیوی موسیقی در جهان ، رشد جهانی تقاضا برای محصولات خود را پیگیری کرده است. وی گفت: “این واقعاً یک آونگ است که می تواند شبکه ها و استودیوها و توزیع کنندگان سرگرمی های خود را به سمت مصرف کننده تغییر دهند.” “اگر محتوایی دارید که به صورت روزانه تحویل داده می شود و محتوای ایمنی است که می تواند در این محدودیت های مختلف ایجاد شود ، در این صورت یک مزیت بودید.”

اندازه گیری … اندازه گیری … اندازه گیری

من خوشحال شدم که سوالات و پاسخ ها را به طور زنده تعدیل می کردم ، که شامل سه نفر از سخنرانان اصلی این مراسم بود: مارتا بودرو ، مدیر ارتباطات و بازاریابی AARP. داگ جنسن ، SVP ، CRM ، بازاریابی شرکتی و تجزیه و تحلیل نوآوری برای شرکتهای Estée Lauder. و برد هیرانگا ، مدیر عامل شرکت جنرال میلز. من هر یک از جلسات آنها را شنیده بودم و مشتاقانه خواستم که شاخص های اجباری را تصویب کنم.

داگ جنسن در مورد تکامل مدل ترکیبی بازاریابی Estée Lauder صحبت می کند تا شامل یک رویکرد چند مرحله ای باشد که در آن آنها تأثیر بازاریابی را بر روی قیف مصرف کننده اندازه گیری می کنند و نتایج را با هم مرتبط می کنند. وی گفت ، تمرکز آنها بر سهم بازار است. از طرف دیگر ، مارتا بودرو گفت که AARP عمدتا با شاخص های تعامل سروکار دارد ، که شامل تعداد عضویت و تمدید می شود ، در حالی که برد هیرانگا در مورد شاخص های مربوط به پاسخگویی اجتماعی صحبت می کند ، یا آنچه که او به عنوان یک جاه طلبی داخلی توصیف می کند. برای همیشه ”در برخی از مارک های General Mills.

مکالمات مارک

علاوه بر وظایفی که به عنوان مجری داشتم ، وقت داشتم تا در چهار سخنرانی شرکت کنم. طراوت یک مارک برجسته آمریکایی به معرفی مارک وراثتی در عصر دیجیتال اختصاص داشت. سخنرانان با طیف گسترده ای از ایستگاه ها که ایجاد گرایش محلی می کنند ، هزینه می کنند ایرا روبنشتاین ، مدیر ارشد دیجیتال و بازاریابی PBS و کونی بردسال ، شریک ارشد و مدیر خلاق جهانی Lippincott برای جلوگیری از داشتن یک مارک تلفن تلنگر از PBS در دنیای آیفون ، دست به دست هم داده است. آنها توافق کردند که کلید موفقیت در یک منظر جدید و متفاوت ، ضمن حفظ ارزشهای اصلی برند است.

تغییر دیدگاه ها: حرکت به سمت یک تجربه تجاری انسان محور صفت یاس کیم ، الف مدیر ارشد بازاریابی سابتر سلامت ، که می گوید احساس آرامش برای مشتریان هرگز مهم نبوده است. وی با پیگیری تغییرات عمده مراقبت های بهداشتی ، در مورد انتظارات مصرف کننده ، تأثیر دیجیتال و اثر آمازون بحث کرد – روشی که آمازون محدودیت آنچه را که برای مصرف کنندگان قابل قبول ، قابل اعتماد و در دسترس است تعیین کرده است.

(بازاریابی) موسیقی به گوش من می رسد

تیم ریچاردز ، مدیر بازاریابی چارلز شواب ، برای دومین بار در جلسه خود ظاهر شد و در مورد چگونگی ردیابی ، سازگاری و رشد در عصر تحول دیجیتال اظهار نظر کرد. ریكاردز با انتخاب اجتناب از پرتگاه اصطلاحاتی مانند “چابك شدن” ، تمركز خود را بر روی تأثیر COVID-19 و برخی از راه هایی كه می توانیم در طی یك بیماری همه گیر جهانی سالم بمانیم ، محدود كرد.

آخرین جلسه ای که در آن حضور داشتم یک لذت خاص بود – نه تنها به این دلیل که گیتارهای Fender مارک بسیار خوبی هستند یا به دلیل اینکه مدیر ارشد بازاریابی شرکت Evan Jones جلسه را با یک تقلید ویدئویی شاد از قوانین یک گیتاریست موفق آغاز کرد ، بلکه به این دلیل که صبح با یک خوشایند پایان یافت داستان بازاریابی که در آن Fender 1،000،000 اشتراک سه ماهه رایگان Fender Play ، یک برنامه آموزش آنلاین کامل برای گیتار ، باس و وکول ارائه داده است. اگرچه در ماههای نخست همه گیری ، هیچ استراتژی تجاری دیگری غیر از نشان دادن حسن نیت وجود نداشت ، این کمپین منجر به افزایش 150 درصدی اشتراک های پرداخت شده و 232 درصدی تجارت الکترونیکی YOY شد.

Fender آنچه را که بسیاری از ارائه دهندگان صبح به عنوان برخی از بخشهای بازاریابی در طی COVID-19 بیان می کنند ، نشان می دهد: همدلی بسیار مهم است ، مردم به مارک هایی متعهد می شوند که از علل مورد علاقه خود پشتیبانی می کنند و به صحبت های مشتریان گوش می دهند مهمتر از همیشه است. اگر آنچه را که آنها می خواهند نمی شنوید ، شخص دیگری این حرف را می شنود.


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>