[ad_1]

نظرسنجی مهارت های دیجیتال CanadaHelps 2021 نشان می دهد که در صورت بهبود توانایی های دیجیتالی خود برای بیشتر خیریه های کوچک کانادا ادامه کار دشوار است.

CanadaHelps یک سازمان فناوری و سازمان خیریه است که برای افزایش دسترسی به خیریه های کانادایی در هر اندازه و اندازه ای به فناوری فعالیت می کند. نظرسنجی وی که در اوایل فوریه انجام شد ، متمرکز بر پاسخ 1400 موسسه خیریه در سراسر کانادا بود.

یافته های اصلی این مطالعه نشان دهنده میزان پایین مهارت های دیجیتالی ، مشکلات تأمین بودجه برای موسسات خیریه و میزان جذب دیجیتال به طور کلی کم برای سازمان های غیر انتفاعی است.

نمودار نشان دهنده کاهش در صندوق های غیر انتفاعی
موسسات خیریه در دریافت دیجیتال عقب مانده و در فناوری های دیجیتال سرمایه گذاری می کنند ، خیریه های کوچک نیز بسیار عقب هستند. منبع: CanadaHelps.org نظرسنجی مهارتهای دیجیتال. برای بزرگنمایی کلیک کنید.

به گفته مارینا گلوگوواچ ، مدیر عامل و رئیس کانادا کمک می کند ، پیشرفت در فناوری امروز برای موفقیت موسسات خیریه ضروری است.

وی گفت: “موسسات خیریه باید در پذیرش فناوری موفق باشند تا نه تنها زنده بمانند ، بلکه در این اقتصاد دیجیتال در حال رشد دیوانه وار رشد کنند تا یک سازمان موثر باشند.”

موسسات خیریه بخش بزرگی از کانادا هستند. طبق CanadaHelps.org و Statistics Canada ، آنها 8.5٪ به تولید ناخالص داخلی کانادا کمک می کنند.

اما این یک سال گذشته برای خیریه های کانادایی که متکی به رویدادهای شخصی و جمع آوری کمک مالی هستند برای دفاع از اهداف خود چالش برانگیز است و هرچه دنیا دیجیتالی شد ، خیریه ها برای سازگاری مثر تلاش کردند.

بزرگترین چالش در این واقعیت نهفته است که بودجه کافی برای تحول دیجیتال برای اکثر خیریه ها وجود ندارد.

مسائل اندازه

گزارش اعطای کمک مالی CanadaHelps نشان می دهد که اکثر موسسات خیریه در کانادا اندک هستند. تقریباً 80 درصد موسسات خیریه کمتر از 500000 دلار در سال درآمد کسب می کنند.

بیشتر این پول صرف امور خیریه می شود ، نه توسعه دیجیتال.

بنیانگذاران و اهدا کنندگان می خواهند تمام پولشان مستقیماً به هدف اختصاص یابد ، این دلیل بزرگی است که بسیاری برای خیرات خیریه کوچکتر و قابل اطمینان تر انتخاب می کنند.

“به دلیل نحوه فعالیت موسسات خیریه ، به دلیل فشارها و خواسته هایی که صدها اهدا کننده آنها را مجبور به صرف هر چه کمتری انسان و ترجیحاً هیچ کاری برای مهارت های آموزشی خود نمی کنند ، آنها در این وضعیت قرار می گیرند. گلوگوواچ گفت: آنها واقعاً روی یک سیم کار می کنند.

به عنوان مثال ، موسسات خیریه اغلب باید تصمیم بگیرند که کسی را از فقر نجات دهند یا تحول دیجیتالی خود را بهبود بخشند. موسسات خیریه کوچکتر به سختی فرصت دارند حتی به فکر گسترش قابلیت های دیجیتالی خود باشند.

پنجاه و هشت درصد موسسات خیریه با درآمد سالانه کمتر از 100000 دلار (که 50 درصد کل موسسات خیریه است) قصد ندارند دیجیتال را در کارهای روزمره خود ادغام کنند. طبق گزارشی از مطالعه CanadaHelps ، این درصد بیش از دو برابر خیریه های بزرگتر است.

بدون افراد قابل تغییر نیست

مسئله دیگری که ممکن است نتایج مطالعه را توضیح دهد این است که بسیاری از سازمان های غیرانتفاعی کارکنان کمی دارند که ممکن است مهارت کمک به پیشرفت دیجیتالی شرکت را نداشته باشند.

از نظر گلوگوواک ، تفاوت مهارتها بزرگترین نگرانی وی است.

این بررسی نشان می دهد که بیشتر موسسات خیریه سطح مهارت های دیجیتالی خود را “منصفانه” یا “بد” ارزیابی می کنند.

گزارش 2021 می گوید که 90٪ موسسات خیریه کانادایی توسط کارمندان 10 نفره یا کمتر اداره می شوند. علاوه بر این ، بیش از نیمی از موسسات خیریه داوطلبانی را استخدام می کنند که ممکن است فاقد صلاحیت یا دانش کافی برای کمک دیجیتالی باشند.

Green Apple Gives راه حل های جمع آوری کمک های دیجیتالی را برای سازمان ها ارائه می دهد و مدیر رسانه ای وندی ژان کمبود نیرو و مهارت هایی را که سازمان های غیرانتفاعی با آن روبرو هستند درک می کند.

وی گفت حتی اگر داوطلبانی باشند که بتوانند از این فن آوری پشتیبانی كنند ، بعضی از شركت ها احساس راحتی نمی كنند بخش دیجیتال خود را به یك داوطلب تحویل دهند.

یافتن استعدادهای دیجیتال نیز برای سازمانهای غیر انتفاعی آسان نیست. این یک صنعت کاملاً رقابتی است و افرادی که شرایط لازم را دارند انتظار دستمزد خوبی دارند و اغلب به دنبال فرصت ها در سیلیکون ولی و شرکتهای خصوصی هستند

ایجاد شفافیت از هرج و مرج

پاسخ به یک نظرسنجی مهارت های دیجیتالی از یک موسسه خیریه کوچک با درآمد سالانه زیر 100000 دلار نشان داد که “بسیاری از محصولات با هدف خیریه بسیار پیچیده ، گران قیمت هستند و ادغام با یکدیگر ندارند”

موسسات خیریه ای که می خواهند پذیرش دیجیتالی خود را گسترش دهند معمولاً برنامه هایی را برای شرکت های بزرگتر طراحی می کنند.

راه حل هایی وجود دارد که موسسات خیریه کوچک می توانند از آنها استفاده کنند ، ساده ، ارزان و موثر.

Glogovac گفت: Google ابزارهای زیادی دارد که خیریه های کانادایی می توانند از آن استفاده کنند ، مانند Google Analytics برای ردیابی داده ها.

جینگ همچنین گفت که گوگل ، مایکروسافت و TechSoup ، شرکتی که از طریق نرم افزار و پشتیبانی فنی از سازمان های غیر انتفاعی پشتیبانی می کند ، فرصت های خوبی برای موسسات خیریه کوچک نیز هستند.

Tech Soup جلسات س expertال های تخصصی را ارائه می دهد و دوره هایی مانند “سازماندهی تیم کار خود را از راه دور 101” ، “امنیت سایبری 101: چگونه می توان به یک فایروال انسانی تبدیل شد” ، “اکسل 101 – اصول را بیاموزید” و بسیاری دیگر را ارائه می دهد.

حمایت دولت

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان می گویند که بودجه کافی یا بستر لازم برای استفاده از فرصت های دیجیتالی جدید را ندارند.

وی به برنامه خیابان اصلی دیجیتال اشاره کرد که توسط دولت فدرال در سال 2020 برای کمک به مشاغل کوچک در منطقه تورنتو بزرگ در ارتباط آنلاین و ایجاد وب سایت هایی برای فروش محصولاتشان اعلام شده است.

این برنامه قبلاً به سایر مناطق کانادا نیز گسترش یافته است.

گلوگوواک گفت: “من فکر می کنم دولت باید تشخیص دهد که موسسات خیریه در زمینه تحول دیجیتال به کمک نیاز دارند ، همانطور که تشخیص می دهند این امر برای مشاغل کوچک و متوسط ​​صدق می کند.”

[ad_2]

منبع: night-sky.ir