برای در جریان ماندن تغییر را بپذیرید


Ingram Micro Canada به عنوان یک توزیع کننده جهانی فناوری اطلاعات با مشتری که شامل شرکت هایی مانند اپل ، سیسکو ، مایکروسافت و سامسونگ است ، به دلیل بهبود عملکرد شرکای تجاری شهرت دارد. به گفته مدیر بازاریابی جنیفر ویلرز ، همه اینها به تمایل به اتخاذ فن آوری های جدید برای به روز ماندن برمی گردد.

ویلرز که به عنوان یک رهبر شناخته شده در زمینه بازاریابی شناخته شده است ، طی مصاحبه اخیر خود با رئیس ITWC ، فاون عنان ، به عنوان بخشی از سری پادکست های CMO ، برخی از زمینه های اصلی خود را برای سال 2021 متمرکز کرده است. در بالای لیست اولویت های خود تجربه قرار دارد ، از جمله تجربه مشتریان و شرکای تأمین کننده و همچنین کارمندان Ingram Micro Canada.

آمادگی برای تغییر یکی دیگر از نقاط مهم الهام گرفته از بیماری همه گیر سال ویلرز است. وی گفت: “اگر چیز جدیدی مانع ما شود یا مقررات مختلف دولتی بیرون بیاید ، ما مجبوریم یک پولی سرمایه گذاری کنیم.” “آماده بودن برای آن مهم است.”

در پاسخ به پرسش عنان در مورد طول عمر رویکردهای مجازی و ترکیبی ، ویلرز به شدت احساس کرد که بازگشت به رویدادهای زنده روند فعلی بازاریابی دیجیتال را کاهش نمی دهد. وی گفت: “من می گویم که هیچ چیز مانند گذشته برنخواهد گشت.” “من احساس می کنم که دیجیتال حتی گسترده تر خواهد شد.”

در این پیوستار تغییر ، ایجاد یک تأثیر خوب و سرعت آن به قدری که بتواند توجه نسل جوان را جلب کند ، بسیار مهم خواهد بود. ویلرز گفت: “اگر بلافاصله توجه آنها را جلب نکنید ، ممکن است به هیچ وجه مورد توجه قرار نگیرید.”

وی همچنین با اشاره به پتانسیل عظیم تجارت الکترونیکی به عنوان یک جریان درآمد و شناسایی ابزارهای هوش مصنوعی به عنوان یک سرمایه گذاری مهم استراتژیک ، اظهار داشت: Ingram Micro Canada به تمام ابزارهای بازاریابی دیجیتال علاقه مند است که تجربه را آسان تر می کند.

Villers از داشتن یک تیم مدیریتی قوی و همکاری نزدیک با رهبر فروش ، رهبر مدیریت تامین کننده ، منابع انسانی و یک گروه مشاوره متشکل از شرکای اصلی از طریق کانالهایی که برای اشتراک بهترین روش ها و برای تدوین استراتژی وی گفت: “برای ما ، آنها مانند صدای مشتری هستند.” “وقتی می خواهیم چیز متفاوتی را امتحان کنیم ، آنها همانهایی هستند که ما ابتدا سراغ آنها می رویم.”

هنگامی که از عنان خواسته شد لیست بررسی خود را برای پاسخگویی به انتظارات مشتری به اشتراک بگذارد ، Villers به ​​سوال اصلی رتبه بندی خالص اشاره کرد: آیا شما این شرکت را به دیگران پیشنهاد می کنید؟ وی گفت: “این یک مسئله بسیار مهم است.” “من فکر می کنم این یکی از مهمترین مواردی است که دوست دارم بدانم.”

وقتی ویلر 22 سال پیش به این شرکت پیوست ، هرگز حدس نمی زد که در طی دو دهه ، داده ها و اطلاعات راه ورود شرکت به بازار و انجام فعالیت های بازاریابی را هدایت کند. وی گفت: “امروز این اساس همه کارهایی است که ما انجام می دهیم.”

با ادامه رشد بازار ، وی از ابزارها و هوشمندی های جدیدی که پیش روی او قرار گرفته است هیجان زده است. او با نگاه به جلو ، نوید بزرگی را در رویکرد نوظهور موسوم به “بازاریابی” – ادغام فرآیندهای فروش و بازاریابی می بیند. وی گفت: “ما در اصل دست به دست هم می دهیم.” “فروش به بازاریابی نیاز دارد و ما به فروش. این آینده ماست. برای هوشمندتر بودن باید با هم کار کنیم. “


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>