[ad_1]

Maple Leaf Sports & Entertainment Ltd. به عنوان شرکت مادر اصلی تیم هایی مانند Toronto Maple Leafs و Toronto Raptors و ارائه دهنده رویدادهای اختصاصی موسیقی زنده و سرگرمی. (MLSE) از اهمیت حیاتی بازیکنان اصلی آگاه است. بعضی ها ارزش خود را در منطقه ، زمین و زمین ثابت می کنند ، در حالی که دیگران مانند شانون هوسفورد و هومزا تهرانی بازی خود را از دفتر مرکزی شرکت انجام می دهند.

هاسفورد ، مدیر ارشد بازاریابی MLSE و تهران ، مدیر ارشد فناوری و مدیر دیجیتال ، در گفتگو با رئیس ITWC ، فاون عنان ، برای مشارکت در گفتگوهای CMO در ژوئن 2021 ، تلاشهای این تیم را توضیح دادند. جنبه های یکی از بزرگترین شرکتهای ورزشی در جهان است.

گوش دهید: Humza Teherany و Shannon Hosford Episode

تهرانی ، یکی از مدیران بزرگترین تیم های دیجیتال در آمریکای شمالی. “این تقریباً مانند یک شرکت فناوری خارجی است که ما در MLSE ایجاد کرده ایم ، بنابراین به ما امکان می دهد راه حل هایی در صورت عدم وجود در بازار ایجاد کنیم. هدف اصلی ما این است که ایده ها و تجربیات بسیار خوبی را برای طرفداران خود به ارمغان بیاوریم و با بهترین فناوری به آنها فرصت دهیم. “

هوسفورد در پاسخ به س Annال عنان در مورد اینکه چه چیزی استراتژی شرکت را پیش می برد و کجای بازاریابی متناسب است ، MLSE را به عنوان اولین طرفدار و سازمان دیجیتال توصیف کرد. وی گفت: “این بخشی از DNA ما است.” “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. بازاریابی و دیجیتال دست به دست هم می دهند ، وارد بازار می شوند ، روش های جدیدی برای ایجاد مخاطب ، ایجاد ارتباطات عمیق تر و شخصی سازی تجربه ما با نام تجاری ایجاد می کنند. “

در مراسم اهدای جوایز DX 2021 به هومزا بپیوندید ، جایی که او در مورد پوشش نقره ای COVID-19 صحبت می کند

به گفته هوسفورد ، این همه گیری الهام گرفته از سیستم عامل ها و فناوری های دیجیتالی جدید است که مخاطبان MLSE را بسیار گسترش داده است ، به ویژه مشخصات جمعیتی Gen Z که این شرکت مایل به گسترش آنها است.

تهران افزود: “ما واقعاً سخت كار می كنیم تا مطمئن شویم كه اهداف ما برای هوادارانمان مهم است.” “بدیهی است كه ما در تجارت خود جنبه تجاری داریم و از نزدیك با لیگ ها همكاری می كنیم ، اما می توانم بگویم كه چنین فكری می كنیم. ما اعتقاد داریم که اگر محصولات و خدمات خوبی داشته باشیم ، طرفداران آنها را دوست دارند و از آنها استفاده می کنند و سپس سایر مزایا به دنبال خواهد داشت. “

تهران به سرعت بر بسیاری از تأثیرات مثبت رویکرد تیمی تأکید کرد. وی گفت: “ترکیب بازاریابی و دیجیتال واقعاً می تواند مسیر سرعت انجام کارها در یک سازمان و سپس سود خالص انجام کارها را تغییر دهد.” “من فکر نمی کنم بازاریابی بدون دیجیتال به تنهایی کار کند و فکر نمی کنم دیجیتال بدون بازاریابی در سال 2021 به تنهایی کار کند.”

هوسفورد موافقت کرد. “کل سازمان ما مسئول تعهد هواداران است. با Humza ، ما از نظر بازاریابی و دیجیتال تعهد طرفداران را مدیریت می کنیم ، بنابراین برای فضاها و مکانهایی که ایجاد و نوآوری می کنیم اعتبار کسب می کنیم ، اما همه افراد سازمان مسئول ذهنیت هواداران اول هستند. “

برای تهران ، این یک داستان موفقیت از بالا به پایین است. وی گفت: “رهبری ما به آنچه انجام می دهیم و برنامه های ما برای آینده چیست اعتقاد دارد.” “بخش عمده ای از این ایجاد و پذیرش فرهنگ نوآوری ، انجام برخی اشتباهات در این راه ، اما همکاری با یکدیگر برای رسیدن به هدف نهایی است.

این رویکردی است که طرفداران خاص خود در تهران و هوسفورد را به دست آورده است ، نیازی به گفتن نیست که در سال 2021 بهترین نامزدی در فن آوری های ورزشی است ، در رقابت با غول هایی مانند NBA و Microsoft. هوسفورد گفت: “ما می خواهیم رهبری کنیم.” “ما می خواهیم طرفداران تورنتو و کانادا باشیم و می خواهیم بر روی نقشه قرار بگیریم. رسیدن به آنجا یک تلاش جمعی است. “

[ad_2]

منبع: night-sky.ir