بازاریابی استراتژیک USA 2020: اهمیت توجه


کنفرانس های مجازی رویدادهای ساختاری با مکالمات ضبط شده هوشمندانه و ظاهر جذاب هستند. در جلسات پرسش و پاسخ زنده است که هنگام سخنرانی سخنرانان در مورد مسائل فوری ، شخصیت ها واقعاً ظهور می کنند.

IT World Canada رئیس جمهور و مدیر حسابرسی ، فاون عنان ، فرصت داشتند تا شوق خود را برای پرسش و پاسخ در 6 نوامبر در Strategic Marketing USA ، رویداد رویترز که بیش از 5000 شرکت کننده مجازی را برای شنیدن برخی از تأثیرگذارترین PLO های جهان گرد هم آورد ، متمرکز کنند. مهمانان عنان برای جلسه سه سخنران اصلی بودند: مارتا بودرو ، مدیر ارشد ارتباطات و بازاریابی AARP ، برد هیرانگا ، مدیر برند General Mills و داگ جنسن ، SVP ، CRM ، بازاریابی شرکتی و نوآوری برای شرکتهای Estée Lauder.

جلسه با س fromال از عنان در مورد شاخص های مطلق اجباری مورد نیاز برای اطمینان از پاسخگویی سازمان آغاز شد. جنسن با اشاره به اهمیت گنجاندن رویکرد چند مرحله ای برای سنجش تأثیر بازاریابی بر روی قیف مصرف کننده و پیوند دادن نتایج ، به مدل آمیخته بازاریابی اشاره کرد که در سخنان خود بیان شد. از نظر Boudreau ، در نقش غیرانتفاعی خود ، شاخص های اصلی پیرامون شاخص های تعهد ، از جمله تعداد عضویت و تمدید است. وی گفت: “برای ما ، فروش عضویت است.” برد هیرانگا جاه طلبی Power for Good را که در برخی از مارک های General Mills جاسازی شده توصیف کرد و در مورد شاخص های پاسخگویی اجتماعی صحبت کرد.

وقتی هیرانگا به توصیف شاخص های غیرانتفاعی بودرو پاسخ داد ، تمرکز جنرال میلز بر روی سرویس دوباره ظاهر شد. وی گفت: “ما به عنوان یک شرکت غذایی که محصولات را به فروش می رساند ، چیزهای زیادی را از سازمانهای مبتنی بر خدمات بیشتر می آموزیم” ، با اشاره به اینکه کمی نگهداری سخت است زیرا جنرال میلز به خرده فروشان بزرگی مانند Walmart می فروشد. . با این وجود ، با شیوع همه گیر و تغییر بیشتر به سمت سفارشات آنلاین ، مردم دیگر خرید نمی کنند و مسیر خاصی را در یک فروشگاه طی می کنند ، که این امر ابعاد جدیدی را به ابتکارات بازاریابی می افزاید.

در پاسخ به س Annال عنان در مورد درسهایی که از COVID-19 آموخته است ، بودرو در مورد اهمیت گوش دادن صحبت کرد ، و مثالهایی را از AARP’s Advanced User Voice (VOC) تهیه کرد ، برنامه ای که از مارس 2020 حدود 9 میلیون قطعه جمع آوری کرده است. بازخورد کاربر در 10 منبع مختلف داده ، از جمله تماس های تلفنی ، ایمیل ها ، رسانه های اجتماعی و امتیازات خالص تبلیغ کننده. وی گفت: “این مهم تر از COVID است و واقعاً مهم است که در ماه های آینده گوش فرا دهید.”

جنسون بار دیگر بر اهمیت گوش دادن به صحبت های مصرف کنندگان در مورد آنچه که نیاز دارند و سپس عکس العمل های غیرمستقیم ، تکرار کرد. او با خنده گفت: “من به نوعی متخصص شنیداری اجتماعی شدم.” “من امروز در مورد اندازه گیری ها و مراحل صحبت کردم ، اما در Estée Lauder Company ما این کار را برای شش ماه کنار گذاشتیم و روی گوش دادن تمرکز کردیم. ممکن است ما برای ترکیبی خاص از تجارت آنلاین اهدافی داشته باشیم ، اما بسیاری از آنها امروز اتفاق می افتد. در واقع ، این مسئله توجه به همه سیگنال ها است. “


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>