[ad_1]

یکی از بهترین راه های کسب درآمد در دنیای فروش دیجیتال ایجاد تعامل با مشتری از طریق محتوای کاملاً پرورشی است. شصت و یک درصد از شرکت کنندگان در جلسه توجیهی اخیر ITWC گفتند که این روش مناسب ترین روش تولید سرب برای تجارت آنها است.

بر اساس درخواست: 5 راز برنده شدن در دنیای فروش دیجیتال: ثبت نام کنید

“در نهایت ، ما می خواهیم یک شریک قابل اعتماد دانش برای مشتریان و مشتریان بالقوه خود باشیم. ما این کار را با ارائه محتوای جذاب و واقعاً مرتبط انجام می دهیم. “کارن رودن ، مدیر بازاریابی اپسون کانادا گفت.

در گذشته ، نمایندگان فروش بر ایجاد یک رابطه شخصی و مستقیماً به چشم اندازهای مورد اعتماد اعتماد داشتند. اکنون آنها باید راهی برای انجام این کار در یک فضای دیجیتالی فزاینده پیدا کنند.

رودن گفت ، به اشتراک گذاری محتوا ، وبینارها ، نمایشگاه های آنلاین و رسانه های اجتماعی همه روش های خوبی برای برقراری ارتباط با آینده است. جیم لاو ، ITWC CIO گفت: “این یک رویکرد چند کاناله است.” “شما می خواهید پیام شما از کانالهای مختلفی باشد تا به همان روشی که می خواهند به مردم برسد برسد.”

دریابید مشتری چه می خواهد

رودن گفت: برای ارائه محتوای مربوطه ، ابتدا باید مشتری خود را درک کنید. وی گفت: “شما باید بدانید که آنها به دنبال چه هستند ، به چه اطلاعاتی نیاز دارند و چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد.”

رودن گفت که این امر به یک همکاری نزدیک بین تیم های فروش و بازاریابی برای اشتراک اطلاعات نیاز دارد. همچنین به داده ها و تجزیه و تحلیل رفتار مشتری متکی است. به عنوان مثال ، رودن گفت که او داده هایی را در مورد پاسخ تبلیغات خاص ، میزان ترک تحصیل در وب سایت و نقشه های حرارتی وب سایت دریافت کرده است تا نشان دهد مکانی که بازدیدکنندگان روی صفحه کلیک می کنند.

در همان زمان ، عشق هشدار داد که در داده ها گم نشود. وی گفت: “من به دنبال داده های بزرگ نیستم.” “من به داده هایی علاقه مندم که تأثیر دارند. آنچه شما به دنبال آن هستید سیگنالهایی است که به شما امکان می دهد رفتار را پیش بینی یا تحت تأثیر قرار دهید. لاو خاطرنشان کرد که ITWC از داده ها و یک برنامه پیشرفته هوش مصنوعی برای بهینه سازی کارزارها استفاده می کند. این شامل توسعه افراد برای کمک به پیام های متناسب می شود. لاو گفت: “ما باید بفهمیم که مشتریان چه چیزی نیاز دارند. آنها کلیک یا کره چشم نیستند. آنها انسانی هستند “

در بعضی موارد ، منطقی است که نسخه های مختلفی از یک محتوا را متناسب با نقش های مختلف در سازمان طراحی کنیم. رودن گفت ، با این حال ، همه اینها باید به یک پیام ثابت و مارک تجاری مرتبط باشد.

با مشتریانی که در آن هستند ملاقات کنید

Umesh Patel ، مدیر بازاریابی در Eaton Electrical Canada گفت: سفر مشتری خطی نیست. “این بسیار پیچیده تر و جزر و مدی در جهات مختلف است. وی گفت: افراد زیادی غالباً در فرآیند تصمیم گیری نقش دارند. “شما باید نقش هر یک از تصمیم گیرندگان و اینکه ناامیدی و کلیدهای میانبر آنها در روند خرید چیست را درک کنید.” روودن افزود ، متأسفانه ، ابزارهای دیجیتال نمی توانند زمان اجرای کلی را کوتاه کنند. “شما هنوز هم به صبر نیاز دارید.”

لاو گفت: “مشتری مسئول سفر است.” “این یک سری تأثیرات خوب است ، نه یک مسیر ساختاری. برای اطلاع از مکان سفر آنها به اطلاعات نیاز دارید. اما این سفر آنهاست و شما یک انتخاب دارید. می توانید آنها را دنبال کنید یا آنها را گم کنید. “

[ad_2]

منبع: night-sky.ir