این مربی می گوید: کاهش تقلب در امتحانات آنلاین باید از سنین جوانی آغاز شود


پروکتورهای از راه دور به راحتی شکست می خورند و با افزایش تقاضا برای خدمات بانکی تست آنلاین که پاسخ های آزمایشی را ارائه می دهند ، دانش آموزان از ارزش نتایج آزمون متعجب می شوند.

Non Ma ، مدیر عامل شرکت Numerade ، یک بستر آموزش آنلاین ، گفت: یک روش موثر برای حل این مشکل این نیست که سیستم های تقلب بهتری ایجاد کنیم ، بلکه ابراز قدردانی از یادگیری هستیم.

ما گفت: “الهام بخشیدن به دانش آموزان جوان با این توانایی در ایجاد این شناخت نوع برخورد منظم با تمرینات كوچك هر روز ، مسیری طولانی را برای خنثی كردن هر نوع نیاز به فریب در طول مسیر انجام می دهد.”

برای بهبود تعامل ، Numerade یک برنامه آموزشی سفارشی با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد می کند. این دانش آموزان را با توجه به علایق درسی آنها با منابع مرتبط تغذیه می کند.

بسیاری از مناطق کانادا هنوز در مراحل اولیه بهبودی از یک بیماری همه گیر قرار دارند. در این مناطق ، بیشتر موسسات آموزشی در این بین به یک رویکرد کاملاً آنلاین روی آورده اند. اگرچه احتمال انتقال را کاهش می دهد ، اما دفعات کلاهبرداری را افزایش می دهد.

این مشکلی است که در ابتدای همه گیری سال گذشته رشد کرد. بسیاری از دانش آموزان در تقلب در امتحانات خانه خود گرفتار شدند.

مربیان رویکردهای مختلفی در پیشگیری از کلاهبرداری داشتند ، اما تقریباً همه آنها از نوعی نرم افزار پیش بینی آنلاین استفاده می کردند. با این حال ، در مورد اثربخشی آنها بسیار بحث شده است. خطر آنها برای محرمانه بودن بیشتر است.

Gwendolyn ، دانشجوی روانشناسی و علوم زندگی در دانشگاه کوئینز که نمی خواهد از نام خانوادگی خود استفاده کند ، خاطرنشان کرد که برخی از دانشجویان ممکن است هنگام امتحان یادداشت هایی را روی مانیتور خود بچسبانند. برای خنثی کردن این تلاش ها ، دانشگاه علاوه بر نرم افزار فرافکنی ، بررسی های دیگری از جمله اسکن محل کار دانشجو و قرار دادن آینه در پشت لپ تاپ اضافه کرد.

اما دانش آموزان به سادگی یادداشت های خود را به قسمت های دیگر خانه منتقل کرده و در هنگام تعطیلات توالت به آنها دسترسی داشتند.

تقلب هم به یادگیری و هم به ارزش آموزش آسیب می رساند. از آنجا که کلاهبرداران بیشتر به یادداشتها اعتماد می کنند و نه اینکه دانش خود را چگونه حفظ کرده اند ، ممکن است در کلاسهای بعدی با چالشهایی روبرو شوند که از اطلاعات فعلی به عنوان پایه استفاده می کنند.

ما گفت که طبیعی است که مردم بخواهند راهی آسان پیدا کنند ، اما از خدمات بانکی آزمایشی انتقاد کرد.

“بسیاری از رقبای ما ، به طور پیش فرض ، با قرار دادن این دیوارهای سخت پرداخت ، اساساً به دنبال پاسخ دانش آموزان هستند ، تقلب را تشویق می کنند. ما بر این باوریم که خدمات بد عظیم دانش آموزان و کل جامعه است.

“شما باید به دانش آموز کمک کنید تا سرنخ هایی برای رسیدن به آنجا به آنها بدهد. ما گفت: “شما باید به آنها خرده نان بدهید.”


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>