انسان سازی تجربه مصرف کننده تجارت فناوری اطلاعات


برگشتی وجود ندارد.

این پیام واضحی بود که هنگام گردهم آمدن پنج رهبر برند شرکت ها ظاهر شد بازاریابی استراتژیک ایالات متحده آمریکا ، یک رویداد اخیر رویترز که بیش از 5000 شرکت کننده مجازی را گرد هم آورد. وقتی صحبت از تأثیر پایدار بحران جهانی بهداشت بر رفتار مصرف کننده شد ، اتفاق نظر وجود داشت: جین واقعاً از بطری بیرون آمده است.

فاون عنان ، رئیس و مدیر عامل IT World Canada ، میزگردی را که شامل کوین مک گورن ، رئیس فروش و توزیع Vevo بود ، تعدیل کرد. جیسون تیچمن ، مدیر عامل WP Engine و کارول تران ، رئیس سابق رشد در آزمایشگاه های دالبی.

کتی تیلور خطوطی را در توصیف گزارش سالانه WARC در مورد ابزارهای بازاریابی و نمونه هایی از تسریع تحول در تجارت الکترونیکی و افزایش چشمگیر گزینه های خرید آنلاین (BOPIS) پیدا کرد. تیلور در پاسخ به س Annال از عنان در مورد اینکه آیا این تغییرات زودگذر است ، سریع گفت که حتی وقتی بازار به عنوان مکانی امن بازگشایی شد ، هیچ کس فکر نمی کند که اوضاع به همان شکلی که قبل از COVID بود برگردد.

راه حل را بفروشید نه فناوری

در سمت تجارت كوچك ، جیسون تایشمن گفت كه او مشغول نگرانی های روزمره كاری است. وی گفت: “آنها وقت ندارند كه فكر كنند به چه تكنولوژی نیاز دارند یا برای موفقیت به چه فرصت هایی نیاز دارند.” در نتیجه ، موتور WP از فروش فناوری به راه حل های فروش ساده تری که به مشاغل کوچک کمک می کند ، تبدیل شده است. وی گفت ، این شركت درست برعكس است ، مقیاس عملیات آنها بر روی فناوری تأمین می كند تا امنیت و ثبات را تضمین كند.

کارول تران مانند Teichman گزارش داده است که مشاغل کوچک بیشتر نگران این هستند که بتوانند در فضای جدید تجارت الکترونیکی قرار بگیرند و رقابت کنند. توصیه او این است که در معاملات خود با مشتریان تا حد امکان شفاف باشید. وی گفت ، مردم می خواهند از مشاغل محلی خودشان حمایت كنند زیرا آنها به شخصیت محله كمك می كنند ، اما شما باید در مورد جزئیات و محدودیت ها باز باشید. خوب است اگر دریافت محصول چند هفته طول بکشد ، تا زمانی که مشتری ایده روشنی از تاریخ ورود داشته باشد.

تحلیل احساسات مشتری

در حالی که تیچمن و تان از نظر تجاری کوچک و نگرانی در مورد یافتن راهنمایی در بحران COVID-19 با احساسات مصرف کننده سروکار داشتند ، تیم ریچاردز به عنوان یک موسسه مالی بزرگ تجربیات مختلفی داشت. وی گفت: “این همه گیری امری کاملاً فردی است و تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد.” برای مثال فقط واحد خانواده را در نظر بگیرید: استراتژی اقتصادی ، جغرافیا ، گرایش سیاسی … نژاد ، جنسیت و سطح تحصیلات وجود دارد. همه این متغیرها برای ایجاد روحیه مشتری ترکیب می شوند. “

کوین مک گورن به عنوان رئیس فروش و توزیع بزرگترین ارائه دهنده ویدیوی موسیقی جهان ، دیدگاه منحصر به فردی از نحوه حرکت اوضاع در صنعت سرگرمی خانگی دارد. وی گفت: “این واقعا یك آونگ در نحوه هدایت سرگرمی شبكه ها ، استودیوها و توزیع كننده ها به سمت مصرف كننده بود.” “اگر محتوایی دارید که به صورت روزانه تحویل داده می شود و محتوای جدیدی است که می تواند در آن محدودیت های مختلف تولید شود ، در این صورت یک مزیت بودید.”

با درنظر گرفتن نکته ای از تیلور ، مک گورن معتقد نیست که آونگ قبل از COV به جایگاه خود باز می گردد. وی گفت: “من فکر می کنم این تغییر باعث تسریع در روند نزولی بازار تلویزیون شده و در حال حاضر در بازار فیلم برای افرادی که به سینما می روند رو به زوال است.”

عنان در حالی که پنج میهمان خود را در مورد نکات اصلی آنها محاکمه می کرد ، گفت: “این واقعیت جدید است و از بین نخواهد رفت.” کلمات حکمت شامل سواد داده ، شبکه سازی و تفکر در مورد چگونگی گنجاندن بهترین روش های قدیمی فروش در بازار دیجیتال جدید است.

در نتیجه…

خلاصه جلسه ، عنان در مورد نحوه تمرکز شرکت ها در رویکرد خود به مارک ها مثبت صحبت کرد. وی گفت: “COVID-19 واقعا مارك ها و افراد پشت مارك ها را انسانی می كند.” “مثل بیشتر چیزها در حال حاضر ، همه چیز در مورد ارتباط انسان است.”


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>