[ad_1]

در سال 2020 ، 9300 تعطیلی فروشگاه در ایالات متحده وجود داشت. امسال طبق نقض مارک گزارش سال 2021 از دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) ، 25000 فروشگاه را تعطیل می کنند.

این تغییر جهت به محیطی بدون انبار بدین معناست که شرکت ها بیشتر به کانال های دیجیتال اعتماد می کنند تا بتوانند به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند. رسانه های خرید که شامل پخش جریانی مستقیم ، تجارت اجتماعی ، مشاوره های مجازی و قالب های تبلیغاتی موجود در بازار هستند ، بخشی از این استراتژی است. فیس بوک در حال سرمایه گذاری در فرصت های خرید واتس اپ ، اینستاگرام و فروشگاه های فیس بوک است.

در سال 2019 ، تبلیغات رسانه ای قابل فروش توسط 33٪ از خرده فروشان مورد استفاده قرار گرفت و انتظار می رود این تعداد در سال 2020 به 40٪ برسد. IAB دریافت که سریعترین رشد کانال های دیجیتال جستجو با پرداخت و رسانه های اجتماعی است – انتظار می رود هزینه های رسانه ها 26٪ افزایش یابد و به ترتیب 25٪ در این مناطق است.

این تغییرات ممکن است به بیماری همه گیر مرتبط باشد ، و اگرچه بسیاری از فروشگاه ها مجدداً بازگشایی نخواهند شد ، تقاضا برای سایر خدمات تسریع شده توسط همه گیری همچنان ادامه خواهد داشت. چه فرصتی برای خرید آنلاین با انتخاب یک فروشگاه یا دریافت توصیه های شخصی در فروشگاه اینستاگرام باشد ، جستجوی مشتری برای رضایت از خرید فوری در اینجا است.

منبع: غواصی در بازاریابی

[ad_2]

منبع: night-sky.ir